[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:18

in de boesjboes
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:19

Die Asal kan ook alles!

Nee hoor geen baby, Set is dit weekend nog niks van plan schat ik zo :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:20

@Katja ja dit is toch wel haar grootste hobby beetje achter de grote paarden aansjokken
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:21

<3 Asal is zo leuk en ze lijkt me zo lief

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:25

@katja ja voor mij is ze ook geweldig maar net als je de meeste arabje moet je wel met haar om kunnen gaan, ze vertrouwd mij volledig maar raakt in paniek als ik dr bv even een ander laat vasthouden en loop zelf weg, maar goed voor mij geen probleem hoor als je het maar even weet

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:34

Ze lijkt me wel echt een fantastisch paard :) leuk dier hoor en mooie rit gehad dus!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:40

@eline bedankt. Ja was erg mooi, 8 km das ook een mooie afstand en erg mooie omgeving

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:44

Gave foto's Joyce! Wat is Asal toch gaaf :+:

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 14:46

thanx tamara wordt helemaal verlegen van jullie toffe reacties, zal het asal doorgeven

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:03

Blue is al zo veranderd :D En der voorpluk wordt echt al lang!! Knappe dame

Euf groeit als kool :oo knappe vent.

Ohh ik ben ook wel benieuwd naar je logee Lisa! Fijn dat jullie weer groen licht hebben gekregen met Zaraar!

Yildiz ik ga je topic bekijken :D

Joyce hele gave foto's van je stoere dame! Wat is ze toch leuk <3 Volgens mij kan je daar echt mooi rijden hè!

Ik ben vanmorgen ook een duinritje wezen doen :j ook foto's zien? <<)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:49

Nice pics Joyce!!! Ziet eruit als lekker ritje! Vind Asal ook zo leuk en lijkt me fijn dier!

Jaaa! Nog meer pics! :j

Wij ook ritje wezen doen. Heerlijk uitgewaaid in de duinen en wel beetje nat geregend in de bossen. Maar toch wel weer bijzonder eerste keer moeder en zoon saampjes:
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:51

wat leuk yildiz! ik vond de foto van Yanour die je vandaag op je fokkerij facebook zette echt geweldig trouwens!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:53

Oh echt? Dank je! :o Ja onze Nouremans kan van die blije koppen trekken lol! :D

Nog Set nieuws? Of heeft ze er lol in veulen zo lang mogelijk verstopt te houden? >;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:58

Ze heeft er lol in ja :D ze voelt zich ook beter dan gedurende de hele dracht, ze is vrolijk, eet goed, niks te merken _O- nog geen verandering ten opzichte van afgelopen dagen.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:26

Wat gaaf Yildiz ritje mnet moeder en zoon samen! En wat een brede paden hebben jullie :oo lijkt me heerlijk om de benen te strekken!

Maar Kat, Set wacht natuurlijk op lekker en mooi zomerweer! {:} {:}

Afbeelding
Mijn beauty <3 ready for takeoff!

Afbeelding
Koetje spotten!

Afbeelding
Er kwam een bui aan, en niet zo'n kleintje.. We hebben denk 20 minuten onder een boom staan schuilen := O:) alsnog doorweekt..

Afbeelding
Dit was de boosdoener, wel enorm mooi gezicht toen hij over was!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:28

Piefie is knap! afgezaagde vraag maar hoe gaat het met haar manen? :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:31

Uuuhm moet eerlijk bekennen dat ik niet heb gecheckt de laatste dagen over het verder is gaan groeien haha. Maar het is in elk geval niet verder kaal geworden! Tis verder gewoon nog een mooie volle bos :j

Rit was echt heerlijk trouwens, denk dat we bijna 20 km hebben gereden en ze was weer heerlijk <3 zo verschrikkelijk braaf! Zelfs plassen getrotseerd haha is heel wat voor pief

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:36

lekker he zulke ritten, ik mis het wel.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:42

Ja hier was het me uiteindelijk om te doen bij onze 'strijd' om haar ohz te krijgen, lekker samen te natuur in met z'n tweetjes, niemand om je heen! Ze vind het zelf ook super leuk, altijd helemaal blij zodra we het duin inkomen :):)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:56

Tammy_ schreef:
J
En ja, nieuwe vriend :+: :o als het me lukt een keer een foto van hem met Noah te maken dan zal ik m hier plaatsen! :Y)

Wel jammer dat het nog een tijdje gaat duren voordat je in je huisje kan Siel! Maar wat lief van je papa dat hij zo veel helpt! Ik had de buurman gestrikt, voor een vriendenprijsje :Y)

Jaaa, foto's met je vriendje! *\o/*

En ja, mijn vader (en broer) kunnen bijna alles zelf. Het zij zo net specifieke dingen die ik moet laten doen (nieuwe CV, keuken plaatsen, badkamer betegelen), maar veel kunnen ze zelf en dat is zoooo'n enorme luxe! Anders had ik nooit aan dit huis kunnen beginnen. Heb gelukkig een bouwdepot, want er moet enorm veel aan geklust worden.
Vanmiddag anderhalf uur bij de keukenboer gezeten, maar heb echt een offerte voor mijn droomkeuken in hoeverre het past in mijn ruimte <3 Hoe meer ik er naar kijk, hoe gaver ik hem vind worden en ben echt blij met het idee dat we vanmiddag hebben uitgewerkt :j Prijs was ietsje hoger als ik hoopte, anderzijds zit daar wel A+ apparatuur ook in dan nu van prima merken :)

