Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer dat je merries niet echt samen gaan, maar hopelijk komt dat nog. Ik ben echt heel benieuwd of ze drachtig is, Dos.
Zijn nieuwe amazone Laura en Nando vormen sinds 3 maanden een setje en starten momenteel in het M1 dressuur.
..nou vergeet het mijn telefoon kan veel gebel aan maar niet het maken van pics...dus heb na een half uur inspanning wel geteld 1 foto gevonden die ik durfde te tonen(de rest waren ontlede lichaamsdelen op foto en kon je geen paard meer van maken dus deze is enigszins toonbaar.
En gaaf dat je opa-paard niet met pensioen wil! Ik heb vandaag lekker gezwommen met Set en Sok van bokt (Evelyn B fotografie) heeft foto's gemaakt dus die plaats ik te zijner tijd hier nog jeej!
en het topic:

Ik ga zo eens je topic tjekken
allemaal lekker-weer foto's
. Helaas nog niet rijden, want mevrouw heeft een bult op precies de plek waar ik m'n been aanleg (waarschijnlijk in een raar plantje gerold oid).
lijkt me ook wel weer een eer dat ze beiden meewillen, leuker dan paarden die zich niet laten vangen. Maar wel onhandig! Fijn dat het lekker ging met Ely. set_elkol schreef:Dos is gewoon zo blij met een lief baasje dat goed voor haar zorgtlijkt me ook wel weer een eer dat ze beiden meewillen, leuker dan paarden die zich niet laten vangen. Maar wel onhandig! Fijn dat het lekker ging met Ely.

Idd wel een heerlijk compliment van je paarden
Vandaag zei Mel dat Nas helemaal harder ging lopen (Mel neemt meestal beide dames mee) toen ik met Umoyax het hoekje om ging bij stal, de schat 
Natas
Ik schiet altijd maar een eind weg, en soms, met een beetje geluk, zitten er tussen de 100 foto's 1 of 2 leuke 
Hij heeft het gewoon net even met wat meer aandacht bekapt en als we dat eventjes een tijdje volhouden was het weer helemaal prima, dus niks aan de hand, maar ik schrok wel even.. Toch ineens heel helder dan hoe belangrijk een hoefsmid kan zijn.
Niet normaal. Met zn achterbeen ''schoppen'' en doen, tot ie de smid raakte. Hij schrok zich echt te pletter
Ik m steeds maar corrigeren en op zn falie geven.....geen effect. Uiteindelijk maar een tijd tegen hem staan kletsen over dat ik heel goed wist dat ie braaf was, dat ik nu niet zo blij met hem was blablabla en dat hij nu nog eventjes de kans had om te laten zien hoe hij het óók kon..