@ Jalenka hoe lang duurde dat bij jou?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
RhealLover schreef:Heb 3 weken terug een bestelling geplaatst waar Jalenka ze ook plaats, nog steeds niks ontvangen en krijg geen reactie terug op mijn mails![]()
@ Jalenka hoe lang duurde dat bij jou?
toeka schreef:Dank jullie! Heeft ook heel wat intensieve arbeid gekost![]()
Kehdra, sorry maar daar kan ik je niet bij helpen.
Jammer dat het blijft liggen Bonjoy! Het zag er ontzettend leuk uit!
Celesta, ja ik ken dat probleem. Engels is echt niet makkelijk. De een zegt dat het zo is en dan blijkt het toch weer anders te zijn...
Malenka schreef:Toeka,
Verkoop je de halsters echt voor die prijzen? Ik schrok me om eerlijk te zijn echt. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het leuke halstertjes.
Priscilla__ schreef:toeka schreef:Dank jullie! Heeft ook heel wat intensieve arbeid gekost![]()
Kehdra, sorry maar daar kan ik je niet bij helpen.
Jammer dat het blijft liggen Bonjoy! Het zag er ontzettend leuk uit!
Celesta, ja ik ken dat probleem. Engels is echt niet makkelijk. De een zegt dat het zo is en dan blijkt het toch weer anders te zijn...
Toeka bij veel van je halsters heb je van die gaatjes zodat je deze kan verstellen. Heb jij hiervoor een speciale tang o.i.d.?
kehdra schreef:ik snap die prijzen van Toeka wel. Zo te zien worden er echte kwaliteitsproducten gebruikt, en na al zeker een maand tegen mijn eerste halster aan hikken snap ik ook heel goed dat je voor het arbeidsintensieve karweitje betaald wilt krijgen...
Vind het over het algemeen nette prijzen
toeka schreef:Ja idd voor deze prijzen. Enig idee wat de materialen kosten. swarovksi is helaas ook niet gratis, de metalen ook niet? Daarbij het uurwerk nog niet geteld. En de kwaliteit ligt hoog. Er word geen plastic gebruikt wat veelal de prijs drukt. De halsters zijn uitstekend afgewerkt.
En kabelhalsters, waarom mogen deze wel €180 kosten met wat meer zilver?
Ik begrijp je niet verkeerd, jij hebt het er niet voor over, ieder zijn keus. maar snap alleen niet zo goed wat ik met je berichtje moet over de prijzen? Als je niet eens weet wat er aan kosten in gaat...Malenka schreef:Toeka,
Verkoop je de halsters echt voor die prijzen? Ik schrok me om eerlijk te zijn echt. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het leuke halstertjes.
toeka schreef:Priscilla__ schreef:
Toeka bij veel van je halsters heb je van die gaatjes zodat je deze kan verstellen. Heb jij hiervoor een speciale tang o.i.d.?
Je hebt ook tangen idd, maar dat gebruik ik niet. Mijn ervaring is daar niet zo goed bij.
kehdra schreef:Toeka wat heb jij gave halsters zeg!
Waar haal je je haaientanden, en 'muntjes' vandaan?
who's your suplier?