[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:16

Geldt denk ik voor elke tattoo wel :D

Idd er lang over nadenken ook zo belangrijk.. Ik heb als stelregel 1 jaar erover nadenken. Als ik in dat jaar er ieder moment volledig achter heb gestaan komt ie er pas, eerder niet.
Zijn al een hoop ideeën gesneuveld daardoor :=

Nee nog geen idee eigenlijk... Ik denk een beetje van alles wat. Had het idee om daar gewoon in plaatjesboeken te snuffelen naar iets wat bij mij past en bij de paarden past. En een beetje algemeen is ook... :P
Laatst bijgewerkt door amyz op 09-12-13 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:17

Idee erachter is mooi maar idd ook niks voor mij :P Ik zit er aan te denken om aan de binnenkant van m'n pols 6 zwaluwen te laten zetten (papa, mama, broertje, hond, paard, ik) maar bang dat ik er spijt van ga krijgen :P

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:19

Amy, een soort paardenbloemen bij elkaar?

Nicky, goed over nadenken en zolang je twijfelt niet doen. Pas als je er 100% achter staat.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:20

Ik vind deze heel gaaf, heeft geen zak met paarden te maken :P

Afbeelding

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:24

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:24

Voor mij zou het voor evenwicht staan maar weet niet of het officieel iets betekent. Voor mij hoeft dat ook niet :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:25

Katjaaaa!!!

Gefeliciteerd! *\o/*

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:27

zoutenootjes schreef:
Die namen zijn soms best verwarrend (heb hier een spiekbrief gemaakt naast de laptop).
Joyce Asal/Joyce Yusraa
Ilona Asiyah etcetera/Ylona Shanaya etcetera
Nicky Dayem/Nicky Ludo
Katja Set/Katja veel paarden
Zo hou ik het nog een beetje bij.
Paarden met mojo: Montoyo, Umoyax, Remoyo.
Ersilia Letizia, Zeeland. Mooie vossedame.

_O- hahaha, geweldig :))

Ik heb ook een tattoo, maar die betekend niks :Y)

Hmm, had gisteren ook niks over het zadel moeten zeggen he, daar heb je het al, de afspraak van donderdag gaat helaas niet door, omdat het persoon die de boom zou verbreden en door omstandigheden een paar weken uit ligt... Nu wordt het zadel opgestuurd naar iemand anders die het gaat doen en dat zal niet voor donderdag gebeurd wezen, dus bij deze: ik zeg niks meer over het zadel tot het klaar is :Y) :P
Laatst bijgewerkt door Letizia op 09-12-13 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:28

Waar staat die zon voor?

Opzich ook wel gaaf zo'n kleine driehoek

Ik wil nog dolgraag een tattoo op mijn zij, maar twijfel nog een beetje en moet ook eerst nog afvallen van mezelf.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:29

Wat balen van je zadel zeg!!!
Idd niks meer zeggen haha

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:35

Havanna heeft een heel verhaal.. Is heel getraumatiseerd bij mij gekomen en we hebben samen echt geknokt om er te komen. Ze is er bovenop gekomen en dat had nooit gelukt als ze daar zelf niet ook voor gevochten had. In basis staat de zon voor 'hoe donker het ook is, de zon gaat altijd weer een keer schijnen''. Havanna was sowieso al mijn zonnetje, nog voor we haar op gingen halen, geen idee waarom precies.. Daarnaast ook een beetje een link naar ''het regent zonnestralen'', dat me min of meer geïnspireerd heeft om mn eigen koers te varen. De zin ''en van al zijn jongensdromen was alleen het oud worden behaald'' was een beetje een eye-opener en een angstbeeld... De reden voor mij om gewoon steeds in het diepe te springen en mijn dromen te realiseren :)

Maakt toch niks uit waar het officieel voor staat, vind evenwicht idd een heel mooie betekenis! :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:21

Woohohooo even rustig ademhalen, woohohoo en het regent als altijd, en het regent zonnestralen :) Prachtig nummer is dat inderdaad. En met inderdaad een hele diepe tekst. Goed dat je daar naar hebt geluisterd, Amy, denk dat het inderdaad de spijker op zijn kop slaat. Genieten van het leven en dromen waarmaken voor het te laat is.

