[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:28

_O- _O- _O-

Tie zendt geen "Help" berichten, die zendt: "jij gaat zo dood als je me NU niet DIRECT naar binnen haalt!!!" }:) :D

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:33

Haha ja daarmee is Fu geen merrie, maar een echte hulpeloze man. :+

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:08

Spannend Roma, ik hoop voor Yildiz dat ze de koelvriescombi gaat winnen! Ben erg nieuwsgierig naar het veulentje! *\o/*

Knappe prinsesjes Yildiz! Fijn dat ze naar binnen kunnen, echt vreselijk weer momenteel. Onze paardjes staan 24/7 buiten maar Carita vind het heerlijk, die houd niet van binnen staan, Jet maakt het volgens mij niets uit. Gelukkig wel beiden een 400 grams winterdeken met hals hihi, verwende dames! Jet begint overigens al verschrikkelijk uit te haren, Carita niet, maar dat zal de leeftijd wel zijn, ze wordt dit jaar alweer 27! _/-\o_

Leuke foto's Katja van je meisjes!

Miranda, haha moet altijd lachen om jou verhaaltjes, en is Fuego een homo? :Y) Hij is wel ontzettend gaaf! Mooie foto had je ook geplaatst op fb!

Gelske wat leuk dat je misschien officieel wilt gaan starten met Dibah, komt vast goed! Ik wil dit jaar ook weer wat vaker wedstrijdjes mee pakken, stiekem vond ik het best leuk haha!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:46

Nog geen Veulen het blijft wel spanend zeg morgen dan maar word het ook beter weer als het goed is. En dan kan ie misschien ook even buiten spelen ik denk dat ie daar gewoon op wacht :D .

Het is ook best leuk Michelle ik mis echt wel het wedstrijd rijden een beetje wie weet komen we elkaar een keertje tegen op een AVS wedstrijd,

Fu had geen zin meer in regen ik snap hem helemaal ben het ook echt meer dan zat.

Blijft leuk moeder en dochter hebben hun ook nog steeds zoon band of zijn ze daar toch te lang voor uit elkaar geweest. De punten onderling tellen niet Yildiz het zijn echt een soort oefen wedstrijdtjes .

Die dachten natuurlijk geef mij die paraplu Kat.

Ik had voor de schoot van zaterdag een mooi halster een zadeldekje en laarzen besteld. DE laarzen moesten al terug omdat ze stuk waren heb ik netjes meteen gedaan maar heb tot nu toe niks meer gehoord. En mijn zadeldekje komt niet aan eerst niet op voorraad en nu kunnen ze ons huis niet vinden :x . Nou ja gelukkig heb ik wel mijn halster die was er echt keurig op tijd voor de rest dan maar weer mijn oude spullen gebruiken.

Mariellek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:53

Een foto update van mijn vriend Nadeem!
Leuk om al jullie verhalen te volgen trouwens, en leuk om al jullie foto's te zien hihi
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 23:48

Michelle, eerlijk gezegd denk ik dat Fu bi is want hij tongzoent hartstochtelijk met zijn shettenvriend maar heeft toch ook stiekem merries gedekt.
Ja, snap ik dat het best leuk is om wedstrijden te doen, want ze doet het hartstikke goed! :))

Gelske, lekker dan...wanneer moest je nou ook weer voor de shoot, morgen al?

Leuke foto's Marielle, Nadeem vindt jack russeltjes wel interessant zo te zien! :D
En hij kan ook al van die lekkere kussen geven! :))

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:44

Is het niet gewoon als in de mensen wereld mannen houden echt van de vrouwtjes maar uit eindelijk gaan ze liever om met de mannen ;) . Hier trekt Qaseem ook echt het meest naar Shah Quille misschien ook wel omdat hij het happen (spelen ) veel meer toe laat dan de dames die zijn er niet zo van gedient :D .

De schoot is zaterdag ik heb nog wel een mooi setje maar ja als je dan nieuw hebt besteld wil je uiteraard dat graag gebruiken.

Leuke foto,s van Nadeem.

