Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rije schreef:Jess en Yil lekker aan het werk op Tie en Nour, wat goed!
Hier spierpijn aanwezig hoor!Gisterochtend nog getwijfeld of ik wel wilde rijden omdat ik vorige week door m'n rug ben gegaan en het toch niet zo zag zitten in de drukte op de show, maar toch opgestapt. En Daan is braaaaaaaaaf
Geen spier vertrokken, zelfs niet toen Penthor die voor hem liep even liet zien dat ie zonder Angela op z'n rug toch nog best gek kan doen
Ook in de voorring zooo braaf tussen al het showgeweld en lawaai, wat een heerlijk dier toch... en tussendoor in z'n vreemde stal lekker hooi vreten
![]()
En een mooie volle klasse idd: zeven man, dus een mooie western vertegenwoordiging! En allemaal wisselpaarden, grappig johToch weer een heel ander gezicht dan alle vertrouwde paarden + mensen!
Daantje heeft zoals ik al verwachtte de hele ronde rechts in de linkergalop gedaanen hij heeft ook aardig wat kamelengedrag laten zien, maar ach, hij was braaf en de rest komt wel met de training!
Daarna nog amateurkeuring gedaan, longen uit m'n lijf gerend en 2e geworden. Van de 2.Maar wat heb ik een lol gehad en wat ben ik trots op m'n diertje!!!