Jaimylover13 schreef:wat issie dan rustig.. of ligt dat nou aan mij? die van mij stuiterd na twee dagen al
Silver staat hele dagen buiten en zijn vriend is een 2-jarige dus die spelen ongeveer de hele dag.. Silver ontploft alleen als het nodig is en anders niet.. Wij gaan ook vaak bitloos en zonder zadel naar buiten, maar dan doen we dus geen drafjes of galopjes haha!

Heb vandaag voor de tweede keer een andere stoere westernarabier gereden
Gaat als alles zo blijft gaan een tweede bijrijdpaardje voor me worden, en ik vind het helemaal leuk. Ging ook best lekker, ik moet nog wel even alle knopjes zien te vinden want dat is altijd lastig op een paard dat je niet zo goed kent, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
kijken hoe vast vrouwtje kan zitten haha niet gemeen hoor,, hij heeft soms wel is zijn dagen dat ik hem achter het behang kan plakken maar daar heeft iedereen wel last van haha

dat mag ze zelf doen. 
vind ik heerlijk.
ik groei toch niet meer haha!
zo idioot, ze staat afwisselend nu in een megaruime paddock of in de wei, maar dan is ze supertam en alleen maar chill en relaxt... maar dan neem je d'r mee en dan blijkt ze ineens toch wel vet veel energie te hebben