En Aziza ben zo blij dat het geboren is ik zat eigenlijk al met mijn tenen krom omdat je mooie meissie zo ziek was. Ik kan me voorstellen hoe het voor jouw dan geweest moest zijn maar gelukkig is ze een top mama *\o/*

Vandaag eerst Dibah gezadeld na haar eerst een flinke poetst beurt te hebben gegeven wat een haar kwam er af niet normaal voor wie nog een bruine merrie zoekt die ligt bij ons in de kliko :D . Rijden ging goed zitten echt mooie stukjes nu nog een goed geheel van zien te maken. Merk wel echt meteen het minder haar want ze was nog droog na het rijden dat is wel weer fijn nu. Toen mijn grote vriend Sjaak uit de paddock gevist hij vind op de poetst plaats staan nooit zo leuk maar had vandaag de pech dat ie zich heel erg vies had gemaakt plus ook vreselijk verhaard dus ook een lange poets sessie moest ondergaan ik had eigenlijk een foto moeten maken van het hoofd wat hij dan trekt. Blijft een heerlijk paard om te rijden ook al was hij weer behoorlijk fris hij blijft altijd zo fijn te rijden <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:39

Mijn ervaring is wel dat mannetjes paarden meestal speelser zijn.
Maar mijn man tongt toch liever niet met andere mannen dacht ik. :P

Gaat goed dus met rijden!
Ben wel benieuwd hoor naar de foto's straks! :))
Houdt Sjaak niet zo van poetsen of alleen niet van daar staan?
Fu houdt er iig wel van, die staat altijd te genieten, dat is wel leuk. Daarom maakt hij zich natuurlijk altijd zo vies. :roll:
De vacht van Fu is medium dik, hij zweet niet zo snel, maar nu wel als ik hem rondzwabber bij het Zuidlaardermeer, want dan gaat hij nogal te keer. Maar hij is na vijf minuten alweer droog en we moeten altijd weer terug fietsen dus dat is makkelijk.

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:21

Ziet er knap uit dat drafje met Fu! Wat is hij braaf op het filmpje! :) Had je hem helemaal zelf ingereden? En jaha, hoe viezer het paard, hoe langer het baasje kan borstelen. Kroelkonten zijn het ook eigenlijk..

Haha Gelske, het verhaar seizoen zit er aardig in ja. Met het mooie zonnetje weer. Hier nog wel heel wisselvallig. Liep naar mijn werk en had in 20 minuten zon, miezer en vervolgens een hagelbui.

Prachtig dat die paarden soms zo kunnen spreken met hun hoofdjes hè. Stiekem wel erg schattig hoe blij ze kijken in de stal Yildiz!

En ik zag dat Aziza's veulen is geboren! Nogmaals gefeliciteerd! *\o/*

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:53

Fu is met inrijden heel erg braaf geweest, heb ik idd zelf gedaan. Alleen eerste keer zadel aansingelen ging hij bokken, (had ik eigenlijk ook niet verwacht want dekentje en longeersingel was helemaal geen probleem) maar verder nooit iets stouts gedaan.
Buiten rijden met ander paard of iemand ernaast was ook geen probleem maar toen ik alleen wilde weggaan kwam de andere kant van Fu tevoorschijn. }>
En daar is mijn uitdaging dus negen jaar geleden mee begonnen en daar ben ik nog steeds mee bezig. _O-

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:27

Wat is het hier stil????????? Is eindelijk Miranda weer terug is de rest weer weg ;) .

Sjaak houd eigenlijk van beide niet stil staan op de poetst plaats maar ook met een flinke poetst beurt maak je hem niet blij. Hij is net als mij ik hou ook niet van als mensen aan me zitten te tutten ga ook echt maar een keer in de twee jaar naar de kapper :D . zaterdag is hij wel weer even de sjaak maar gelukkig ziet hij er van zijn eigen ook meestal vrij netjes uit.

Mijn kanjer puur natuur niet geborsteld <3

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:44

Solly... :o Op dit moment komt er ff weinig uit m'n handen. Doe genoeg maar kweenie ff niet de puf ofzo?

