[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 20:54

Ja, hij was eigenlijk min of meer gereserveerd, maar die trek zich net terug...Balen wat dat scheelde weer in me andere zadel :j

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 20:54

Ja, dat is zeker balen :\

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 21:06

Ja inderdaad...dus nu weer een nieuw poging :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 21:13

Als je nou een andere merrie koopt in een andere kleur, dan past hij misschien wel weer :))

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 21:30

Sieltjuh schreef:
Als je nou een andere merrie koopt in een andere kleur, dan past hij misschien wel weer :))

_O-

Ja zwart of net als Barc koffie vos.
Ik zal hem eens op MO weer leggen die is ook veranderd kwa kleur.
Maar ik wilde een blauwe set :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 21:31

:')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:10

Zo nu staat het op FB,Boktmarkt en AV forum...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:13

Succes met de verkoop!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:17

Ja tnx zal wel weer lekker hard gaan haha.
Maar kan wel van de week Adrie laten komen omdat ik nu eigen vervoer heb *\o/*

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:20

*\o/*

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:26

Volgens mij is iedereen stappen :P
Is erg rustig...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:28

Nee hoor, zit voor de tv :P

martin63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:29

Ik ben de mama van Deyonta Flash Twilight. hartelijk dank voor de complimentjes, heb er rooie oorkes van gekregen. Hij doet zo zijn best om later een goede trainer/voorbrenger te mogen worden en wij staan daar niet voor 100% maar voor wel 300% achter. Hij wil dit al vanaf zijn 6 jaar of zoiets. Hij heeft het voorrecht gehad om de twee allergrootste hengsten Simeon Sadik en WH Justice in handen gehad te hebben. Met Simeon Sadik waren wij er ook bij, een brok en tranen met tuiten had ik. Kelly's droom was het dressuur en Deyonta's droom is dit, twee totaal verschillende dingen met het Arabisch Volbloed Paard. Wat zijn we trots op ons kereltje *\o/*

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:34

martin63 schreef:
Ik ben de mama van Deyonta Flash Twilight. hartelijk dank voor de complimentjes, heb er rooie oorkes van gekregen. Hij doet zo zijn best om later een goede trainer/voorbrenger te mogen worden en wij staan daar niet voor 100% maar voor wel 300% achter. Hij wil dit al vanaf zijn 6 jaar of zoiets. Hij heeft het voorrecht gehad om de twee allergrootste hengsten Simeon Sadik en WH Justice in handen gehad te hebben. Met Simeon Sadik waren wij er ook bij, een brok en tranen met tuiten had ik. Kelly's droom was het dressuur en Deyonta's droom is dit, twee totaal verschillende dingen met het Arabisch Volbloed Paard. Wat zijn we trots op ons kereltje *\o/*

Dat mag ook :j

Ik ben zelf ook nog redelijk jong en ik zeg altijd: Dromen zijn er om uit te laten komen want je leef maar 1x keer.
En als er dan mensen achter je staan en in je geloven, maak het een stuk makkelijker

En het is leuk om te zien dat er best aardig wat jongeren met ons ras bezig zijn...

En dan op zo'n leeftijd die hengsten in je handen te mogen hebben moet gewoon kicken zijn :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:35

Super, je hebt alle recht om trots te zijn op je zoon! Wat een levensloop maakt hij mee, wat een ervaringen! Fantastisch :) Hoe oud is hij nu?

martin63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:46

set_elkol schreef:
Super, je hebt alle recht om trots te zijn op je zoon! Wat een levensloop maakt hij mee, wat een ervaringen! Fantastisch :) Hoe oud is hij nu?

Hij is net 18 jaar geworden. Hij is bij Halsdon Arabians, 2x in Polen geweest ( Michalow Stud), heeft vorig jaar Parijs gelopen en Michalow geholpen op shows, USA, Las Vegas Show en uiteraard niet te vergeten al jaren bij Jan Calis van Zenith Arabins. Hij heeft mogen werken met Jan Calis (zijn allergrootste voorbeeld), Mariusz van Michalow Stud en van Robin Hopkinson USA. Michael Byatt en de oude voorbrenger van Piannisimo (sorry weet zijn naam zo even niet) heeft hij mogen ontmoeten.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:51

