[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ArabianRanch

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:53

Super voor Firenza, bij wie?

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 13:37

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 14:52

ArabianRanch schreef:
Super voor Firenza, bij wie?

Ja Heeeeerlijk voor de lieve knappe Dame <3 ... ik hoop dat ze gauw d'r medicijntjes gaat krijgen voor d'r buikje dan is die CEM ook verleden tijd...waar is ze heen?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:16

Sunrise19 schreef:
Zo ben ook weer thuis van een ritje Marienheem *D
Lekker nog even met Saleem geknuffeld :+:
Heb vanavond waarschijnlijk foto's <3
Hij word echt knap <3

Was weer gezellie :D

Jouw GROTE vent :oo

Afbeelding

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:38

zag de foto op je Hyves ;) hij ziet er echt al stoer uit :DDenk toch echt dat Sivje lekker formaat kinders geeft :)

Sjakie gisteren opgemeten en haar kont is net zo groot als Rheal 1.55m ongeveer, dr schoft moet dr nu echter nog achterna komen die staat op 1.50 ongeveer :D ze is momenteel niet echt een van de knapste qua body :o

Isa wij komen ook nog eens langs, moest alleen van mn broertje wachten tot ie van de buitenvaart terug is die wilde graag mee :D die is helemaal verslaafd aan je paardjes hoor :P

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:50

RhealLover schreef:
zag de foto op je Hyves ;) hij ziet er echt al stoer uit :DDenk toch echt dat Sivje lekker formaat kinders geeft :)

Sjakie gisteren opgemeten en haar kont is net zo groot als Rheal 1.55m ongeveer, dr schoft moet dr nu echter nog achterna komen die staat op 1.50 ongeveer :D ze is momenteel niet echt een van de knapste qua body :o

Isa wij komen ook nog eens langs, moest alleen van mn broertje wachten tot ie van de buitenvaart terug is die wilde graag mee :D die is helemaal verslaafd aan je paardjes hoor :P

Saleem zit wel mega goed in zijn lijf, lekker rond ook, ook al heeft hij wel een 'nare' (en dan druk ik mij heel zacht uit) periode gehad := Hij is al over de 1.50m met zijn 1 jr.

Afbeelding

Zijn hoofd komt ook weer meer in verhouding }>

Afbeelding

Dit was hij nog als klein purkie: _O-

Afbeelding

Hey Celes, misschien dat jouw broer eens met Harry kan 'praten' die is zo tegen de draad in de laatste tijd :x :roll:

Afbeeldingde ondeugd straalt eraf :')

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:40

Hihi ja ff als mannen onder elkaar :') _O- het is echt een heerlijk ventje hoor, meneer de matcho op deze foto :+

Wow echt mooie foto's hoor Isa <3 en saleem ziet er echt goed uit hoor :) en wat een behang gaat die krijgen, kan die niet tegen Sjaak vertellen dat manen heilig zijn!!! Echt wat er nu nog maar hangt bij sjakie vergeleken met wat ze had ;( om te janken |(

Sjakie begint overigens al weer een teddy te worden voor de winter }> net als Rheal zijn ze dan absoluut anti av's :o zodra het echt vies weer wordt gaat er pas een dekentje op, ze zullen ook deze winter gewoon in en uit kunnen lopen dus we zullen zien :D (hoopt dat sjaak niet te hard groeit anders past ze haar mooie dekentje niet meer :Y) )

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:25

ja wel balen van sjakie dat ze heeft staan schuren ;( ze had zo'n mooie bos ;(
Deze winter maar weer goed sparen.
Heb voor Harry een nieuwe winterdeken gekocht maat 1.65m Deze past hij goed *D Wil hem kort in de vacht houden *D
Zijn moeder is alweer bolliewollie, een rus op de Kolchoz is er niks bij 8)7

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:16

Noah moet ook lange manen *zucht* Isabel kan je Saleem niet even helpen met een brief schrijven aan z'n grote neef, of hij ook even die manen wilt laten doorgroeien :Y)

oh en Nootje en ik gaan dus over 2 weken een les vrijheidsdressuur doen :+ want ik heb geen idee hoe ik die arrogante arabier voor me kan laten buigen :') zonder halster meelopen doen we altijd, stoppen en achteruit dat is tot daaraantoe, maar echt zijn BENEN optillen of neerzetten omdat IK het vraag, ben je gèèèèèèk :+

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:36

ArabianRanch schreef:
ja wel balen van sjakie dat ze heeft staan schuren ;( ze had zo'n mooie bos ;(
Deze winter maar weer goed sparen.
Heb voor Harry een nieuwe winterdeken gekocht maat 1.65m Deze past hij goed *D Wil hem kort in de vacht houden *D
Zijn moeder is alweer bolliewollie, een rus op de Kolchoz is er niks bij 8)7

