hier ook al die foto
die is echt geweldig! Gefeliciteerd nog! De kat en het konijntje
Shympie bij de pedicure
hij was lief!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hier ook al die foto
die is echt geweldig! Gefeliciteerd nog!
hij was lief!!
.
. Wat mijn konijn vroeger bij de poes deed zullen we maar niet vertellen
. Maar wat een piep menz zeg ik had echt niet zo beleefd gebleven vrees ik
. Dus toen maar vanmorgen alleen Dibah in de bak gereden en dat ging echt super. Erwin kwam toen ik aan het rijden wat met Jhadorah naar de bak dat was wel een leuk gezicht hoe ze reageerden echt van huh waar kom jij nou vandaan
. Ze even los gelaten samen in de bak maar de dames hadden niet veel zin om te lopen. Daarna even lekker geshopt bij de ruitertsport zaak ik moest weer wat fleecdekens hebben aangezien Qaseem mijn voorraad aardig had laten slinken
. Ik had er eerst braaf een paar in mijn karretje maar als je daar dan bent Tja het werd iets meer
.
Alleen had ik nog geen 2 weken geleden een nieuwe lange zweep (1.30m) gekocht om weer verder te gaan rechtrichten, is die gewoon gejat he
Ik had m even op de bakrand gelegd omdat ik poep ging scheppen, daarna foetsie gewoon. Nadeel van een pensionstal ipv privéweide
Miran nogmaals:
Mijn landrovertje staat nu al voor de derde keer bij de garage sinds december met dat euvel. Ik word er moedeloos van net als mijn beurs...
Hopelijk valt t bij jullie mee?

Schatjes!
Wel balen van jullie ritje, maar het wordt gelukkig weer wat beter weer!
Ik heb heel voorzichtig weer een schema gemaakt met als eerste wedstrijd Elten (hometown), dus we hebben nog ff. Dayem gaat lekker. Ik ben sinds januari over op nieuw voer met Yea Sacc op aanraden van mijn DA/chiropractor. Zij dacht dat het knarsen en z'n gevoelige buik van binnenin uit kwamen en daar zou dit goed bij kunnen helpen. En zowaar, ik heb hem al 3 weken niet horen knarsen, singelnijd is over en ik kan gewoon weer z'n buikje poetsen. Stapje voor stapje komen we er wel
Maar wel genoten van de sfeer en wedstrijd gebeuren hihi! Michelle_S schreef:Wauw Kesje, Rayna loopt lekker, ziet er goed uit!!![]()
Wat een prachtige foto van Zahra, Yildiz! Wauw, sfeer picture! En wat fijn dat het trainen nog steeds zo goed gaat met Tie, wel enorm balen van je rug, gatver! En je knappe Nour staat ook weer mooi op de foto, jammer trouwens dat loonse drunense duinen endurance afgelast is, balen voor jullie.
Miranda, schattige bunny hoor! haha!!![]()
Gelske, gave nieuwe kleding en laarzen zeg! Mooie frisse lente kleurtjes! Balen van je auto zeg, weet je al waarom hij koelvloeistof lekt?
Nicky, wat leuk, jammer dat ik je niet gezien heb! Ik ben vandaag ook wezen groomen in Kootwijkerbroek! Inderdaad wat was het koud he!Maar wel genoten van de sfeer en wedstrijd gebeuren hihi!
. Moet ze trouwens nog passen wilden een knal roze voor Sjaak kopen maar dat mocht niet van Erwin
dus voor hem maar een heel licht blauwe gekocht en de roze voor Dibah . Als ze goed passen moet ik voor noor en Sil ook nog even eentje halen er waren nog meer kleurtjes dus voor ieder wat
. Wat leuk dat je groom was vandaag ik hoop ook echt voor jouw dat je met je kanjer weer kunt starten wel super dat je nooit hebt opgegeven zo zie je maar hoe anders het in ene kunt gaan en dat het echt niet altijd meteen het einde betekend.
. Wil nog wel een fleece truitje voor onder mijn jas maar die zijn zo duur bij de ruitersport zaken die koop ik wel een keertje bij de C&A of zo.
) dat vind ik altijd wel leuk.
.

We hebben maar niet gegaloppeerd, want op de hei betekent dat vaak rengalop, de andere ruiter durfde dat nog even niet aan, dat was de vorige misgegaan. De volgende keer gaan we solo, dan mag ze wel rennen
We moeten eerst een paar kilometer over/langs de verharde weg, maar daarna is het eindeloos bospaden en heide, echt geweldig
Kunnen we eens tempo in de buitenritten gooien, kijken wat ze kan. Ze heeft voorheen wel impulsklassen endurance gelopen, maar ze zou zeker meer kunnen. Het stuk bos waar we eerst doorheen moesten is grotendeels niet geschikt om echt op tempo te rijden, teveel wandelaars en slechte paden.