[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:39

Tatoeages, ik vind het wel gaaf, maar niks voor mezelf denk ik...

Balen van jullie zadel zeg, Letizia, zo schiet het niet op.
Ik ben alvast rustig aan het rondkijken voor een boomloosje van Dos, daar kan ze lekker in groeien. Hopelijk heeft zij een iets makkelijkere rug dan Ely :P

Leuke foto's van Adawi!

Gisteren werd arme Ely van binnen mishandeld door haar veulen. Haar hele buik ging heen en weer, ze wist echt even niet hoe ze moest staan :(:)

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:01

Annika echt leuk dat je het veulen zo actief ziet! Minder leuk voor Ely :(:)

Boomloosje, weet je al welke? Is ze eigenlijk braaf onder het zadel?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:12

set_elkol schreef:
Annika echt leuk dat je het veulen zo actief ziet! Minder leuk voor Ely :(:)

Boomloosje, weet je al welke? Is ze eigenlijk braaf onder het zadel?

Ik heb zelf goede ervaringen met Barefoot. Aantal stalgenootjes hebben die ook, dus die kan ik even passen.

Op zich is ze netjes beleerd en heeft ze ook een Ridden Class gereden, dus ik gok dat ze wel braaf moet zijn. Ik moet ergens nog foto's hebben van haar onder het zadel in haar goede jaren.

Deze zomer heb ik m'n vriendin er zonder zadel even op gezet en dat deed ze allemaal braaf. Beetje spanning, maar vloeide snel af.

Eerst donderdag maar eens voor het eerst scheiden van haar kleine terroristje, ben benieuwd hoe dat gaat!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:13

Spannend zeg! Die is dan 3 maanden ongeveer he.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:14

set_elkol schreef:
Spannend zeg! Die is dan 3 maanden ongeveer he.

Klopt! Gaat zo hard...

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:27

barbaras schreef:
Shamal, heb jij zoveel voor je kiezen gehad dat je zoveel frustratie in je hebt? Kan je dat niet uiten door op kickboksen of judo ofzo te gaan? Erg goed voor een mens

Ik heb een schokkend verleden.
En ik uit het niet naar dieren, af en toe naar mensen, maar dan maken die wel echt eerst ruzie met me :) meestal uit ik het op objecten, ik vind het heerlijk om af en toe dingen te breken die toch gebroken mochten worden :+ ik heb een partij afgebroken paaltjes liggen en die zijn nu eenmaal makkelijker op te ruimen als ze versplinterd zijn :P Maar door mijn leven heen uit ik het vooral in het fysiek overwerken, wat dan mijn fysieke aandoening niet ten goede komt... Ik draaide vrijwel standaard 80 uur of meer in de week.

Ik wil ook een nieuwe tattoo, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil. Het liefst zou ik het willen combineren met enkele skindivers :j En het moet iets bijzonders zijn, iets dat een betekenis heeft voor me. Dus lastig, want ik het echt geen enkel idee nog.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:21

Morguh!

aah wat ene leuk hondje die maltezer! <3 Hoe oud issie? Oh die dat ie 13 is! Dat is al op leeftijd!
Miranda, zo'n paard vind ik ook gaaf, zou het alleen niet zo snel zelf op mijn lichaam zetten.
Joyce, hopelijk is de trailer wat!
Barcelano, Hoeveel wedstrijden gaat het AV nog organiseren in 2014?
Rij zelf geen wedstrijden maar lijkt me nog steeds leuk om dat in de toekomst soms te doen :j
Wel leuke cadeau's gehad dus! :D
Tamara, bij mij zie je de tattoo ook als ik ene shirt aan heb of iets, op mijn onderarm. Omdat de tattoo in vergelijking niet zo groot is stoor ik me er zelf ook niet, daarnaast vind ik het persoonlijk ook mooi. Maar idd zou nooit mijn hele arm volgooien, dat is dan weer minder mooi als je korte mouwen draagt.

Gisteren avond weer even heerlijk op stal geweest, vriendin had Ludo buiten gezet voor me en hij was druk!! Flink aan het puberen en natuurlijk die vriendin uitproberen, dan kwam ie weer omhoog, vooruit schieten etc. Gelukkig weet ze wel van aanpakken, bevestigd mij wel even dat ik hem zelf maar niet moet buiten zetten of iets.. Vanavond weer lekker naar stal :j

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:26

Hey wat ik me nou al superlang af zit te vragen, random vraag :') Hoe spreek je Elyaijna in hemelsnaam uit? :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:29

Beetje als Eli-aj-na/Elianna denk ik?

Vraagt de meid met de moeilijkste naam in bezit hahaha

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:30

Aleeneh schreef:
Hey wat ik me nou al superlang af zit te vragen, random vraag :') Hoe spreek je Elyaijna in hemelsnaam uit? :')

Eelie-jaainaa :D

Je bent niet de enige die het vraagt hoor. Als ik haar naam zeg, vragen mensen standaard hoe je dat schrijft en als ze het geschreven zien staan, vragen ze zich af hoe het uitgesproken wordt.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:54

Had ik het toch goed := Thanks.

