Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

RhealLover

Re: Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:24

Heb 3 weken terug een bestelling geplaatst waar Jalenka ze ook plaats, nog steeds niks ontvangen en krijg geen reactie terug op mijn mails :(

@ Jalenka hoe lang duurde dat bij jou?

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:10

Late reactie op alles maar ik was sneaky even een weekje op vakantie ;) Ik zie weer mooie dingen voorbij komen! :D Jullie hebben in ieder geval niet stil gezeten! Ik had ook nog wat spullen mee maar alleen de basis van 2 halsters gemaakt.

Rheallover ik krijg meestal dezelfde dag een bevestiging en waar ik geld naar over kan maken binnen. Na betaling duurt het ongeveer een week tot 10 dagen voor het ook daadwerkelijk binnen is. Ik doe trouwens alles in mijn halfbakken duits met hulp van de vertaalmachine, maar de communicatie verloopt verder goed. Zou even mailen of het wel is aangekomen!

Ik ga in principe binnen een aantal weken weer bestellen! Moet even kijken wat en hoeveel ik wil.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:12

Ik heb net ook even een bestelling gedaan, ga een halster maken met nederlandse vlag lijkt me wel leuk. Nee niet speciaal voor 't WK maar gewoon voor sowieso. :P En ook gouden ringen besteld voor 't gouden sierband wat ik nog heb liggen. :D

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:57

Ik heb mijn showhalstertje binnen, en ga op basis van deze mijn eigen maken! :)

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:57

Heb je een foto van welke je hebt besteld? :D

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:59

Ja, alleen die is verwijdert. :P
Hij ziet er zie los niet zo heel mooi uit maar op het paard wel, maar ik maak wel even een foto, als je een momentje hebt? :)

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:12

Mijn camera ligt niet hier, dus je zult even tot morgen moeten wachten, dan doe ik er een te paard! :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:43

RhealLover schreef:
Heb 3 weken terug een bestelling geplaatst waar Jalenka ze ook plaats, nog steeds niks ontvangen en krijg geen reactie terug op mijn mails :(

@ Jalenka hoe lang duurde dat bij jou?

Ik heb daar laatst ook een héleboel squares besteld (daar gaat het toch over?) Communicatie verliep ook gewoon goed, en ze werden ook al vrij snel afgeleverd ;)

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:40

Nog steeds niets binnen betalingsbewijzen al toegestuurd maar ze blijven volhouden niks ontvangen te hebben en rekeningnr is wel correct, wordt er zoooooo moe van. Heb er wel voor net niet €100 besteld :(

O ja mn site is online! Hij is nog niet geheel compleet (webshop mist nog) maar we hebben m :D
www.nadiyya-arabians.nl

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:52

Jemig hee, dat is wel flink balen. Ook geen technische storingen bij de bank of iets dergelijks?
Je site ziet er wel netjes uit, erg mooi! :D

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 02:14

Jee Bonjoy, dat is een mooie rotte situatie! Ik hoop dat je het spoedig krijgt!

Jalenka, ja eindelijk eens iemand ontmoet! Echter was ik er niet helemaal met mijn gedachte bij ;) Sorry daarvoor als ik een beetje afwezig was. Maar toch leuk dat je me herkende!

Rheallover, mooie website heb je!

Ondertussen heb ik eindelijk mijn kopje showhalsters gevuld. Hoelang ben ik nou bezig? 4 jaar en zolang mijn website is opgericht staat het kopje showhalsters er ook.
Na al die jaren mag en kan ik toch wel zeggen dat het kwalitatief goede & stevige showhalsters zijn.

Om even te spammen ;)
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1329050&p=61064660#p61064660

Op mijn website http://www.nafiesaarabians.com onder het kopje showhalsters kun je ze ook bezichtigen.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 07:28

Toeka wat heb jij gave halsters zeg!

Waar haal je je haaientanden, en 'muntjes' vandaan?
who's your suplier :Y) ?

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 09:00

Hallo,

Ik wil hier ook graag meepraten :-).

Ik vind de arabische showhalster altijd zo mooi en ben zelf ook aan de slag gegaan om iets voor mijn mini paardjes te maken, en dan ook in de kleinste vorm want het is voor mijn minipaarden veulentje :-).
Het is opzich simpel gemaakt maar het was voor een eerste keer proberen. De constructie is een bestaand kabelhalster waar ik wat aanpassingen aan heb gedaan zoals de ketting weggehaalt en een leren riempje ervoor in de plaats en bovenop het hoofdje bij de gesp een kinkettingbeschermer zodat het extra zacht is als het veulentje trekt. De rest van stofjes en plakdiamantjes :-).

Afbeelding

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:15

Esther ook nogmaals mijn complimenten voor je site en halsters ziet er goed uit.

Mijn site is nog niet volledig afgerond, nu krijg ik te horen dat het engels her en der voor geen meter klopt terwijl ik dat toch heb laten doen door een ander mijn engels is zooo brak. Denk dat ik het dus nog ga switchen naar het nederlands.

Manda grappig gedaan!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:01

Je site en halsters zien er echt prachtig uit! +:)+

Pff, ik kom er maar niet aan toe om mijn kado-halstertje af te maken!