Zeker iets om trots op te zijn :j

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:48

Daar mag je best trots op zijn inderdaad, wat gaaf om dat te doen!
Haha zadels net niet verkopen ben ik ondertussen ook pro in.. ik heb er hier ook nog 3 liggen die weg kunnen :')

Pas liep in de wei te showen, dus ik ren naar stal voor een camera. Kom ik terug, is hij natuurlijk weer aan het eten :') Soms....
Maar Kirs wilde nog wel even een impressie geven :D
Afbeelding

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:21

*\o/* *\o/* jippie Sammie is drachtig!! *\o/* *\o/*

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:30

Jeej! *\o/*

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:15

Gefeliciteerd!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:02

DMHorses schreef:
*\o/* *\o/* jippie Sammie is drachtig!! *\o/* *\o/*

*\o/* *\o/* *\o/* *Jeej.....Super blij :j :):)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:35

pffff jullie gaan hard....
@Jessica heb je je autotje al? ik kon hem gister ophalen..super blij mee
@DHMorses gefeliciteerd
@moony wat een knappe kop

Kom ik gister thuis heb ik ineens 3 van die witte geiten in de wei. Mama heel erg lief met 2 babys die zijn nog wat angstig maar zo tam te krijgen volgens de geleerden. Vandaag hun weitje en hokje klaar maken, nja manlief mijn armpje doet erg zeer, ben al eerder van me werk weer gekomen...niet leuk

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:05

Deyonta is +:)+ met paarden.
Ik kan niet wachten tot hij de mijne weer in handen heeft. :))

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:36

Sterkte Miranda, nooit leuk :(:)

Las iets over een verwaarloosde shetter, wat top dat je die opvangt! En idd, voor die 75 euro mag er wel een dekentje bij :=

Zadels te koop? Ik zal eens aan Mel vragen, die wil binnenkort toch wel eens een zadel gaan kijken voor Aliyah. Punt is alleen dat er nog geen bespiering op zit dus beetje lastig passen...

DM gefeliciteerd!

Gave foto met Justice! Kan me heel goed voorstellen dat je trots bent op hem, en wat super dat hij op deze manier zijn dromen kan waarmaken!

Hier effe druk druk druk met de voorbereidingen voor St Oedenrode, want moet natuurlijk niet ''alleen'' Nas voorbereiden, moet ook nog eens van alles regelen voor de store. Mn hoofd loopt over :+ Gisteren effe lekker wezen shoppen, heb iig weer glanssprays want die gingen hard op de tulip := Ook een paar nieuwe hamiltons enz. Voor Umoyax een nieuwe zweetdeken met hals gescoord, want die van hem werd te klein en ach, als we dan toch bezig zijn.......krijgt mn suikerpoppetje wel een nieuw fleecedekentje :(:)
Anyway, verder is het nu ook mogelijk om dingen te bestellen die niet op voorraad zijn, dus mocht iemand iets heel graag uit de VS willen hebben....... :) Kan nu voor een zending in juli, anders wordt het eind augustus/begin september :)

Verder vanmorgen fotoshoot gehad voor banners bij de stand, Umoyax is ook zo'n idioot eigenlijk _O- Zo lastig als hij soms kan zijn op het moment, zo braaf was ie nu toen hij eenmaal doorhad wat er ging gebeuren. Had van de week al geschoren, kan ik ook zn oren doen, hij gaat staan slapen :') Nu sprayen op zn hoofd, enz enz. Maakt m niks uit. Maar poetsen op stal.....dat is dan weer stom. :+
En dan op de foto......gaat ie dus een pose aannemen, blijft eventjes staan in die houding, en gaat een nieuwe pose aannemen. Hij spoort gewoon niet, hij is echt camerageil :')
Toen Nashwa, die zich met make-uppen ook echt heel braaf hield, beter dan ik had verwacht eigenlijk. Maar foto's maken.....pfft. Ze heeft een vrij korte aandachtsspanne en is dus gauw afgeleid en van slag. Kruipt ze steeds verder naar mij toe, wil niet blijven staan...werd er echt gestuiterd van op den duur := Tussendoor even opstellen en dát deed ze dan wel weer perfect, trientje. :)

Maar waaaauuuuwww t was het waard, er zitten echt zúlke prachtige foto's bij! Eentje van Nas waar ik echt verliefd op ben. Heb er gelijk maar een flink aantal nabesteld bij Mirjam, vind ze veel te mooi :=