[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:51

:') hier ook al die foto _O- die is echt geweldig! Gefeliciteerd nog!

De kat en het konijntje <3

Shympie bij de pedicure *\o/* hij was lief!!
Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:09

Haha ik zeg dat ook altijd dat de hoefsmid eigenlijk een pedicure is hij kijkt er ook heel lief bij :D .

Dat nijntje echt zo lief Miranda dat heb ik echt nooit gezien dat ze zo bij de kat gaan liggen <3 . Wat mijn konijn vroeger bij de poes deed zullen we maar niet vertellen :o :D . Maar wat een piep menz zeg ik had echt niet zo beleefd gebleven vrees ik _-:(

Die foto die Miranda heeft geschopt is echt geweldig hoe krijgt ze het toch voor elkaar. Heb je een leuke verjaardag gehad? Wat een super mooie foto heb je gemaakt van je jonge dame met de ondergaande zon echt mooi.

Ballen Tieneke dat je gezondheid nog steeds niet goed is wel super dat het met je knappe mannen zo goed gaat.

Dat klinkt als een heerlijke rit op Silver wat leuk een zwijntje gespot dat is natuurlijk wel reden tot een schowtje.

OOk al druk met verhuizen ik hoop het ook nog eens te mogen mee maken.

Ik wilden vanmorgen naar het strand maar ik denk dat er deze winter een vloek op rust want of het weer zit niet mee. Dan is de paarden als het wel mooi weer zijn de paarden net naar de tandarts geweest of er komt weer iets tussen en vandaag ja hoor onze auto lekt koelvloeistof -:(- . Dus toen maar vanmorgen alleen Dibah in de bak gereden en dat ging echt super. Erwin kwam toen ik aan het rijden wat met Jhadorah naar de bak dat was wel een leuk gezicht hoe ze reageerden echt van huh waar kom jij nou vandaan :D . Ze even los gelaten samen in de bak maar de dames hadden niet veel zin om te lopen. Daarna even lekker geshopt bij de ruitertsport zaak ik moest weer wat fleecdekens hebben aangezien Qaseem mijn voorraad aardig had laten slinken >;) . Ik had er eerst braaf een paar in mijn karretje maar als je daar dan bent Tja het werd iets meer :o :D .

Afbeelding

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:40

Oh Yildiz, wat doe je me aan met die foto, lachen doet pijn _O-

No_No, wat een knap paardje!

Geshaquille, ik word ook altijd heel hebberig in de ruitersportzaak, maar gelukkig kan ik me meestal wel beperken tot de spullen die ik nodig heb :P Alleen had ik nog geen 2 weken geleden een nieuwe lange zweep (1.30m) gekocht om weer verder te gaan rechtrichten, is die gewoon gejat he -:(- Ik had m even op de bakrand gelegd omdat ik poep ging scheppen, daarna foetsie gewoon. Nadeel van een pensionstal ipv privéweide :(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:48

He gadver Kesje, sta met Nour ook op pensionstal maar dat wordt echt nooit wat gejat hoor. In ieder geval super irritant. Hebben jullie geen app of bord waarin je opsporingsbericht kunt zetten?
En is trouwens allemaal Miran d'r schuld dat mensen buikkramp krijgen of in hun broek piesen van t lachen. Ik ben niet zo creatief met fotoshop hahaha! :D Miran nogmaals: _/-\o_

Shympie is braaf én knap! <3

Gelske koelvloeistof?! :oo Mijn landrovertje staat nu al voor de derde keer bij de garage sinds december met dat euvel. Ik word er moedeloos van net als mijn beurs... |( Hopelijk valt t bij jullie mee?
En lekker geshopt hihi! Jezelf af en toe verwennen is goed toch? ;)
Ik mocht voor mijn verjaardag van hubbie een jas uitzoeken waarop mijn logo enzo, heb echt retegaaf jasje uitgezocht. Ben heel benieuwd hoe t gaat worden! :):)
Verjaardag rustig en klein gevierd maar ja wel weer laat geworden dus volgende dag was wel zwaar 2 x 20 km (vetgate geoefend tussendoor) met m'n ouwe knoken.
Tie liep top maar pfff wel weer last van m'n rug.
Vanochtend daarom om half 7 op stal om m'n spieren beetje soepel te houden na die rit van gisteren en heeeeeerlijk ritje met m'n topper gemaakt!

Afbeelding

Was echt zalig, niemand in t bos en weer boel reeën gespot. Nour ook heerlijk licht op m'n hulpen en zo op los teugeltje mooie rit gemaakt.
Zalig dier!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:57

Hihi Miranda, het beruchte konijnenfotootje :)) Schatjes!

Shym z'n voetjes knappen aardig op he? Ik volg jullie vooruitgangfoto's :)

Oh Gelske zo herkenbaar haha. Heb je nu ook wel je zweetdekens meegenomen? }> Wel balen van jullie ritje, maar het wordt gelukkig weer wat beter weer!

