Tie zendt geen "Help" berichten, die zendt: "jij gaat zo dood als je me NU niet DIRECT naar binnen haalt!!!"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is wel ontzettend gaaf! Mooie foto had je ook geplaatst op fb!
.
. Nou ja gelukkig heb ik wel mijn halster die was er echt keurig op tijd voor de rest dan maar weer mijn oude spullen gebruiken.
. Hier trekt Qaseem ook echt het meest naar Shah Quille misschien ook wel omdat hij het happen (spelen ) veel meer toe laat dan de dames die zijn er niet zo van gedient
.
. Rijden ging goed zitten echt mooie stukjes nu nog een goed geheel van zien te maken. Merk wel echt meteen het minder haar want ze was nog droog na het rijden dat is wel weer fijn nu. Toen mijn grote vriend Sjaak uit de paddock gevist hij vind op de poetst plaats staan nooit zo leuk maar had vandaag de pech dat ie zich heel erg vies had gemaakt plus ook vreselijk verhaard dus ook een lange poets sessie moest ondergaan ik had eigenlijk een foto moeten maken van het hoofd wat hij dan trekt. Blijft een heerlijk paard om te rijden ook al was hij weer behoorlijk fris hij blijft altijd zo fijn te rijden
Had je hem helemaal zelf ingereden? En jaha, hoe viezer het paard, hoe langer het baasje kan borstelen. Kroelkonten zijn het ook eigenlijk..
.
. zaterdag is hij wel weer even de sjaak maar gelukkig ziet hij er van zijn eigen ook meestal vrij netjes uit.
Op dit moment komt er ff weinig uit m'n handen. Doe genoeg maar kweenie ff niet de puf ofzo?
Wat n stelten, body en type heeft die baby!
Missschien nog wel beter dan Amir?! We zullen t zien?
).
Omdat ik van die varkenbieren heb die t altijd presteren om in die ene drol in stal te gaan liggen (maar gelukkig bruin zijn) durf ik met deze karakter geen schimmels aan haha. 
) toch nog heerlijk getraind met m'n ventje.

.
als het je overkomt kun je ze wel
. Ik heb natuurlijk weinig ervaaring met jonge meiden alleen Dibah hebben we gekocht dat ze een jaar was en die noemde we in het begin zwelgje dat is een teken film draakje die heel lief was maar als ie boos werd gemaakt dus veranderde in een echt draakje
. Bij de pukkies nu merk ik ook dat Qaseem veel braver is in omgang maar hij is veel stouter dan haar dekens slopen sloten open maken dat doet zij dan weer niet.
. Ik had iets verkeert opgeschreven bij het retour zenden van mijn laarzen en nu hadden ze dus het geld terug gestort in plaats van ze te ruilen echt iets voor mij
Hallo dames, ik leef ook nog hoor!
YildizArabs schreef:Jaaaaa zie dat weer eens een kanjer zijn zeg Roma! Vind t jammer voor je dat t geen merrie is maar jee kijk es goed!Wat n stelten, body en type heeft die baby!
Missschien nog wel beter dan Amir?! We zullen t zien?
Het is jammer dat hij een stukje teveel heeft (
), maar als het dan een hengst moet zijn, teken ik per direct voor een hengst zoals Amir of Malik!
Ik twijfel ook wie van de twee beter is, ik vind ze tot nu toe eigenlijk wel heel verschillend, dus we zullen het zien.