[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:19

ArabianRanch schreef:

hihih Fayyim moest even zijn ei kwijt := maar wat liet ie zich lekker zien zeg :wow: <3

Morgen mag deze draak zich zelf uitsloven, de laatste kans voor de jumping, als ie het dan niet doet weet ik het echt niet meer :n
Zoals jullie zien hij draait zn hoef niet om voor een hoge sprong, maar op jumping mist ie die pit. Niet bang niet gespannen, hij ziet de hindernis stopt kijkt ernaar en zegt keihard BARST, met een uitdrukking dat wil je niet weten :+ rare AV ook :P
Misschien weet ik het op foto vast te leggen en wie weet springt ie eindelijk wel :o baal alleen dat ie uitgerekend vandaag een ijzer eronder uit heeft geslagen.
Afbeelding

Tammy_

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 15:34

pff wat een sprong zeg, je zou zeggen dat hij dan voor jumping z'n hoefje niet omdraait!

eline3321

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 16:13

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 18:23

Tammy_ schreef:
pff wat een sprong zeg, je zou zeggen dat hij dan voor jumping z'n hoefje niet omdraait!

Thuis heeft hij los 1.60m gesprongen, onder het zadel 1.40m. Maar op concours pfff hij springt met het inspringen wel over de hindernissen, maakt niet uit hoe hoog ze m bouwen, maar in de ring komt ie geen cm van de grond en hoeft ie maar max 70cm te springen raar dier af en toe. We houden de moed erin wie weet doet ie morgen het wel :P

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 18:57

hihi Celes, hij heeft faalangst denk ik, ach gos het ventje :(:)
Succes morgen !!! *D

Triquetra3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 18:48

:D :oo := :D knappe Fayyim <3

ArabianRanch schreef:
Even weer wat actie in dit topic ;)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:41

pffff wat een prachtig zijdestaartje heeft Fayyim... ben al lang blij dat Noah vorig jaar niet geschuurd heeft! hij krijgt ein-de-lijk weer een beetje een volle staart, aan de bovenkant dan. en hoe hard ik die staart ook uitpluis, met anti-klit spray erover, binnen 5 minuten zitten er weer klitten in, alsof er plakband in zit :(

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:36

@ RhealLover: wat kan jouw arabier goed springen zeg! :D De mijne springt nu net zo'n 10 cm :o Al snapt ie de bedoeling nog niet helemaal :P Maargoed, hij is pas 4, ga 'm voorlopig nog niet al te veel laten springen :P

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:46

Ojah, ik zou bij m'n kennismakingspost nog een foto doen, hier is ie :) Princeton en ik

Afbeelding
Ja, ik kijk boos, maar Prins hing bijna in de draad omdat ie ineens besloot stoer te gaan doen :') Vond ik niet zo'n geslaagde actie van 'm...

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:11

And YES he did it, ok bij hindernis 1 al uitgesloten ivm 3 weigeringen, maar ze mocht het parcous uitrijden ivm een uitvaller, nadat ie de 1e hindernis gesprongen had vloog ie over het parcours. Geen enkel balkje aangetikt, sterker nog hij vloog een halve meter zeker over de hindernissen van rond 60 cm :P Weliswaar geen prijs maar dit was echt om hem eens het parcours rond te krijgen.

Achteraf meerdere mensen naar me toe gekomen die in de jumpin zitten om te vermelden dat hij een geweldige springtechniek heeft en niet onder doet aan de KWPNers (op het stik jij maar karakter na dan :o ) Hij sprong met kwaliteit en passie <3 Als hij maar de 1e hindernis genomen heeft dan doet ie de rest vanzelf.

Helaas geen foto's kunnen maken, althans in een binnenbak geen succes, je ziet de hindernis met een witte vlek erboven }>

Toch wel trots, dit jaar stopt de jumping wel voor m, we gaan hem wel nog meer klaarstomen voor volgend jaar waarop we wel succes willen gaan boeken, maar ben toch al beetje trots :+

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:18

ah gaaf!! Dan kan ie wel hoog springen zeg!!

Voor dat Prins en ik zo hoog kunnen springen gaan er toch wel een aantal jaar voorbij :P

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:24

Rheal is dan ook al wel 13 ;) meneer kan overigens geen balkjes draven, die springt ie ook :P 6 balkjes neemt ie altijd in 3 sprongetjes hihi...

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:28

RhealLover schreef:
And YES he did it, ok bij hindernis 1 al uitgesloten ivm 3 weigeringen, maar ze mocht het parcous uitrijden ivm een uitvaller, nadat ie de 1e hindernis gesprongen had vloog ie over het parcours. Geen enkel balkje aangetikt, sterker nog hij vloog een halve meter zeker over de hindernissen van rond 60 cm :P Weliswaar geen prijs maar dit was echt om hem eens het parcours rond te krijgen.

