We gaan snel.. Nog steeds geen tijd gehad om even goed mee te lezen. Waren twee hectische dagen. Princesa haar oog zat gister dicht en was giga dik dus die heeft of een lel gehad of zich gestoten. Ik weet nu pas wat voor paniek miep ik ben. Ik was heel erg overstuur. Eh, nog steeds dus..
Sham, wat een leuke foto's! Heerlijk die paarden in het herfst/winterzonnetje!
Hi Jeanette. De binnenbak is zo goed als af! Heel fijn! Al kan ik nu even niet rijden. Beetje jammer.
Princesa doet mee aan het viertal ja. Ze is zondag voor het eerst vol lampjes gehangen en vond het allemaal prima. Dus ze heeft er wel zin in. Hoop ik dat ze tzt weer een beetje kan zien...
leuke fotos shamal, nog meer mensen foto s van hun stal/stekkie?
Sadira
Geplaatst: 11-12-13 17:13
Lieve Mish
En 't stekkie is nog altijd dat van ShamalArabs, dus die hoef ik vast niet apart te showen
YamaSaki
Geplaatst: 11-12-13 17:21
Hier ook maar ff binnenvallen aangezien ik ff op de pc kan! Ik was het topic kwijt...vanwege een boktstop ff (soms is dat ff lekker) En nu zijn jullie al een paar 100 pagina's verder en in topic III dus sorry dat ik niet alles bij heb gelezen
Mishje!! Naahw wat is ze toch een mooi lief meisje om te zien
Hier dan ook maar 2 pics die ik net van mijn gup Nayif heb gehad. Staat bij Mishje op stal Hij is niet de meest charmante vent atm, maar wel heel schattig al zeg ik t zelf
Leuk dat je ernaar vraagt Brenda,en leuke naam haha SeSa! Heb het gevoel dat Sets humeur weer een beetje begint af te nemen, maar weet het niet zeker. Haar buik is al minder gespannen en minder dik, maar ziet er wel keurig uit. Vandaag zit ze op 3 maanden.