Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:57

Ik was alleen thuis, dus dan heb je niemand die foto's neemt of die filmt hey!
Ik ben ook benieuwd wat hij gaat doen!

Wonde is goed aan het genezen, en als het goed is, ga ik morgen langs, morgenvroeg nog eens bellen!

Mvg Glenn

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 09:11

Veel plezier en succes allemaal die naar Raalte afreizen vandaag!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 10:02

Was de wond goed aan het herstellen?

Ja idd dat is lastig dan Glenn.
Ben met Nour zo zoetjes aan wat bakwerk aan het oppakken en had geluk dat gisteren iemand wel filmde, dus bij deze:
Eerste keer Nour galop in de bak! Hij was in eerste instantie behoorlijk vervelend ivm onrustige paarden en hengstige (lees sletterige :') )merries naast de bak maar na vernieuwde afspraken (NIET steigeren!!!! >;) ) kreeg ik m toch lekker aan lopen.
Nogal dressuurmatige training en uiteraard nogal basis basis maar hee niet slecht toch? Vooral geoefend op tempowisselingen en correct aanspringen galop.

Alle DAWRA toppertjes vandaag: heeeel veel plezier! Zet m op in Raalte! :)F

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 14:04

Stoute nour, wilde toch weer even laten zien dat hij een lekkere vent was! hihi
Maar goed bezig yil! Hij gaat goed vooruit.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 13:35

En... Waar blijven die verhalen nou uit Raalte? >;)
Hoorde dat er n mooie grote western ridden class was?

Hier vanochtend heerlijk met Jazzy gewerkt. Zon fijn dier om mee te werken! <3

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 13:41

Ja ik vraag me ook af waar het verslag blijft! :)

Heerlijk gevoel is dat he yil!
Keep up the good work with jazzy!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:22

Jess en Yil lekker aan het werk op Tie en Nour, wat goed!

Hier spierpijn aanwezig hoor! :)) Gisterochtend nog getwijfeld of ik wel wilde rijden omdat ik vorige week door m'n rug ben gegaan en het toch niet zo zag zitten in de drukte op de show, maar toch opgestapt. En Daan is braaaaaaaaaf <3 Geen spier vertrokken, zelfs niet toen Penthor die voor hem liep even liet zien dat ie zonder Angela op z'n rug toch nog best gek kan doen :)) Ook in de voorring zooo braaf tussen al het showgeweld en lawaai, wat een heerlijk dier toch... en tussendoor in z'n vreemde stal lekker hooi vreten :9

En een mooie volle klasse idd: zeven man, dus een mooie western vertegenwoordiging! En allemaal wisselpaarden, grappig joh :)) Toch weer een heel ander gezicht dan alle vertrouwde paarden + mensen!

Daantje heeft zoals ik al verwachtte de hele ronde rechts in de linkergalop gedaan -:) en hij heeft ook aardig wat kamelengedrag laten zien, maar ach, hij was braaf en de rest komt wel met de training!

Daarna nog amateurkeuring gedaan, longen uit m'n lijf gerend en 2e geworden. Van de 2. :+ Maar wat heb ik een lol gehad en wat ben ik trots op m'n diertje!!! :+:

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 21:59

Gaaf Marije! (Valt "kamelen gedrag" onder "type"?! :P )
En super stoer dat je toch hebt mee gedaan! Ook een top ervaring rijker, want geef t je maar te doen om lekker relaxed te joggen in een met adrenaline gevulde piste! _/-\o_
En super zon grote klasse (groter dan de klassieke ridden, dat zou zo tof zijn?!)
Ik heb n ieniemienie stukje op FB gezien op Clau d'r page en dat zag er echt fijn uit! Mogen weer trots zijn op de DAWRA!
We gaan volgend jaar gewoon voor n nog grotere class want dan doen Jes en ik ook mee toch (is de bedoeling :D)

Vandaag super fijn getraind met Jazzeree! Ze is zooooo gruwelijk mooi aan t worden en haar karakter is ook zo fijn! Ze is heel rillerig en op en top showpaard en om dan uiteindelijk een aandachtig RUSTIG paard te hebben die wacht op jouw cues, werkelijk een overwinning. We gaan nog even door met het grondwerk maar ik denk dat we toch echt binnenkort richting zadelmak gaan! *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:06

Nou als ze punten zouden geven voor 'onderhals erop' dan kon ik wel wat medailles mee naar huis nemen :') Maar ach ik ben pas net weer serieus aan het lessen en trainen, dus volgend jaar.....!

Lekker Yil, fijn dat ze toch al zo kan schakelen in d'r hoofd!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 22:44

Is me niet opgevallen hoor!
Zowiezo en wat ik al zei, het is zo anders showen als op reguliere show, dus een ervaring voor jou en zeker Daan rijker!
Ben echt trots op jullie hoor, zon gave grote class! DAWRA toppers!!! +:)+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:47

Wauw wat een gave grote groep zeg!
Super gedaan marije en daantje! :D

Ja als het even lukt gaan yil en ik volgend jaar ook mee. Ik wel met Tie dan he, niet met nada. ;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:07

Rije schreef:
Jess en Yil lekker aan het werk op Tie en Nour, wat goed!

