YildizArabs schreef:Ze keek net nog moe uit d'r oogjes hihi!Tja, niet lopen klooien bij tante Jes want dan moet je nog harder werken!
Ah marije, gaat helemaal goed komen met jullie. Volgend jaar gaan jullie ook mee naar het NK!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We waren er precies op tijd bij, want het liep storm voor die laatste twee plekken.
) en morgenavond komt osteo Christel voor Nour (jaarlijkse en feitelijk eerste check voor hem). Ben benieuwd!

En ik zie een blauw lintje! Gefeliciteerd 

Jullie vorderen ook gestaag zie ik!
Ben nu zo onwijs van haar aan t genieten. Gisteren beginnetje gemaakt met opstellen, tis zon slimme tante alles meteen door. Ze is alleen wel wat afgevallen na het afspenen maar nu ze wat rustiger is geworden bekomt ze gelukkig wel weer.
Volgend jaar gaat Gyanada normaal naar Stijn, moest je dan in de buurt zijn ofzo, dan doe je ze de groetjes maar, haha. Ik ben superbenieuwd naar foto's en filmpjes. Je dametje heeft ook zo'n heuse bos manen, hé, dat is zo zeldzaam bij Arabs maar zo chique
Dat geldt trouwens voor iedereen hier!

) ga ik ook weer koeienstoeien! Zooo leuk!
Nuja eerst maar longeer/grondwerk en rechtricht oefeningen gaan oppakken. Zodra hij wat betere bespiering krijg en wat beter in vorm komt, SSH, IHT en showtraining oppakken. Dan kunnen we de tijd tot zijn 5e verjaardag en zadel kennismaak tijd wel vullen met genoeg leuke dingen vanaf de grond