Fijn plaatje Yildiz! En wat tof van dat jasje, ben benieuwd. Je logo van Yildiz Arabians komt erop?

Vandaag gegroomd tijdens endurance KWB, was kouuuud, maar wel weer gezellig. Man, wat gaat dat dan kriebelen, ik ook willen! :D Ik heb heel voorzichtig weer een schema gemaakt met als eerste wedstrijd Elten (hometown), dus we hebben nog ff. Dayem gaat lekker. Ik ben sinds januari over op nieuw voer met Yea Sacc op aanraden van mijn DA/chiropractor. Zij dacht dat het knarsen en z'n gevoelige buik van binnenin uit kwamen en daar zou dit goed bij kunnen helpen. En zowaar, ik heb hem al 3 weken niet horen knarsen, singelnijd is over en ik kan gewoon weer z'n buikje poetsen. Stapje voor stapje komen we er wel :)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:28

Wauw Kesje, Rayna loopt lekker, ziet er goed uit!! :D

Wat een prachtige foto van Zahra, Yildiz! Wauw, sfeer picture! En wat fijn dat het trainen nog steeds zo goed gaat met Tie, wel enorm balen van je rug, gatver! En je knappe Nour staat ook weer mooi op de foto, jammer trouwens dat loonse drunense duinen endurance afgelast is, balen voor jullie.

Miranda, schattige bunny hoor! haha!! <3

Gelske, gave nieuwe kleding en laarzen zeg! Mooie frisse lente kleurtjes! Balen van je auto zeg, weet je al waarom hij koelvloeistof lekt?

Nicky, wat leuk, jammer dat ik je niet gezien heb! Ik ben vandaag ook wezen groomen in Kootwijkerbroek! Inderdaad wat was het koud he! :') Maar wel genoten van de sfeer en wedstrijd gebeuren hihi!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:34

Michelle_S schreef:
Wauw Kesje, Rayna loopt lekker, ziet er goed uit!! :D

Wat een prachtige foto van Zahra, Yildiz! Wauw, sfeer picture! En wat fijn dat het trainen nog steeds zo goed gaat met Tie, wel enorm balen van je rug, gatver! En je knappe Nour staat ook weer mooi op de foto, jammer trouwens dat loonse drunense duinen endurance afgelast is, balen voor jullie.

Miranda, schattige bunny hoor! haha!! <3

Gelske, gave nieuwe kleding en laarzen zeg! Mooie frisse lente kleurtjes! Balen van je auto zeg, weet je al waarom hij koelvloeistof lekt?

Nicky, wat leuk, jammer dat ik je niet gezien heb! Ik ben vandaag ook wezen groomen in Kootwijkerbroek! Inderdaad wat was het koud he! :') Maar wel genoten van de sfeer en wedstrijd gebeuren hihi!

Ik betwijfel het of wij elkaar niet hebben gezien. Zat me achteraf te bedenken of jij niet diegene was die tijdens de vetgate een tijdje bij Aileen heeft gestaan? :+

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:42

Ja dat klopt ja! :o

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:43

Michelle_S schreef:

Ik groomde Aileen :Y)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:43

Hee Nicky ja ik heb ook twee zweetdekens mee genomen de goedkoopste die ik kon vinden aangezien we eentje op stal hebben staan die ze graag sloopt -:(- . Moet ze trouwens nog passen wilden een knal roze voor Sjaak kopen maar dat mocht niet van Erwin :D dus voor hem maar een heel licht blauwe gekocht en de roze voor Dibah . Als ze goed passen moet ik voor noor en Sil ook nog even eentje halen er waren nog meer kleurtjes dus voor ieder wat :D . Wat leuk dat je groom was vandaag ik hoop ook echt voor jouw dat je met je kanjer weer kunt starten wel super dat je nooit hebt opgegeven zo zie je maar hoe anders het in ene kunt gaan en dat het echt niet altijd meteen het einde betekend.

Dat is ook heel tof een jas met loge ben heel benieuwt klein is juist het leukste vieren vind ik veel gezelliger dan zoon heel huis vol. Wat een heerlijk weer vanmorgen echt goed dat je zo vroeg bent gaan rijden daarna werd het hier een stuk minder. Het zal wel echt niet mee vallen met de auto maar tot nu toe hebben we nooit iets gehad met deze auto dus ja je komt altijd een keertje aan de beurt. Een landrover noemen ze ook wel eens een geldrover als je daar eenmaal iets mee krijgt ik heb de mijne ook toen heel snel ingeruild.

Dat is balen van je zweep ik kan daar echt heel boos om worden maar het kan toch niet iemand van je stal zelf zijn lijkt mij die kan de zweep dan toch niet gebruiken.

