Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef:onze balleman Pladykt wordt beschouwd als een uit de kluit gewassen Welsh-ponnie![]()
...ja right
FunkyMistiC schreef:Laten we nou even redelijk zijn... Het gaat tog niet om het uiterlijk?
Voor mij is het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk!
arabiandevil schreef:
mango schreef:FunkyMistiC schreef:Laten we nou even redelijk zijn... Het gaat tog niet om het uiterlijk?
Voor mij is het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk!
ye right in welk sprookjesland leef jij, dit zeggen vaak hele lelijke mensen sorry maar het is echt wel de outside that counts en zeker met shows daar ging het hier over en in het dagelijks leven werkt het ook zo hoor ook al is innerlijk heel belangrijk maar het gaat om showpaarden !!!!!!!!!! OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freshh schreef:arabiandevil schreef:
Op deze foto's zie ik wel een Arabier hoor
AnneOmie schreef:Yep me tooIk dacht precies hetzelfde!
xxjamiexx schreef:Ik vind ze echt geweldig heb er zelf ook een maar ze zijn wel erg pittig
http://www.mijnalbum.nl/Foto=IEEXGRXL[/img]
Effe mijn arabiertje showe dan
remsy schreef:In je profiel te lezen is dit toch een kruising New forester x Arabier?????? Wel een leukerd trouwens
Tieneke schreef:remsy schreef:In je profiel te lezen is dit toch een kruising New forester x Arabier?????? Wel een leukerd trouwens
Aiaiai... Waarom zeggen mensen toch dat ze een arabier hebben als het een kruising is??? Snap dat niet, precies alsof een kruising niet goed genoeg is...