Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En super tof dat je met Tie aan de slag gaat!!
Aan de ene kant jammer, want was onwijs blij met haar zadel, maar wie weet wat voor gaaf Eveline voor Raff in petto heeft
Wordt wel sowieso een 2e hands, want meer centjes hebben we niet haha.
Trots op hem!
dus daar gaan we nu de meeste tijd in steken. Eerst leren aanraken overal zonder dat de voetjes van de vloer komen en erna netjes leren voetjes geven zonder zijn balans te verliezen en paniekerig te worden. Nog een flinke weg te gaan, maar hij pakt alles zo onwijs goed op. Zo open, zo slim!

Kreeg vrijdag plots een aanbod van Angela om aan haar grote pony ruil mee te doen, omdat ik momenteel rijpaardloos ben
Verdere info moet ik nog van An krijgen, geen idee hoe dat namelijk allemaal in zijn werking gaat! Gingen er hier nog meer mensen heen?
Rije schreef:Ja ik vind eigenlijk zelf ook dat ik niet zo moet miepen, maar ik wil de sport niet in een slecht daglicht zetten bij al die sjieke fokkers en dressuurruiters. Ze hebben toch al zo'n beeld van ' western is gewoon je neusriem eraf halen en je teugels losgooien'...