Ook ik lees nog steeds braaf mee, maar door drukte komt het er steeds niet van om te reageren. Ik ga mijn best weer eens doen....

Heerlijke verhalen om te volgen en veel "nieuwe" mensen en paarden...

Yildiz, 3e en de laagste hartslag! Tof.. Fijn dat jullie zo genoten hebben....

Nicky, wat een ellende soms he! Ken het gevoel, same here... Ook ik plan helemaal niets en ga eerst even lekker genieten. Je hebt het gelukkig wel getroffen bij Esther... Wanneer kom je bij ons langs, zo ver is het niet...? Jammer dat je bent gestopt (al zul je er vast een goede redden voor hebben).. Wel een goed voornemen om in September weer te beginnen.
Michelle, wat een gave ervaringen! Van Arabier naar Belg haha, het verschil is enorm...

Gelske, prachtige platen!
Annika,

Kat, Ilya het moddermonster.. Leuk dat je zo vaak naar hem toe gaat!
Met Silver ging het niet zo goed, maar dat hebben de meeste van jullie wel meegekregen op FB denk ik... Inmiddels gaat het stukken beter en zijn we weer aan het opbouwen. Hij doet zo enorm zijn best, ben echt trots om mijn kleine poown... Heerlijk paard!!!
Verder zelf nog flink aan de klus in ons huis en druk met schoonmaken voor de bezichtigingen in ons andere huis haha.. Het is een drukke (laaaange dagen) periode. Begrijp jou nu steeds meer Yil, drukkkk drukkkk drukkk, 100 uur in een dag?

Silver tijdens de les afgelopen zaterdag (hij kan zo lekker ontsnappen en draken, moest er enorm om lachen (jaja, mag niet, weet ik