Yildiz, uiteraard zal ik veel foto's van mn huusje plaatsen, maar voornamelijk nu nog op FB :))
Ow, zal je topic eens tjekken! Gave foto's :D

Kat, spannend joh! :):) En natuurlijk wacht Set gewoon op maandag :j
En Blue is echt veranderd joh, veel minder gup al :j

Lisa, sterkte met je hondje!
Leuk een paint :j Wij staan natuurlijk op een stal met een aantal Paints en Quarters :) Vind het een leuk ras, zijn allen ook erg verschillend wel qua karakter, maar de meeste erg allround inzetbaar ook :j We hebben bonte, vossen en een champagne kleurige staan :j

Annika, wat fijn dat je een goed huisje hebt gevonden voor Doortje :) Kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind om afscheid te nemen!
En wat is Euf toch een knappert <3

Joyce, wat is Asal toch een leukerd <3 Knappe, stoere merrie <3 Leuke foto's :D

Shan, wat een heerlijke foto's! Jammer wel van de bui! Vroeg me ook inderdaad net af hoe het met dr manen stond :j
En knappie Shiefie <3

Vanochtend een buitenritje gedaan met Djuun. Was hier droog met een zonnetje, maar veel wind. Zelfde rondje als afgelopen woensdag, maar dan zonder de emotieloze fiets, met iets meer wind. Resultaat dat ze overal spoken zag en allllllees zoooo spannend was :')
Uiteindelijk fijn ritje gedaan hoor wel, maar tut tut tut, wat is het toch een dramaqueen af en toe :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:33

@Siel ik zag jou fotos op fb heerlijk toch he zo met onze rarebieren op pad te kunnen
@shanna piefjuh is ook al zon mega knappert en braaf ook zo alleen buiten, wij regen vandaag ook langs een afgezet gebied eigenlijk allemaal te dromen en te genieten van het uitzicht. Gaat paard van mn vriendin op de rem wij zo wat heeft die dan.....stond er ook een koe in de bosjes whahahah
@Kat gelukkig dat set iig geen last heeft vd dracht en denk ook wel fijn dat niet meer zo mega warm is voor haar
@Yildiz wat gaaf zon foto samen ik hoop nog ooit met Asal haar moeder naar buiten te kunnen, das mijn oude paardje (heb ik gereden voor kennissen) en dan ook samen een foto te maken. Kennisje rijd haar nu af en toe buiten ze is eig met pensioen

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 19:14

Wat een heerlijke foto's, word er jaloers van! Ziet er echt genieten uit. En een zwarte gaat toch maar op de bucket list hoor, die eerste foto is echt heel gaaf van Piefie :D
2 foto's gezien van knappe Nour, hij doet het echt gaaf.
En Asal blijft ook leuk met haar vlekken :D

Ik wil oooooook rijden ^)

Set houdt het spannend :=

Ik kreeg gisteren fotoreading die ik van Umoyax had aangevraagd, echt heel bijzonder. Vooral de pijn kwam enorm naar boven. Voor wie het interessant vindt kan ik m wel via pb sturen eventueel :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:29

Ja, haha Joyce, Djuun dr ogen plopte er bijna uit, want iemand was de hertjes aan het voeren :wow:
Afbeelding

Bijzonder Amy :) Heb je er zelf wel een goed gevoel bij, die reading?

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:54

Haha Amy ik deel die bucketlist :D Maar dan wil ik er meerdere ipv nu eentje haha hebberig.

Whaha Joyce die dacht vast WTF is daaaat :wow: Shief geeft er inmiddels niet meer zoveel om gelukkig, heb ook een aantal keren op haar nek gelegen door zo'n koe _O-

Oh ik zou zo graag een western tuig willen proberen op Shief, vind der nieuwe hoofdstel (hier met de oude frontriem) wel mooi staan hoor, maar western staat volgens mij heel gaaf! Mja een westernhoofdstel met dressuurzadel kan echt niet zeker hè?? :')

Blonde Djuun <3 haha ze zou is met Shief op buitenrit moeten, die laat wel even aan Djuun zien dat spoken niet bestaan :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:58

Nee Shan, dat kan echt niet haha :)) Een compleet westerntuig zou ik ook wel gaaf vinden, maar vind het een beetje overbodig om dat én een dressuuroutfit te hebben := Beetje duur geintje zeg maar :+

Djuun zag alleen maar spoken, omdat de emotieloze fiets er niet naast reed :')
Wel grappig, want tijdens dit rondje moeten we twee keer door een tunneltje, die ik te laag vind om erop te blijven. En het moment dat ik er naast sprong zag ik dr echt zo'n zucht slaken van "pffooeh, je bent er nog baasje!" :')
Soms zijn ze ook niet zo slim hè :')