gefeliciteerd met de baby!! Ersiel en Letiets, jullie knollie is echt een knapperd hoor, wauw!!
en ik heb ook een knappe poown want wij zijn vanochtend gewoon 2e geworden met 190 punten in onze allereerste landelijke dressuurwedstrijd!!
het ging ook gewoon super in de eerste proef, hij was braaf, voor zijn doen heel ontspannen en liep lekker met zijn neusje omlaag. De 2e proef zat ongeveer een kwartier tussen en toen was hij het zat hij wou niet echt meer, dus ging aangalopperen zodra ik ging doorzitten, kwam wat tegen de hand en het zag er allemaal wat minder mooi uit. Maar toch nog een winstpunt, precies 180 had ik niet eens verwacht haha! En dan schijnt die jury nog vrij streng te zijn, nou dan mag ik mijn handjes dichtknijpen
Gefeliciteerd met het mooie resultaat!! En wat een gave foto van Djuun! Ik moet ook nog steeds aan de gang voor een mooie showhalster voor Yus.
Hier is het nog druk, druk en nog eens druk. Laatste loodjes van de opleiding en er moest nog vanalles gebeuren. Yus staat heerlijk op de wei met haar maatjes, dus die vermaakt zich wel! Madame komt niks te kort bij Marion en Bertino!
Ik ben dan Verpleegkundige (niveau 4) En jep, ik heb een baan! Ongeveer twee weekjes terug sollicitatiegesprek gehad en vrijwel direct aangenomen! Daarnaast ga ik waarschijnlijk nog wat uurtjes voor het flexbureau aan het werk.
Wat fijn dat je een baan hebt, zo vanzelfsprekend is dat tegenwoordig niet! Nu scheelt het wel dat er in de zorg veel werk te vinden is natuurlijk, dus wat dat betreft zit je wel goed Gefeliciteerd
Inderdaad, ben er ook héél blij mee! Het is een vrij jong en nog opstartend team bij Buurtzorg, dus een leuke uitdaging Heb al kennisgemaakt en het lijkt me ontzettend leuk! Heb echt zin om te beginnen
Wat een prachtige foto van Djuun, mogen jullie trots op zijn!
Gefeliciteerd met je 2e plaats en winstpunten Tamara!
Missfcdb gefeliciteerd met het veulen van Cosimo! Ben benieuwd naar de foto's!
Jessica, heeft Mo z'n tweede merrie al gedekt?
Joyce, een betere plek dat bij Marion en Bertino is inderdaad niet te vinden! Succes met de laatste loodjes van je opleiding en gefeliciteerd met je baan!
Hier weinig bijzonders. Ely begint zich alweer aardig thuis te voelen. Ik hoop deze week even te kunnen rijden. Wel grappig dat ik van de week hier vertel dat Ely zo'n draak is met afspuiten en toen ik haar vrijdag ging afspuiten mevrouw voorbeeldig stilstond en alles toeliet. Maar Dos daarentegen...
Foto-update van 'dikke Dos' (vanaf deze week zijn er geen ribben meer zichbaar )
Sieltjuh
Geplaatst: 09-06-13 18:54
Super zeg Annika (en dat buikje begint steeds verdachter te worden, niet )
Ik kan het me bijna niet voorstellen dat er geen veulen in zit, want anders houdt ze toch wel iedereen enorm voor de gek
Barcelano
Geplaatst: 09-06-13 20:50
Gefeliciteerd met je nieuwe baan
En van harte met het geboren veulen:)
Die buik als daar geen baby uit komt....
Vandaag leuk maar druk dagje achter de rug, ben kapot
Was rond achten op stal, Merrie gedekt en ben toen lekker bakkie koffie gaan drinken. Daarna heeft Mo een tijd buiten gestaan. Na stal naar de aardbeien feesten in Zundert geweest. Was ook Kermis en me Oom stond daar met de poliep. Even een ritje gemaakt met schoonzus Met mams en oma en schoonzus over de braderie gelopen en een heerlijke wafel met aardbeien op bij een neef van me Ma die een wafel kraan heeft.
Me moeders kant van de familie komen van de kermis vandaar
Afgesloten met de Mac
Super mooi weer was erg gezellig maar ben nu gesloopt.