Priscilla__ schreef:@ Eline1991; Hmm ik weet niet wat voor 'vlechten' je bedoeld, maar bij zo'n wollen halster zo eentje als die van LeonieL die naai ik gewoon altijd vast.
dank je voor de tip! maar t gaat om dunne vlechtjes. en t is gewoon katoen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Priscilla__ schreef:@ Eline1991; Hmm ik weet niet wat voor 'vlechten' je bedoeld, maar bij zo'n wollen halster zo eentje als die van LeonieL die naai ik gewoon altijd vast.
eline1991 schreef:Priscilla__ schreef:@ Eline1991; Hmm ik weet niet wat voor 'vlechten' je bedoeld, maar bij zo'n wollen halster zo eentje als die van LeonieL die naai ik gewoon altijd vast.
dank je voor de tip! maar t gaat om dunne vlechtjes. en t is gewoon katoenmaar denk dat vastnaaien met kleine vlechtjes niet zo n heel mooi resultaat geeft
RhealLover schreef:@ Joyce, gaaf een verzamel siteals je foto's oid nodig heb dan hoor ik het wel
Bonjoy schreef:Als je foto's beschikbaar wil stellen voor de opfleuring van artikeltjes etc, graag!En als anderen dat leuk vinden, gewoon even een PB sturen!
De mensen die graag een pagina willen hebben op de site met hun showtuigen moeten even een PB sturen met hun echte naam, dan kan ik vast die pagina's aan gaan maken.
xSaarSaar schreef:@ Eline, ik sla ze als het ware dubbel naar binnen om de ring, dan zet ik het vast (naaien) en dan werk ik het af door er een nieuw stuk katoen omheen te wikkelen.