Hier spierpijn aanwezig hoor! :)) Gisterochtend nog getwijfeld of ik wel wilde rijden omdat ik vorige week door m'n rug ben gegaan en het toch niet zo zag zitten in de drukte op de show, maar toch opgestapt. En Daan is braaaaaaaaaf <3 Geen spier vertrokken, zelfs niet toen Penthor die voor hem liep even liet zien dat ie zonder Angela op z'n rug toch nog best gek kan doen :)) Ook in de voorring zooo braaf tussen al het showgeweld en lawaai, wat een heerlijk dier toch... en tussendoor in z'n vreemde stal lekker hooi vreten :9

En een mooie volle klasse idd: zeven man, dus een mooie western vertegenwoordiging! En allemaal wisselpaarden, grappig joh :)) Toch weer een heel ander gezicht dan alle vertrouwde paarden + mensen!

Daantje heeft zoals ik al verwachtte de hele ronde rechts in de linkergalop gedaan -:) en hij heeft ook aardig wat kamelengedrag laten zien, maar ach, hij was braaf en de rest komt wel met de training!

Daarna nog amateurkeuring gedaan, longen uit m'n lijf gerend en 2e geworden. Van de 2. :+ Maar wat heb ik een lol gehad en wat ben ik trots op m'n diertje!!! :+:

Hier gisteren zottegem meegedaan en ook net als jij amateur gedaan, eerste keer zonder oefenen, 's morgens zei Johanna mij, jij stelt Ornella voor, dus kreeg ik de opdracht goed kijken naar de voorbrengers enzo, en dan maar proberen, mijn doel was niet op mijn gezicht gaan, want het was echt hééééééél slijkerig, en was ook 2des van de 2 grappig want Ornella haar eigenaar heeft zelfde achternaam als ik!

leuk dat er zo een optocht was van 7 in de riddenklasse mooie promotie weer, en ja dat ziet er zeker niet slecht uit Yil!

Benieuwd Jazzy onder zadel, moet sjeik zijn!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:00

Toch leuk glenn!! Leuke en vooral ook goede ervaring! :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 21:30

Cool Glenn! Snap je gevoel wel, ik struikel zowiezo al over m'n eigen voeten laat staan dat ik moet rennen hahaha!
Hey, maar er zijn vast foto's vsn jullie optreden?

Ja ben ook erg benieuwd zadeltje erop! Maar zal nog wel paar weken duren hoor eer we zo ver zijn. Komt goed! :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:54

Ik zit al lekker de hele dag voor de livestream van de WEG.
En zojuist een monster score voor Shawn Flarida!! WOW!! 229,5 score!! :wow:
Wat een mega gave run was dit! *\o/*

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 16:28

Glenn dan heb ik jou zien rennen alleen niet herkent :+

Ik was mee met Amy van Arabian horse store.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:54

Ornella, JJ is een roan kleurige dochter van Olivia K redelijk opvallen tussen de arabieren, en ik had zwart hemd met schuine strepen, en zwarte broek aan haha! Heb al foto's van Johanna gekregen! zagen er goed uit!

volgende keer dan ook maar een meeting doen, zo zie je maar de arabieren western wereld is nog kleiner dan we denken! haha

mvg Glenn

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:23

Was dat dat rabicano merrietje?
Ha ha idd de wereld is klein van de Arabieren. Volgende keer idd ff meten gezellig.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:18

ja rabicano kleur, meer roankleurig volgens mij , als je vele roan quarters bekijkt lijkt ze er sterk op maar dan als Arabier!

mvg Glenn

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:31

Ha ha dat zei ik ook altijd maar dat schijnt rabicano te zijn bij Arabieren. Hahah dan heb ik de goede voor me. Mooi paardje

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 22:16

Ja is Rabicano! Heb d'r ok ene staan! :P

Lachen zeg, maar jee Joyce je weet toch wel hoe Glenn er uit ziet?
(Heeft mij trouwens jaren gekost Glenn te herkennen haha :') )

Wereldje is idd klein maar met de westernarabmensen reuze gezellig! *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 22:17

Bimmetje schreef:
Ik zit al lekker de hele dag voor de livestream van de WEG.
En zojuist een monster score voor Shawn Flarida!! WOW!! 229,5 score!! :wow:
Wat een mega gave run was dit! *\o/*

Sommige mensen moesten gewoon werken... >;) :P
Hopelijk inspiratie opgedaan, donderdag weer aan de bak! ~~}>

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:50

Oooh ik heb gewoon een dag geen donder uitgevoerd vandaag. Alleen maar reining gekeken en geprakkedenkt. :P
Heerlijk! Ff niks!

Donderdag komt goed. Heb ik nu de energie voor opgespaard! Hihi

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:24

Gister les gehad met Tie voor de eerste keer.
Ging niet slecht, veel luisteren en leren.

Vanmiddag na mijn werk even naar wendy geweest.
Even alles door gesproken en heb besloten dat nada terug gaat in training bij wendy en daarbij kan ik rustig mijn vertrouwen weer terug vinden onder begeleiding en nada rustig opnnieuw worden opgepakt. Eerst nog even de osteopaat op 6 september.
Heb ook nog fijn 2 paardjes gereden en er enorm van genoten ook weer.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:57

Dat komt super, met Tie en Nada, je zal zien, ik duim alvast! Veel succes, en geniet maar met al die paarden :-)

mvg Glenn, ik net zak gemaakt morgenvroeg richten egyptian event en maandag terug aanvang werken, het gaat allemaal snel!