Waarschijnlijk gaan we een kijkje nemen bij jullie op de camping, ik wil Silver dan meenemen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. Nu nog even oefenen met stang en vast staan en dan gaan we rijden... 
Ik wil ook op het strand rijden! Maar Zeeland is wel heel ver weg
les, wedstrijd.. Morgen komt de tandarts en die ga ik ook even vragen waar hij denkt dat Daya zijn laatste rib zit. Ben er behoorlijk klaar mee... Ik denk dat ik maar indiaan wordt en lekker zonder zadel, zonder hoofdstel door het leven ga met Day.
laatste optie is foto laten maken van zijn rug en zo te zien waar zijn laatste rib zit
haha.
, arm shetje... Wat een nieuwe weer over je zadel zeg, echt een hele korte rug... En inderdaad, de laatste optie is dan inderdaad een foto laten maken, weet je het in ieder geval zeker!
Sieltjuh schreef:Mn collega heet zoals je nieuwe geit, Miran. Is beetje vreemd zo

Heb je die onafhankelijke zadelpasser nog eens laten kijken naar dit zadel (die had jij toch laten komen?)
Zal daarom wel goed stront zijn als het niet past 
Heb vanavond les gehad met een klein draakje
Flink aan het werk gezet gelijk, uiteindelijk zit ik in galop, flikker ik er bijna af, omdat ze even "schrok" van paard van mn stalgenoot die "opeens" aan kwam (schijnbeweging)

) even om te zetten naar goede werkenergie. Heb wat strubbelingen van mevrouw gehad, maar uiteindelijk ging ze toch fijn lopen. Steeds sneller, steeds langer en steeds constanter. Ook de galop ging eigenlijk een stuk vooruit. Waar we eerst kop omhoog, ingehouden sprongen maakte, gaat ze nu meer door galopperen en zelfs een stukje "nageven" (om vervolgens te gaan bedenken of ze ging schrikken, maar toch maar niet te doen
)
Heel fijn kunnen afsluiten hoor, lekker over de rug, lang, laag, groooote passen. Maar kostte wat moeite vandaag om vooral de ontspanning te vinden en dan ook nog eens te blijven reageren op gas vooruit zeg maar
Samen kledder van het zweet
Lekker heur
Want duiven had ze nog noooooit gezien of gehoord

Maar een duif die uit de bosjes vliegt...