Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Asal is zo leuk en ze lijkt me zo lief
leuk dier hoor en mooie rit gehad dus!
En der voorpluk wordt echt al lang!! Knappe dame
knappe vent. 
Volgens mij kan je daar echt mooi rijden hè!
ook foto's zien?
ze voelt zich ook beter dan gedurende de hele dracht, ze is vrolijk, eet goed, niks te merken
nog geen verandering ten opzichte van afgelopen dagen.
lijkt me heerlijk om de benen te strekken!

ready for takeoff!

alsnog doorweekt.. 

zo verschrikkelijk braaf! Zelfs plassen getrotseerd haha is heel wat voor pief
Tammy_ schreef:J
En ja, nieuwe vriend![]()
als het me lukt een keer een foto van hem met Noah te maken dan zal ik m hier plaatsen!
Wel jammer dat het nog een tijdje gaat duren voordat je in je huisje kan Siel! Maar wat lief van je papa dat hij zo veel helpt! Ik had de buurman gestrikt, voor een vriendenprijsje

Hoe meer ik er naar kijk, hoe gaver ik hem vind worden en ben echt blij met het idee dat we vanmiddag hebben uitgewerkt
Prijs was ietsje hoger als ik hoopte, anderzijds zit daar wel A+ apparatuur ook in dan nu van prima merken 

En natuurlijk wacht Set gewoon op maandag 

Wij staan natuurlijk op een stal met een aantal Paints en Quarters
Vind het een leuk ras, zijn allen ook erg verschillend wel qua karakter, maar de meeste erg allround inzetbaar ook
We hebben bonte, vossen en een champagne kleurige staan 
Kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind om afscheid te nemen!
Knappe, stoere merrie
Leuke foto's 

Maar dan wil ik er meerdere ipv nu eentje haha hebberig.
Shief geeft er inmiddels niet meer zoveel om gelukkig, heb ook een aantal keren op haar nek gelegen door zo'n koe
haha ze zou is met Shief op buitenrit moeten, die laat wel even aan Djuun zien dat spoken niet bestaan
Een compleet westerntuig zou ik ook wel gaaf vinden, maar vind het een beetje overbodig om dat én een dressuuroutfit te hebben
Beetje duur geintje zeg maar