Net zoals je zegt, het zit er allemaal, nu nog verfijnen en bevestigen.

Ik heb er vertrouwen in!
Is je bak nog steeds niet klaar? Zijn ze nu inmiddels wel al begonnen of ook nog niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voorpret

Heb maar 1 zadel dus had wat zadels gepast vsn stalgenootjes en deze paste het beste, een billy cook light oil, maar tijdens rijden vond ik m erg schuiven, helaas...
voor Shamilah 
Hou ons maar op de hoogte met een filmpje!

Meneer voelt zich kiplekker en op zijn gemak, heeft 2 daagjes wat stijfjes gelopen na de castratie en er is nu eigenlijk al niks meer van te zien.
Ook al 2x in de paddock samen met Desh gestaan en gister samen met Desh op de wei. Gaat allemaal super! 

)
Ik kan haar met gemak rondsturen op cirkels en diagonalen, appuyeren en travers, maar de opeenvolging van manouvers in een pattern vind ik erg moeilijk om te cue'en (ligt aan mij). We worden ook keurig begeleid en krijg het helemaal te horen wanneer ik te veel aan het bit zit. Per pb geef ik graag mijn trainer's naam
Superkerel!

Bimmetje schreef:Vanmorgen weer lekker wezen trainen bij Yildiz met Tie.
Wat gaat het toch lekker! Ook nu weer echte stapjes vooruit geboekt.
Rollback ging top! Spin al steeds beter. Veel in-uitjes rijden, maakt ze sterker op het achterbeen en leren ze makkelijk van indraaien.
De wissel ging ook al een stuk beter! Ow wat ben ik trots op Tie. En ja ik ben erg gek met r.