Lisa fijn dat het goed gaat! Laatste kilo's zijn het zwaarst. Go on!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik betaal er ook geen cent voor haha.

Roepnaam Buck, een quarter die het klappen van de zweep al wel kent, alle knopjes zitten erop, supergaaf om te ervaren
Ze is bij een vorige eigenaresse ook Nederlands kampioen reining geweest begreep ik. Superleuk beestje in elk geval, klikte wel. 
Al helemaal klaar voor de winter dus! Hopelijk maakt Fin het een beetje goed door, deze winter, want hij stond vorige winter (zijn eerste) binnen op stal...YildizArabs schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe bijrijdpaardje! Ga je ook reinen? Zo ja ook DRHA? Dan komen we elkaar nog tegen volgens jaar met Tie hihi!
Nee in principe ben ik niet van plan wedstrijden te gaan rijden eigenlijk, gewoon lekker recreatief hobbelen
Maar wie weet wat er nog gaat komen. Paard is wel helemaal reining getraind, dus zou het wel zo kunnen doen, haha. Kent zelfs de patterns zodanig uit z'n hoofd dat ie na een bepaald aantal rondjes galopperen uit zichzelf alweer met de galop wil stoppen

Ik geloof ook dat ze eea moeten qua verrichtingen en sowieso moeten ze rx ggk worden (wat ik eigenlijk alleen maar goed vind!). Maar verder kan ik je ook niet helpen. Zou idd eens kijken of Jan je verder wil helpen, misschien weet Chris er ook nog wel eea vanaf. Spannend zeg, gaaf hoor!!!
Juan Murillo is ook super trouwens

), voor mij matcht het gewoon goed. En zo'n gevoel moet je er echt bij hebben! Er zijn zat fijne voorbrengers maar iedereen doet het weer op zn eigen manier en dat moet net bij jou én je paard passen 

Gaaf joh ben superbenieuwd!