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:44

Dank jullie! Heeft ook heel wat intensieve arbeid gekost :+
Kehdra, sorry maar daar kan ik je niet bij helpen.
Jammer dat het blijft liggen Bonjoy! Het zag er ontzettend leuk uit!
Celesta, ja ik ken dat probleem. Engels is echt niet makkelijk. De een zegt dat het zo is en dan blijkt het toch weer anders te zijn...

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:56

Toeka,
Verkoop je de halsters echt voor die prijzen? Ik schrok me om eerlijk te zijn echt. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het leuke halstertjes.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:31

toeka schreef:
Celesta, ja ik ken dat probleem. Engels is echt niet makkelijk. De een zegt dat het zo is en dan blijkt het toch weer anders te zijn...

Toeka bij veel van je halsters heb je van die gaatjes zodat je deze kan verstellen. Heb jij hiervoor een speciale tang o.i.d.?

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:53

Ja idd voor deze prijzen. Enig idee wat de materialen kosten. swarovksi is helaas ook niet gratis, de metalen ook niet? Daarbij het uurwerk nog niet geteld. En de kwaliteit ligt hoog. Er word geen plastic gebruikt wat veelal de prijs drukt. De halsters zijn uitstekend afgewerkt.
En kabelhalsters, waarom mogen deze wel €180 kosten met wat meer zilver?
Ik begrijp je niet verkeerd, jij hebt het er niet voor over, ieder zijn keus. maar snap alleen niet zo goed wat ik met je berichtje moet over de prijzen? Als je niet eens weet wat er aan kosten in gaat...

Malenka schreef:
Toeka,
Verkoop je de halsters echt voor die prijzen? Ik schrok me om eerlijk te zijn echt. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het leuke halstertjes.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:55

ik snap die prijzen van Toeka wel. Zo te zien worden er echte kwaliteitsproducten gebruikt, en na al zeker een maand tegen mijn eerste halster aan hikken snap ik ook heel goed dat je voor het arbeidsintensieve karweitje betaald wilt krijgen...

Vind het over het algemeen nette prijzen :j

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:56

Priscilla__ schreef:
toeka schreef:

Toeka bij veel van je halsters heb je van die gaatjes zodat je deze kan verstellen. Heb jij hiervoor een speciale tang o.i.d.?

Je hebt ook tangen idd, maar dat gebruik ik niet. Mijn ervaring is daar niet zo goed bij.

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:57

kehdra schreef:
ik snap die prijzen van Toeka wel. Zo te zien worden er echte kwaliteitsproducten gebruikt, en na al zeker een maand tegen mijn eerste halster aan hikken snap ik ook heel goed dat je voor het arbeidsintensieve karweitje betaald wilt krijgen...

Vind het over het algemeen nette prijzen :j

Dankje Kehdra, volgens mij heb je mijn tekst gelezen bij de showhalsters!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 23:43

toeka schreef:
Ja idd voor deze prijzen. Enig idee wat de materialen kosten. swarovksi is helaas ook niet gratis, de metalen ook niet? Daarbij het uurwerk nog niet geteld. En de kwaliteit ligt hoog. Er word geen plastic gebruikt wat veelal de prijs drukt. De halsters zijn uitstekend afgewerkt.
En kabelhalsters, waarom mogen deze wel €180 kosten met wat meer zilver?
Ik begrijp je niet verkeerd, jij hebt het er niet voor over, ieder zijn keus. maar snap alleen niet zo goed wat ik met je berichtje moet over de prijzen? Als je niet eens weet wat er aan kosten in gaat...

Malenka schreef:
Toeka,

Oh, maar ik ken de prijzen wel hoor. Ik heb zelf een paar jaar terug voor school van alles uitgezocht over materialen om showhalsters te maken. Bovendien knutsel ik nog steeds veel (geen halsters). Ik weet ook hoe veel uur er in zit als je er een beetje handig in bent. De tijd die je aan je eerste halster besteed is daar niet mee te vergelijken. Het gaat steeds sneller.
Kabelhalsters... daar heb ik het toch niet over? Ik zeg ook niet dat jouw halsters dit niet zouden mogen kosten. Ik zelf schrok er echter van. Als je ze voor dit bedrag kunt verkopen moet er wel veel meer vraag naar zijn dan aanbod. Anders zou je dat nooit redden. En dat had ik dus niet verwacht. Ik ken de markt in tegenstelling tot de materialen absoluut niet. Ik zit helemaal niet in dat wereldje.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 08:01

toeka schreef:
Priscilla__ schreef:

Je hebt ook tangen idd, maar dat gebruik ik niet. Mijn ervaring is daar niet zo goed bij.

Mag ik dan misschien vragen wat jij hier wel voor gebruikt?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:32

kehdra schreef:
Toeka wat heb jij gave halsters zeg!

Waar haal je je haaientanden, en 'muntjes' vandaan?
who's your suplier :Y) ?

Haaientanden weet ik niet, volgens mijn bestellen mensen die ergens online. Ben je alle kralenwinkels in Grun al langs geweest?

Die muntjes haal je op de markt, daar staan meerdere kramen met van die Arabische buikdans sjaaltjes. Bij een van die kramen kun je ook een zakje met muntjes kopen, die bestellen ze dan voor je. Ik geloof in zowel zilver als goud en ze zijn niet zo duur.