Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horse_Art schreef:Dankjewel, baal wel ongelooflijk dat ik nu niet verder kan aangezien mijn gouden draad op is.haha, het is zo verslavend!!
Bonjoy schreef:Wauw wat mooi al zeg! Die rood\gouden sierband komt van de markt in Emmen of niet? Ik heb er een halster van gemaakt, haha
Ik ga zo even lekker in de zon zitten schetsen voor m'n hengstenhalster.
dakhilah schreef:Bonjoy schreef:Wauw wat mooi al zeg! Die rood\gouden sierband komt van de markt in Emmen of niet? Ik heb er een halster van gemaakt, haha
Ik ga zo even lekker in de zon zitten schetsen voor m'n hengstenhalster.
Jij bent aan het "babysitten"is de beeb er al?
Priscilla__ schreef:@ Rheal; mooie foto's!
Ben net maar verder gegaan met me halster waar ik vorige week ruzie mee had.Ben nu toch weer aardig opgeschoten, zal morgen even foto maken.
Jalenka_Kiya schreef:Leuk horse-art, wie weet doen we eens samen mee want ik zou dat ook erg leuk vinden! Nu nog de zenuwen dan onder bedwang krijgen, dat was eerder bij een zadelrubriek nogal erg
St Oedenrode was leuk, zeker mooie paarden gezien! Heb alleen weinig van de hele show gezien omdat ik dus mee mocht kijken met de premiekeuringen. Had een soot 'meeloopdagje' met deze jury en daar heb ik veel van opgestoken!
Jalenka_Kiya schreef:Deze kans heb ik via via gekregen, mede omdat ik waarschijnlijk een aantal stukjes ga schrijven voor het stamboek magazine.
Afgelopen januari was er bij de familie kijff van forelock's arabians wel een beoordelingsdag waarbij je echt uitleg kreeg.
Heb zelf al 2 keer aan de amateurkeuringmee gedaan, dat was erg leuk! Regionaal durfde ik vorig jaar niet aan en bij west was ik op ponykamp begeleiden. De rest van de shows vond ik wat ver weg. Hoop volgend jaar wel te gaan en ook premiekeuring te doen.
Oosters gekostumeerd is helaas niet op de amateur of bij west, ga eens vragen of dat er komt
Ik heb wel weer mooie inspiratie opgedaan voor een showset! Heb wel diep respect voor de amazones die met dit weer helemaal ingepakt te paard gingen! Ga jij nog een pak voor jezelf maken?