Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

: https://www.youtube.com/watch?v=-AhRoj585cA
Yesh zojuist belletje gekregen en alles is goed gegaan! Hij had wel extra prikkie nodig bij de narcose want hij was er niet erg van onder de indruk
Rije schreef:Ja ik vind eigenlijk zelf ook dat ik niet zo moet miepen, maar ik wil de sport niet in een slecht daglicht zetten bij al die sjieke fokkers en dressuurruiters. Ze hebben toch al zo'n beeld van ' western is gewoon je neusriem eraf halen en je teugels losgooien'...

Vind jouw onderschrift zo ontzettend mooi, en geloof dat jullie alles in orde kunnen brengen samen. En superfijn dat je het zo goed kan vinden met Yentl. Ga jij haar showen later, of ga jij dat doen, Yildiz?

Ja marcheren kan ze wel hihi!
) maar de shows vond ie echt niet leuk. Misschien komt t nog maar voorlopig even klaar mee. Over paar jaar zowiezo terug naar keuring want hij is nu nog zo jeugdig en liep ook bagger op t harde dus weet zeker dat er een hogere premie in zit.

en DAWRA zijn wat minder wedstrijden, dus dat zullen we wel eens bekijken waar we kunnen starten. Er komen vanaf volgend jaar geloof ik ook steeds meer KNHS reining wedstrijden en ook veel hier in de buurt. Dus misschien dat dat ook nog een optie is. Is nog goedkoper ook
(als DRHA dan)