En hey! De naam van de mijne is best makkelijk :P Gewoon uitspreken precies zoals je het schrijft.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:47

Annikab schreef:
Aleeneh schreef:

Eelie-jaainaa :D

Je bent niet de enige die het vraagt hoor. Als ik haar naam zeg, vragen mensen standaard hoe je dat schrijft en als ze het geschreven zien staan, vragen ze zich af hoe het uitgesproken wordt.

Dat heb ik met mn eigen naam en dan ook altijd erbij: Is dat Italiaans?

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:07

ShamalArabs schreef:
barbaras schreef:
Shamal, heb jij zoveel voor je kiezen gehad dat je zoveel frustratie in je hebt? Kan je dat niet uiten door op kickboksen of judo ofzo te gaan? Erg goed voor een mens

Ik heb een schokkend verleden.
En ik uit het niet naar dieren, af en toe naar mensen, maar dan maken die wel echt eerst ruzie met me :) meestal uit ik het op objecten, ik vind het heerlijk om af en toe dingen te breken die toch gebroken mochten worden :+ ik heb een partij afgebroken paaltjes liggen en die zijn nu eenmaal makkelijker op te ruimen als ze versplinterd zijn :P Maar door mijn leven heen uit ik het vooral in het fysiek overwerken, wat dan mijn fysieke aandoening niet ten goede komt... Ik draaide vrijwel standaard 80 uur of meer in de week.

Ik wil ook een nieuwe tattoo, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil. Het liefst zou ik het willen combineren met enkele skindivers :j En het moet iets bijzonders zijn, iets dat een betekenis heeft voor me. Dus lastig, want ik het echt geen enkel idee nog.

Haha ik vraag jou volgende keer wel met verbouwen, hebben we er nog een schrootjes sloper bij!

Wat zijn skindivers....geloof niet dat ik t wil weten, gruwel al van een piercing, tattoe mij liever vol.

Ik rij mijn hengst ook met een boomloos zadeltje, ga nu beetje rondkijken voor een westernzadel voor hem...dus als iemand nog wat weet?

Yeehhh mijn slowfeeders binnen, kijken of ik straks nog puf heb er mee in gevecht te gaan, ben beetje ziek, hou niets binnen blegh.

Voor de mensen met eigen stalletje, hoe vaak per dag gaan jullie? Nu ik die slowfeeders heb scheelt dat me erg vaak heen en weer rijden. Maar ik ben alleen dus twijfel of ik een camera neer ga zetten zodat ik ze van huis in de gaten kan houden....

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:10

Een Bob Marshall westernzadel <3

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:41

Ik heb een Barefoot Arizona, westernmodel dus :) Maar vind een Bob Marshall heeeeel gaaf!!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:52

Bonjoy schreef:
Ik heb een Barefoot Arizona, westernmodel dus :) Maar vind een Bob Marshall heeeeel gaaf!!

De Barefoot Arizona vind ik ook gaaf, ben stiekem aan het gluren of ie ergens tweedehands te koop komt.
Voor de Bob Marshall moet ik nog even sparen :D

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:53

barbaras ik heb ze hier aan huis ben er dus altijd maar ze krijgen hier om half 9 , rond 5uur en rond 10,11uur hooi

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:54

Ik ben al wat aan het rondkijken naar wat voor zadel ik straks wil gaan gebruiken voor het beleren en wat ik daarna zou willen. Sta er nog vrij blanco in

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:11

Ik rij op een Barefoot Nevada. Vind het een prettig zadel om op te rijden :) wel een beetje wannabe western, maar ik vind op zich de Engelse singelstoten enzo ook best prettig :P

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:19

Ik moest ook eerst ff 'in de leer' met het aansingelen van een westernzadel. Maar bevalt nu goed, moet je even handig mee worden :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:21

Ik wilde net zeggen, moeilijk is het niet :) Net zo simpel als een Engels zadel als je maar weet hoe het moet

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:24

Inderdaad! Scheelt dat ik met alles hulp kan vragen op Yus haar stekkie, dat is wel fijn!! :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:39

Leuke foto's van je knappe nieuwe aanwinst Adawi!

Wat gaat dat alweer hard met Doortje en Ely's baby!

Mo in de wedstrijden volgend jaar, leuk hoor!

Westernzadel zou ik gewoon echt laten passen, meeste zadelpassers hebben ook hele goede tweedehands zadels, dat scheelt vaak al een heleboel geld. Een beetje merk kan al gauw lang mee hoor :j

Volgens mij sta jij echt op een geweldig plekje Joyce, en ook nog tussen de arabieren, wat wil je nog meer? :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:08

Ik sprak laatst de zadelpasser en die zei dat westernzadels ook niet altijd zo makkelijk te passen zijn en dat je daar toch echt het beste een pro bij kan halen, ik heb er verder geen verstand van, vind hetw el stoer staan op een AV :j

Ludo lekker fris Nicky :P

Djuunepoen :+:
[ITP] Orange beauty Djunnah itp

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:15

flappie :+:

Afbeelding

hebben jullie paarden ook een 'vetje' naast het oog? het valt me de laatste tijd op bij foto's van setel, vooral het voor haar rechteroog zit aan het begin een soort bultje bij. 'in het echt' valt het me helemaal niet op. Denk ook niet dat het iets is, maar wel maf.
Afbeelding