Je kunt op de markt of op diversie internet site van die kant en klare kwastjes kopen, misschien is dat een idee? Ik ben heel erg benieuwd naar jouw creaties, wil graag de hele 'outfit' zien als hij klaar is!
Mijn vader ziet iets in dit en wil misschien van die kwastjes uit het buitenland kopen en dan hier verkopen en ook van die halster en misschien ook een paar zadels als ze de prijzen daar ook niet te duur zijn. Want er is eigenlijk best wel veel vraag naar die dingen, maar ze zijn zo duur.
Ja, daarom dacht m'n vader wij gaan toch elk jaar naar Marokko en daar worden die dingen ook verkocht en dan kunnen we net zo goed er een paar van kopen en dan hier in Nederland weer verkopen en vooral die kwastjes zijn daar goedkoop.
met kraaltjes..ik heb roze parels die ik erop wil gaan doen maar hoe weet ik nog niet precies..en ik ga ook alleen die gebruiken anders wordt het zo'n tutty frutty halster
had een vraagje (ik heb even niet zoveel inspieratie) ik ben namlijk een halster aan het knopen op deze manier: http://be2.pixagogo.com/S5Md1sJE9Ftxs!6 ... 587web.jpg
Wow echt mooi! Mag ik weten waar ik hierover de informatie vandaan kan halen? Trouwens die site op de 1ste pagina die doet het niet bij mij En van dat andere knopen macrabe daar snap ik niks van. Hebben jullie verder nog goede sites? Want als ik op google intyp "showhalster maken"dan krijg ik alleen deze boktsite te zien haha...Dus vandaar mijn vraag.