Wat worden er toch mooie dingen gemaakt hier! Ik praat niet zo veel mee, want m'n knutsel activiteiten staan helemaal stil.. Maar geniet wel van jullie mooie creaties. Voorlopig hou ik het bij kijken. Ik ben met 1 halster nog bezig, hopelijk komt die ooit nog eens af!
Verder laat ik het er een beetje bij zitten, ik zet bij deze (ik hoop dat het mag) ook wat spulletjes te koop. Bij voorkeur alles tegelijk weg, doe een leuk bod Ik heb nog een hoop versiersel prulletjes, maar die moet ik nog uitzoeken.. Zilver kleurig Goud kleurig (iets kleiner dan de zilveren)
eline1991
Geplaatst: 02-07-10 13:56
hij s leuk geworden priscilla! dat was toch dat halster waar je geen tandjes voor kon vinden? waar heb je ze dan uiteindelijk vandaan?
Ik ga het straks even helemaal uittekenen Qua kleur zit ik te denken aan zilver, blauw en paars. Beetje afhankelijk of ik een mooie sierband in die kleuren kan vinden.
Priscilla__
Geplaatst: 02-07-10 15:08
eline1991 schreef:
hij s leuk geworden priscilla! dat was toch dat halster waar je geen tandjes voor kon vinden? waar heb je ze dan uiteindelijk vandaan?
Hee, mag ik me ook melden? Ik heb inmiddels ook een showhalster besteld:
Maar wil er ook een zelf gaan maken, waarvan ik als basis touw wil gebruiken, en dan met turquoise accenten. Zoiets als het paard wat bokker Zwenneke geshoot heeft! (even bij haar berichten kijken)
En dan wil ik ook een borsttuig gaan maken daarbij. Ik ga vanavond even het topic doorspitten en de noidge info opslaan! Morgen lekker inkopen doen.
Minjon, ja die heeft leuke halsters, heb daar ook eens ene gekocht (heel wat pagina's terug foto van me paard met het halster) alleen ben ik toch meer van het stevige vond het halster maar slapjes en heb dan toch me twijfels of het 'houdt'. Verder geweldig mooi halster hoor
Hmm, een redelijk oude met een heel koel karakter denk ik niet, in die 5 minuten Maarja, alles kan. Maar dan houdt ik d'r net zo min met een hoofdstel, als ze wil gaan dan gaat ze ook wel. Maar dat heb ik nooit meegemaakt. Overigens blijft ik wel gewoon op het terrein.
Nou, ik heb een tijd terug ook eens een reactie geplaatst, heb het hier wat bijgehouden in het topic en vandaag heb ik ein-de-lijk m'n eerste showhalstertje gemaakt, gewoon een simpele.
Heb 'm van leer gemaakt, had nog een kapot halster liggen, dus daar de squares vanaf gesloopt. Zal zo eens foto's uploaden