Ben echt super blij met mijn setje was ook Erwins schuld hoor die heeft altijd zoiets van vind je dit niet leuk :P . Wil nog wel een fleece truitje voor onder mijn jas maar die zijn zo duur bij de ruitersport zaken die koop ik wel een keertje bij de C&A of zo.

Okee ik had een berichtje wat terug geschreven dat sjaak zich nooit zo vies maakt. Ik weer niet wat ie vandaag had gedaan in de padock maar hij was echt niet schoon te krijgen na dik een half uur poetsen het maar opgegeven. Daarna wel heerlijk gereden in de bak er was wel iemand zijn paard aan het zadelen op de parkeer plaats en dat in het begin wel even zijn aandacht maar hij blijft toch altijd zo goed te rijden ook toen het paardje in de bak kwam moet hij altijd even laten zien hoe knap hij is (merrie spontaan hengstig en heel lastig :D ) dat vind ik altijd wel leuk.

Onze jonge dame is vandaag twee jaar geworden twee al weer waar blijft de tijd :D *\o/* .

Afbeelding

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:51

__Nicky schreef:
Michelle_S schreef:

Ik groomde Aileen :Y)

Omg wat stom van me hahaha! :') sorry!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:54

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:59

Wat een leuke berichten allemaal weer!

Volgende week ga ik ,hoop ik, naar Epe om foto's te maken. Rijd een van jullie ook mee?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 07:10

Yup, ik start dan de K2 met Tie. Leuk je te zien! :j

Mies, ik kan je filmpjes niet zien... -O-

Proficiat nog met je meisje Gelske. Knapperd! <3

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:58

Leuk yildiz! Ik ben te herkennen aan mijn camera :o
Heb je een herkenbare kleur oid?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:28

Wij zijn die kleine bolle blauwe smurf :D

Afbeelding

Of

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:40

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:07

Sorry dames, ik ga hier de komende tijd afhaken... Ik kan het niet meer bijhouden en mijn ex probeert momenteel (bewust of onbewust, who knows) mijn leven compleet te verzieken, dus ik kan de energie even niet meer opbrengen om fanatiek met jullie mee te posten.
Ik hoop dat de rust over een tijdje weer een beetje terug gekeerd is en ik weer lekker mee kan kletsen, want het is hier wel altijd gezellig!

De meeste van jullie zal ik op Facebook Nog wel een beetje volgen, en ik zal hier wel een beetje mee lezen als ik tijd heb, iig allemaal veel succes met alle gemaakte plannen, veel plezier met wedstrijden, shows, veulens, rijden, enz :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:11

voel je niet bezwaard, neem je tijd.
Ik wens je veel sterkte toe..!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:32

Roma, geen verplichting natuurlijk!
Maar we zien je vast af en toe voorbij komen.
Sterkte met die vervelende zaken..

Yil, erg mooi beestje! :j

Zag opeens Asal te koop staan?

Vandaag de paardjes even aangewakkerd thuis, de bodem gaat de laatste tijd weer goed.
Ik hoefde niet veel te zeggen, alleen hoowh. :=

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 08:45

Wat naar! Veel sterkte toegewenst Roma :(:)

Foto's Miran! :D

Ja knapperd he! *D Zo een gave merrie <3

Asal te koop, huh?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 10:39

Wat een knap paard yildiz!

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:01

Wat een mooi filmpje :)

Ik heb gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens een buitenrit gemaakt, de eerste sinds de verhuizing. Ze was fanatiek joh! We hebben 20 km gereden (gemiddeld voor ons doen), ze was lekker op dreef en probeerde het andere paard steeds voor te blijven, best irritant af en toe :') We hebben maar niet gegaloppeerd, want op de hei betekent dat vaak rengalop, de andere ruiter durfde dat nog even niet aan, dat was de vorige misgegaan. De volgende keer gaan we solo, dan mag ze wel rennen :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:47

Leuk!
Was je al bekend in de omgeving? Ik ben even kwijt of jullie echt naar eendere regio verhuisd zijn :o

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:56

Het is dezelfde regio, een paar kilometer verderop, we moeten alleen een andere route naar het bos nemen. Eigenlijk zijn we nu vrijwel direct op de heide als we eenmaal de verharde weg verlaten, dus dat gaat leuk buitenrijden worden :D We moeten eerst een paar kilometer over/langs de verharde weg, maar daarna is het eindeloos bospaden en heide, echt geweldig <3 Kunnen we eens tempo in de buitenritten gooien, kijken wat ze kan. Ze heeft voorheen wel impulsklassen endurance gelopen, maar ze zou zeker meer kunnen. Het stuk bos waar we eerst doorheen moesten is grotendeels niet geschikt om echt op tempo te rijden, teveel wandelaars en slechte paden.