Dat bruine dekentje van afgelopen jaar is ook maat 165, dat zat toen ook netjes, nu had ik al tijdje deken liggen die eigenlijk voor rheal was bedoelt maat 175 maar voor rheal net te kort is, die gepast en die past perfect maar heb liever nog dat ene dekentje die is veel schattiger :P

Ik wilde Sjakie eigenlijk ook kort in het haar houden, maar nogal gevecht tegen de natuur sjaak is ietwat sneller als ik dacht haar gaan ontwikkelen :roll: dus eerst maar uitruien en dan waarschijnlijk dekentje op. Rheal had toen met het slechte weer al een dunne op (om schoon te blijven :P ) maar nu het zo warm is geweest laatste dagen :)

Ik zie wel waar het brengt, mocht sjaak niet op tijd uit dr teddy vacht zijn dan maar het scheermachine eroverheen }> weer een ervaring rijker :P

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:26

Harry is al weer aan het verharen, zit echt nog mooi kort in de vacht.
Rare wezens zijn het ook. En indd een keer scheren leren ze mooi van :P *D

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:56

Tammy_ schreef:
Noah moet ook lange manen *zucht* Isabel kan je Saleem niet even helpen met een brief schrijven aan z'n grote neef, of hij ook even die manen wilt laten doorgroeien :Y)

haha, ik zal Saleem eens vragen :P :Y)

KooArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:45

Saleem en Harry zien er super uit Isabel! Saleem begint een beetje op Azim te lijken geloof ik ;)

KooArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:46

Najjar :D <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Mijn knappe vent behaalde afgelopen weekend 4x een 1e plaats op het Arabian Sportweekend met in totaal 7 winstpunten!! Ook werd hij Kampioen Dressuurcompetitie 2010 met 67% Naast knap dus ook nog eens een goede presteerder :D <3

Afbeelding

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:17

Gefeliciteerd Nadine, wat een geweldige resultaten weer! Ik vind jullie altijd zo een mooie combinatie dus kom maar op met de foto's ;)
De oosterse set staat ook prachtig! Rijdt dat nu nog een beetje comfortabel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:39

Afbeelding
Van harte gefeliciteerd Nadine met de prachtige behaalde resultaten :D ;)
Prachtige foto's <3 <3

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:10

Oeeeeeww mooie foto's van Jarrebar :D <3

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:42

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:43

Hij staat er SCHITTEREND op Nadine ....Jarrebar Rules 8-)

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 15:33

Hey Nadine,
Prachtige fotoshoot van Jarrebar, wees er maar trots op en ook op zijn resultaten van afgelopen weekend én kampioen dressuurcompetitie. Ik had ook niet anders verwacht dan dat jullie zouden winnen !!!!! ;) *D

KooArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:20

bedankt iedereen voor de leuke reacties op najjar. dank je Isabel! ben zeker trots op mijn knappe jarrebar <3

hier onze merrie Lateefah als klein popje :9 <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:39

AAahhh kan wel janken als ik al die lekkere AVtjes zie met tenminste nog wel lange manen |( Denk dat er een meeting tussen de AV's moet komen zodat ze ondelring eens moeten babbelen, misschien wordt Sjakie wel jaloers en bedenkt ze zich :Y)

en als er AV's zijn die niet stronteigenwijs doen tijdens de jumping of cross mogen ze ff gaan babbelen met Rheal :7

Back tot the point :D Mooie foto van je meisje hoor

KooArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:40

RhealLover schreef:
AAahhh kan wel janken als ik al die lekkere AVtjes zie met tenminste nog wel lange manen |( Denk dat er een meeting tussen de AV's moet komen zodat ze ondelring eens moeten babbelen, misschien wordt Sjakie wel jaloers en bedenkt ze zich :Y)

en als er AV's zijn die niet stronteigenwijs doen tijdens de jumping of cross mogen ze ff gaan babbelen met Rheal :7

dank je. haar manen zijn nu nog wel dubbel zo lang! :o :D wil je helemaal niet jaloers maken ofzo hoor *D

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:41

dat hoofdje!! <3 Zooo mooi :j

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:53

KooArabians schreef:
RhealLover schreef:

dank je. haar manen zijn nu nog wel dubbel zo lang! :o :D wil je helemaal niet jaloers maken ofzo hoor *D

Sjakie HAD ze ook :( van die heerlijke lange weelderige manen en nu heeft ze achter dr oren tot over de helft enkelt nog paar zielige plukjes |( gelukkig had ze alles nog op het strand :D ach het zal wel weer aangroeien (hoopt heel hard voor de amateurkeuring :o )
Afbeelding