Hallo, wij leven ook nog 
Ik lees braaf mee, maar het ontbreekt me 9 vd 10 keer aan tijd en het geen zin hebben om de PC op te starten 
Gelske, herkenbaar is dat. Even voor één dingetje naar de winkel en met een tas vol thuis komen
Nog gefeliciteerd met Jhadorah! Gave dekens, staat meneer en mevrouw goed 
Kesje, wat banketstaaf dat die zweep zomaar gejat is! Hoe halen mensen het toch in hun hoofd! En jullie hebben heide dichtbij om buiten te rijden? Heerlijk!
Yildiz, ik ben benieuwd naar je jas! Ik heb ook ooit eens een opdracht geplaatst voor een logo, tot tweemaal toe bij dezelfde persoon, maar hoor er dan plotseling niets meer van, heel vervelend. Stoer dat Nour in een boek staat!
Nicky, wat fijn dat Dayem niet meer zo knarst! Hopelijk zet het op deze manier door
. Wat een prachtig, oneindig zandpad op die foto 
Roma, ik las het een en ander op FB. Hopelijk verloopt het een beetje voorspoedig. Altijd vervelend, lastige exen..
Michelle, wat zuur van Jet haar blessure! Leuk dat je nu voor jezelf gaat fokken
Fokken en veulentjes blijft zo ontzettend leuk!
Eline, ook druk zo te lezen en gefeliciteerd met je baan! Jullie vinden vast wel een nieuw, fijn stekkie voor Mish. Lieve foto's samen 
Ik heb nog een topicje gemaakt van mijn 'bejaarde' rooien 
[ITP] Rooien en valen zijn donderstralen!
Verder gaat het zoals eigenlijk altijd zijn gangetje. Paarden zijn allemaal flink aan het verharen, dus niet op hun mooist. Wel allemaal het voorjaar in hun hoofd, dus bij vlagen zijn ze een beetje koekoek
Heb nog een gaaf filmpje van Yus, maar die moet ik nog even op de PC zetten. Houden jullie tegoed! Verder heel benieuwd wat voor kleurtje er bij Azi onderweg komt. Haar hals is bijna verhaard en nu grijzig. De rest is nog wollig en viesbruinig van kleur 
Oh, en voor de verandering... ik heb mijn haar weer geverfd