Een tattoo zal ik nooit krijgen. Ik vind het prachtig dat mensen zulke dingen op zichzelf laten zetten als het een diepe betekenis heeft en het echt iets is waar je geen spijt van krijgt... maar het is niet iets voor mij. De dingen die echt wat voor me betekenen zitten toch in mijn hart en dat is me het meeste waard :)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:23

Gefeliciteerd Kat *\o/* *\o/*

Ik heb een vreselijke hekel aan agressie, het voelt misschien 5 minuten goed maar lost uiteindelijk helemaal niks op...

Fijn dat Dos weer wat bijtrekt Annika! En Scorpio is zooo gaaf!! <3

Gave tattoos! Iets kleins met een mooie betekenis vind ik ook mooi, maar durf het zelf niet goed aan, toch bang dat ik spijt ga krijgen denk ik :')
Laatst bijgewerkt door IlonavL op 09-12-13 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:25

Jemig wat balen weer van het zadel meiden, zeg maar niks meer inderdaad :Y)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:32

Ik ga weer even bijlezen... B-) B-) B-)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:43

Moet ook zeggen dat de tattoos die ik heb voelen alsof ze daar echt horen. Alsof ze er altijd al hebben gezeten.. De pegasus wilde ik op mn 13e al :+ Zijn een deel van wie en wat ik ben.
Maar ik kan me volledig voorstellen dat het voor een ander weer niks is, sommige mensen kan ik me ook niet voorstellen met tattoos. Mel heeft een vlinder op haar onderarm, das ook precies genoeg bij haar op de een of andere manier :)

Zadeltrubbels... Ik hoop binnen niet al te lange tijd boomloosje te hebben, tot die tijd ligt mn KR fijn :D Ik durf door dit topic gewoon niet te beginnen aan de ellende, ontduik t gewoon met de boomloosjes (en ben heel blij dat mn paarden toevallig schoft hebben :') )

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:47

Oh Amy, ik wist helemaal niet dat je al een zadel had (hoewel, volgens mij stond het ook op fb denk ik nu opeens :+) Heb je hem ook laten passen?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:49

_O-

Niet laten passen, hier wel met zn allen naar gekeken. Ligt erg fijn en for the time being vind ik dat goed genoeg :) Kon m voor een habbekrats meenemen dus in afwachting van mn boomloosje kunnen we alvast lekker aan de slag :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:58

Fijn hoor! Nu lekker aan de slag!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:58

Agressie is ook niet helemaal mijn ding :Y) ben ik veel te vredelievend voor.

Ja als je dat zo wil, Amy, dan kan ik me dat ook wel voorstellen dat je daar gewoon gelukkig mee hebt. Ik heb altijd een soort afstandelijkheid gehad ten opzichte van tatoeages... zo van dat het niet echt iets is voor mij. En dan blijf ik ook eerlijk tegen mezelf, dan is dat gewoon niet voor mij :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:03

Ze doet t ook zo fijn... Met mij over haar heen hangend is ze zo voorzichtig. Alleen dat stilstaan naast de kruk, das heeeel moeilijk :')

Ik kan me jou ook idd echt niet voorstellen met een tattoo eerlijk gezegd := Voegt niet idd. :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:07

Ja dat vind ik wel echt iets voor Nash, dat voorzichtige enzo :) maar wel ongeduldig genoeg om niet stil te kunnen staan, hihi, gek paard.

Nee en vind het bij jou dan juist wel weer passen :P gek is dat he!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:45

Ik vind tattoo's erg mooi, maar het moet voor mij wel een betekenis hebben. Wil ook al jáááren eentje, maar heb zoveel ideeën dat ik er nog even over blijf nadenken :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:44

Mijn trouwring is een tattoo. :D

Voor de jarige, ik hoefde er niet zoveel aan te doen, Set is van nature al 8)7 :D

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:00

Ahahahahahahaa! echt geweldig!