Gherum, zie t al helemaal voor me haha!
Maar serieus, kids nog steeds nachtmerries?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Vandaag even geprobeerd, maar werkt super! Paarden vinden het ook heeeerlijk.

Prachtige foto!!

Blijft een gave combi! En Amir vind ik ook zooo gaaf!
Fijn dat het trainen zo lekker gaat hoor!
Leuke fotootjes van je mannen, vond die van de over de staldeur helemaal schattig haha!
We zijn gewoon heel rustig en gestaag met Mish bezig. Ik denk dat we haar meestal een keer of 2 per week uit de wei plukken. Vorige week zijn we er dus 1x op geweest
en op vrijdag hadden we les van onze e-quine instructrice, die heeft voor ons Mish de beginselen van de dubbele longe geleerd. Daar heeft ze ook een heel mooi filmpje van in elkaar gezet, zie onder:
heel mooi om te zien. Ben jij alweer iets opgeknapt en uitgerust?
Ik help je duimen voor een kopietje dit jaar 

Leuk dat je ook meer dressuur toch gaat doen, dat bevalt je dus wel? En endurance dan, blijf je daar ook druk mee?
.
.
. Hij houd gewoon echt niet van dat getut zelfs niet als ik daana zeg hoe prachtig hij er niet uit ziet en met een foto schoot maak ik hem gewoon niet blij. Ik vind het echt knap als iemand nog een goede foto van hem heeft weten te maken want hij was alles behalve mee werkend
. Het was wel een heerlijk weertje en met allemaal gezellige leuke mensen dus zeker voor herhaling vatbaar alleen dan wel met een ander paard
Ik vind het geen eigen topic waard, wil alleen even m'n ei kwijt. En dan kan ik meteen mijn excuses aanbieden namens Rayna, want die maakt weer alle vooroordelen over arabieren waar
Ze loopt een hele greppel in de hoek van de wei te ijsberen, omdat ze terug naar haar oude plekje wil, ook al staat ze met een andere merrie samen die tot 3 maanden terug ook op haar oude wei stond, dus een geheel nieuwe kudde is het niet. Ik maak me ook wat zorgen dat ze niet genoeg eet, omdat de 2 paarden die daar al eerder stonden niet bij de voerplek zijn weg te slaan.
) haar goed in de gaten. De buurman had blijkbaar gebeld dat "dat paard niet goed is" omdat ze zo neurotisch loopt te doen. Maar goed, stalbaas liet me weten dat ze nat van het zweet was, dus heb ik toch maar even een deken opgelegd vannacht, daarnaast had hij al een extra voerplek gemaakt, net toen ik wilde vragen of dat zou kunnen, echt top!

Kan ik weer lekker naar de hei en hopelijk wat toernooien meespelen
Lekker buiten bezig geweest met dit heerlijke weer.
Toen ik haar voor het eerst ging bekijken was ik meteen verkocht. De beschrijving van haar karakter en de opvoeding/belering die ze had gehad sloot perfect aan op mijn wensen, daarnaast had ik in mijn pennyfantasieën altijd een paard met zo'n soort uiterlijk in gedachten (mooi bruin, zwarte manen, staart en benen). Mijn eigen, echte droompaardje
Dat zou ik toch echt niet weten als ik een willekeurige naam hoor.
Het is een beetje jammer dat ze nog te druk in haar hoofd is, ik zou graag van dit weer gebruik willen maken om de omgeving te verkennen met haar, maarja, doen we later maar eens. Vanavond eigenlijk ook training, maar ik laat haar nog even met rust. Ik ben allang blij dat ze wel altijd netjes achter stroomdraad blijft staan, werkt net zo goed als een betonnen muur, zelfs als het op de grond ligt
zwaait even vanaf het zonnige Texel
Hoe gaat dat verder in z'n werk? Echte sport met clubs en trainingen of meer gelegenheidssport?
en eigenlijk het hele repertoire van Michael Jackson in fonetisch Engels voor haar gezongen.

.
.
. Hij vind het gewoon echt niet leuk dus is dit de laatste keer geweest ik hem en me zelf dan geen plezier. Het was verder wel heel gezellig erg leuke mensen dus zeker voor herhaling vatbaar.
morgen moeten we weer naar huis.. Zelfs vroeger dan we wilde want we moeten een huis bekijken.. De makelaar kon alleen nog op maandag
Morgen heb ik vrij, dus kan ik 's ochtends aan de hand de binnenbak even onveilig maken, dat stellen ze niet op prijs als er getraind wordt natuurlijk, maar grote kans dat die morgenochtend wel leeg is.
Gewoon om mijn gezicht te laten zien, ik ben immers de halve winter niet geweest. Het is heel gezellig, en vrij laagdrempelig
Iedereen kan en mag meedoen, als je maar een pony/paard mee brengt om op te spelen
Ik (en anderen) heb ook weleens op andermans paard mogen trainen, als Rayna wegens omstandigheden niet mee kon. Ik heb dan ook wel de mazzel dat de sport in Bennekom voor het eerst (in NL) is geïntroduceerd, dus de meeste spelers en de langst spelende zitten hier
niet veel bijzondere maar ik wil ook alleen dat ze komen wanneer ik er zelf bij ben. Verder de vanzelfsprekende afspraken zoals netjes met mijn spullen omgaan, alles opruimen etc. etc. En absoluut niet knippen aan de paarden haha, ben net Jet's manen aan het sparen.
Wat geweldig dat de eetclub een succes was, wat een leuk initiatief. Doe je dat met vriendinnen? En wat fijn dat het trainen met Tie zo lekker gaat, super mooi weer gehad dit weekend, op naar de lente! De bomen krijgen alweer knopjes en de kleinere bosjes lopen alweer uit, wauw!
Gefeliciteerd met Zahra, knappe dame hoor! Ze lijkt met geweldig hoe je haar beschrijft, echt een karaktertje.

Gelukkig ook uitgenodigd, en het is met vertrouwde mensen maar toch blijft het spannend haha
Als zijn misschien hengsten rustiger. haha! Daarna samen met mijn moeder en de paardjes lekker een half uur gewandeld, het was ook zulk mooi weer! Hieronder een fotootje van mij met m'n mams en de paardjes.
(foto in linkje omdat 'ie te groot is )
Maar Jet heeft gewoon een lang slank hoofd
)
Ik durf het zelf niet aan, met verzorgers/bijrijders. Is gelukkig ook niet nodig.
Je zou maar natte voeten krijgen. Maar ze leek helemaal niet nerveus, eerder nieuwsgierig naar de omgeving. Ik ben blij
Ze is nu zelfs 1 van de fjorden de baas, naast haar vriendinnetje. Ze komt er wel
Kesje is een restant van een vroegere bijnaam. 

Setje blij, baasje blij, Blue altijd blij
(die heb ik echt nog nooit humeurig gezien)

terwijl Blue juist wat lengte uit haar voopluk weg heeft getoverd.
Onwijs leuk voor je! Ben je nu klaar met je opleiding of mag je nog een paar jaar?

het is nu een deel wat korter met een paar plukjes nog op lengte