ArabianRanch schreef:Tammy_ schreef:ik ga ze morgen maken, heb nog wel een dot zwart extension haar liggen. wel menselijk haar maar ach, eerst kijken hoe het staat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hee ik moet toch iets

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tieneke schreef:Hoi allemaal, ben lang niet meer in dit topic geweest, maar willen jullie aub mee hopen dat alles met mijn paard in orde komt? Hij heeft vannacht een koliekaanval gehad. Hij lijkt ondertussen stilletjes beter te worden, maar ik ben heel bezorgd om hem, zeker omdat hij 5 jaar geleden ook al zoiets heeft meegemaakt. Sommigen zullen zich mijn topic van toen hier nog herinneren.
In ieder geval: bedankt om aan hem te denken! [VVDD] Verslag van de nacht: koliek
Tieneke schreef:Het gaat nu redelijk met Falco. Maar net stopte mijn hart toch eventjes: hij lag weer helemaal plat. Ben hem gaan roepen, stond dadelijk op en geeuwde als gek. Vermoed dus dat hij gewoon doodop is. Maar toch ga ik wat waken vannacht.
Dilan, mijn paard was op 1.5, toen ik hem kocht, al volledig wit, op zijn manen/staart na, die waren en zijn nog steeds donkergrijs.
Al_Zawraa schreef:Hier misschien nog iemand met interesse in onze Firenza?
Kan momenteel niet als fokmerrie gebruikt worden aangezien ze vorig jaar besmet is geraakt met CEM. Mocht er iemand zijn die toch graag met haar zou willen fokken, en het zou willen laten behandelen, mag ze gratis weg (mits naar een goed tehuis). Anders ook een enorm leuke merrie om wat recreatief mee te rijden, maar wel voor een redelijk zekere ruiter. Aangezien Firenza van zichzelf wat onzeker is, neemt ze anders ook de onzekerheid van de ruiter over.