Achteraf meerdere mensen naar me toe gekomen die in de jumpin zitten om te vermelden dat hij een geweldige springtechniek heeft en niet onder doet aan de KWPNers (op het stik jij maar karakter na dan :o ) Hij sprong met kwaliteit en passie <3 Als hij maar de 1e hindernis genomen heeft dan doet ie de rest vanzelf.

Helaas geen foto's kunnen maken, althans in een binnenbak geen succes, je ziet de hindernis met een witte vlek erboven }>

Toch wel trots, dit jaar stopt de jumping wel voor m, we gaan hem wel nog meer klaarstomen voor volgend jaar waarop we wel succes willen gaan boeken, maar ben toch al beetje trots :+

Als echte springfanaat kan ik zeggen dat DIT nu de echte springwonders zijn!! Herken dit heel erg terug in een van mijn vorige sportpaarden, dat heet karakter en wilskracht na overreding :D Zulke paarden heb ik graag onder het zadel. Toppie!

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:31

RhealLover schreef:
Rheal is dan ook al wel 13 ;) meneer kan overigens geen balkjes draven, die springt ie ook :P 6 balkjes neemt ie altijd in 3 sprongetjes hihi...

hm, ja, da's al wel heel wat ouder dan Prins (4 jaar)
maar die laat ik expres niet hoog springen nu, ben veels te bang dat ie daar last van gaat krijgen

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:34

@ sherif, hey, volgens mij heb ik Khaliq Galvan als dekhengst zien staan bij 4D Arabians, kan dat kloppen?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 23:39

haha dat van dat drafbalkjes springen ken ik hier ook :')

Noah: "een 'draf'balk voor een hindernis KAN toch niet, daar MOET je gewoon in 1x overheen! waarom snapt dat gekke mens op mijn rug dat nou toch niet" :(

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 10:07

Dilan1993 schreef:
@ sherif, hey, volgens mij heb ik Khaliq Galvan als dekhengst zien staan bij 4D Arabians, kan dat kloppen?

Khaliq Galvan staat te koop ;)

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:28

sherif schreef:
Dilan1993 schreef:

Khaliq Galvan staat te koop ;)

haha oke :P

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:29

Hm, ik had Prins gister gewassen (met de nadruk op "had"). Vanochtend ging ik z'n box in, en trof ik een bont paard aan :') Langer dan een dag blijft ie echt nooit schoon...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:03

Baikal schreef:
:D :oo := :D knappe Fayyim <3

ArabianRanch schreef:
Even weer wat actie in dit topic ;)

Fayyim is echt een plaatje <3
Wij zagen het van de tribune gebeuren.
Gelukkig had Chris hem zo te pakken. Wat kan Fayyim lekker bewegen zeg :o ;)
Weet nog toen met Amalfi toen zijn leidsel brak. Was ook z'n acktie.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:25

Dilan1993 schreef:
Hm, ik had Prins gister gewassen (met de nadruk op "had"). Vanochtend ging ik z'n box in, en trof ik een bont paard aan :') Langer dan een dag blijft ie echt nooit schoon...

dan heb ik denk ik nog wel mazzel met een bruine, daar zie je de mestvlekken niet zo erg op :') de zandvlekken des te meer.... meestal is hij grijs :')

ik had hem gisteren gewassen voor een wedstrijd, zegt m'n moeder: Hee, je hebt een nieuw paard, deze is bruin! :+

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:15

haha, ja, bij mij op stal zei een stalgenoot: "Ik zet m'n paard wel even naast die zwarte neer" *wijst vervolgens op Prins* vond het wel grappig :P hij zag er ook echt niet uit voor de wasbeurt

vind het toch knap hoe sommige mensen hier van die spierwitte arabieren hebben (en houden). de mijne is wit na het wassen, maar een uur later is ie weer bruin :')

eline3321

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:39

Dilan1993 schreef:
haha, ja, bij mij op stal zei een stalgenoot: "Ik zet m'n paard wel even naast die zwarte neer" *wijst vervolgens op Prins* vond het wel grappig :P hij zag er ook echt niet uit voor de wasbeurt

vind het toch knap hoe sommige mensen hier van die spierwitte arabieren hebben (en houden). de mijne is wit na het wassen, maar een uur later is ie weer bruin :')

Een uur later? 10 minuten :+

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:46

mjah, soms wel, heb m ook een keer na t wassen in de bak gelaten om in de zon op te drogen, meneer zakt meteen door z'n benen, rolt en is weer bruin... :P

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:20

Mijn echte voornaam is: Larissa
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Houten
Daar woon ik met: Mijn vriendje
Ik heb wel een relatie *D
In het dagelijks leven ben ik: Werkzaam in de zorg
Ik heb het volgende aantal paarden: 1
De paarden zijn van de volgende bloedlijnen:V. AR Sivmayall M. DA Prinses Orayana
Verder heb ik de volgende huisdieren: Een hond met de naam Senna en een afrikaanse witbuikegel met de naam Ponkie

Ik meld me ook maar eens :D
Ben de trotse eigenaresse van AR Prins Saleem.

Ook was ik erbij toen Fayyim de benen nam :Y)