Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuke dag gehad? Wat was het koudddd.. maar later toen het zonnetje door kwam was het heerlijk. Ik groomde een vriendin van mij, zij heeft een halfbroer van Jet. Helaas werden ze na de eerste 30 km afgekeurd
No_No schreef:[ [url=m/OvbNHc.jpg]Afbeelding[/url] ]

) Maar goed, we zijn goedgekeurd en een winstpunt rijker! Ready to start Nourekind!

kun je lekker starten met Nour. Super leuk dat hij in zoon mooi boek mag staan echt tof!
.
.

Waar heb je die vandaan?!!!

Nog gefeliciteerd met Jhadorah! Gave dekens, staat meneer en mevrouw goed 
. Wat een prachtig, oneindig zandpad op die foto 
Fokken en veulentjes blijft zo ontzettend leuk!

Heb nog een gaaf filmpje van Yus, maar die moet ik nog even op de PC zetten. Houden jullie tegoed! Verder heel benieuwd wat voor kleurtje er bij Azi onderweg komt. Haar hals is bijna verhaard en nu grijzig. De rest is nog wollig en viesbruinig van kleur 

Nu even geen tijd om verder bij te lezen, moet zo naar stal, maar vanaf nu zal ik weer braaf meelezen 
Ik kon het bijna niet geloven, eindelijk van alle ellende af, en ook van die sukkel
Nog 8 dagen, dan is de overdracht en dan is alles dus ook echt helemaal definitief.

net als Amir!
Alleen jammer dat het weer nu ineens prut is.
Wat gaat dat trouwens hard met Malik! Ik weet nog dat ik dagelijks even keek of hij al geboren was, dat dat al een maand geleden is joh
En gaaf dat je eeeindelijk met Nour mag starten straks! Ben zo benieuwd hoe jullie het gaan doen samen.
Wat doe je allemaal met hem qua training op het moment?
Vooral in vergelijking met die vale kleur van Azi, haha.
wat een gaaf gevoel is dit.

Ik heb haar iets meer op tempo gereden, en met resultaat. Nu gemiddeld bijna 9 km/h, dus dat valt binnen de marge van een impulsklasse Endurance
En weer een lekker stukje rengalop, dat was weer even heul lang geleden.
Leuk stukje van Nour in het boek!
maar staat je weer goed! Je paardenbende ziet er gelukkig uit.

en nu schijnt t zonnetje weer?
Zo een gaaf compact binkie!
Wat n bravebier zeg! Pakken jullie haar nu verder door?
Is toch wel echt zó haar ding he.
Wordt weer n leuk feessie!
Op dat gevoel kan ik zeker een poosje teren. Daar teer ik dan ook daadwerkelijk een poosje op, want we gaan haar niet verder 'doorpakken' ofzo, we willen gewoon eens in de zoveel tijd eens erop. Kijken of we voor de zomer en de verhuizing in elk geval het rijden tot zover bevestigd kunnen hebben dat ze stuur en gas en rem kent en een beetje rond te sturen is. Dan kan ze daarna weer lekker wennen en vakantie houden.
Leuk om zo rond te kijken.
Die zal d'r wel blij mee zijn haha.
.
in je leven.
) super dat je de hei om de hoek hebt liggen.
. Wat toch een snoepie is je kleine meid echt super leuke kudde heb je.
jij bent er vroeg bij ik ben er zelf niet zo dol op .
Aangezien dressuur/springen niet echt ons ding is, en buitenrijden/endurance wel, zijn dit de enige wedstrijden die me wel aanspreken. Vooral ook omdat er geen verliezer is zolang je maar de finish haalt, ik hou niet zo van de echt competitiegerichte sport. Daarom vind ik polocrosse ook zo leuk, of je de wedstrijd wint of verliest, het is altijd leuk om te doen en erg gezellig
Ik heb alleen nog steeds geen training bij kunnen wonen dit jaar
Wellicht dat dit ook wel z'n gedrag heeft bepaald de laatste jaren?