Jaaaaa zie dat weer eens een kanjer zijn zeg Roma! Vind t jammer voor je dat t geen merrie is maar jee kijk es goed! :wow: Wat n stelten, body en type heeft die baby! <3 Missschien nog wel beter dan Amir?! We zullen t zien?

Miran, ik zag wat bokkerdebok Fu voorbij komen hihi op t strand? Boefje toch! Ik vind zo een aparte he, lekker eigenwijs (hey, is ook wijs hè?! :P ).

Gelske, hoe hou je m zo wit? :wow: Omdat ik van die varkenbieren heb die t altijd presteren om in die ene drol in stal te gaan liggen (maar gelukkig bruin zijn) durf ik met deze karakter geen schimmels aan haha.

Hier gestaag m'n dingen aan t doen. Ik was erg blij met de zon vandaag! Reed heel vroeg naar Nour ik een sneeuwstorm maar uur later was t stralend. Mooi weer wat kms gepakt met Tie. Het was echt zalig!

Afbeelding

Lang niet zo mooi op de foto als in t echt! Heb zo genoten en heb daarom wat video's geschoten voor n meneer die in n rolstoel zit maar altijd fervent ruiter was in dat gebied.
Verder rustig. Behalve dan dat Zahra weer zon lompe, onhandige manoeuvre maakte dat ze me languit in de blub duwde... Stomme pony... >;)
Nour is gelukkig wel gentleman en welopgevoed. Heb gisteren (in de hagel ;( ) toch nog heerlijk getraind met m'n ventje.

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:25

Haha had je die blubber actie niet kunnen filmen?? :P
Mooie pica's! <<)
Raar weer hè, ik weet het telkens een beetje uit te kienen tussen de buien door. :))
Maar als je er meer moet wordt dat lastig, nog even volhouden, bijna lente!

Gelske, wat een lekkere kop ook, hihi, met dat plukje gras. _O-

Ja, zou het aan mij liggen dat niemand reageert? :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:53

Ik leef nog! :wave: Miranda schrikt mij niet af hoor :P

Ik hebvandaag even doorgebracht met annika en haar knappe zoon <3

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:57

Ik leef ook nog... half ofzoiets _O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:05

Ja ik ook soort van half :+

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:26

Hahaha nou Miranda je leest het het komt niet door jouw hoor :D .

Geeft niks ben blij dat jullie in ieder geval nog wel leven door het slechte weer heb je ook niet de fut om wat te beleven of op te schrijven heb ik ook zeker wel.

Ja raar weer nu he Yildiz dan weer een heerlijk zonnetje en in ene zit je weer vol op in de winter. Heerlijke rit weer gemaakt daar bof je toch echt maar mee! Hahaha die Zahra ja ik lach nu maar -:(- als het je overkomt kun je ze wel :x . Ik heb natuurlijk weinig ervaaring met jonge meiden alleen Dibah hebben we gekocht dat ze een jaar was en die noemde we in het begin zwelgje dat is een teken film draakje die heel lief was maar als ie boos werd gemaakt dus veranderde in een echt draakje ;) . Bij de pukkies nu merk ik ook dat Qaseem veel braver is in omgang maar hij is veel stouter dan haar dekens slopen sloten open maken dat doet zij dan weer niet.

Sjaak is vrij schoon van zich zelf hij rolt niet in hele natte modder alleen als het droog is en hij is een soort kat in zijn stal want hoe hij het doet weet ik niet maar hij begaafd altijd zijn drollen. Niet echt handig met uitmesten maar wel dus over het al gemeen een schoon paard,

Vandaag eindelijk mijn Zadel dekjes binnen heel blij mee ik had een gekocht voor sjaak de ander voor Noor der zadel. Maar nu ik ze in huis heb vind ik die van Noor toch eigenlijk nog mooier dan gedacht dus nu weet ik weer niet welke ik zaterdag ga gebruiken :o . Ik had iets verkeert opgeschreven bij het retour zenden van mijn laarzen en nu hadden ze dus het geld terug gestort in plaats van ze te ruilen echt iets voor mij :roll:

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:23

:wave: Hallo dames, ik leef ook nog hoor! :wave:
Ik kom alleen momenteel nergens aan toe, aangezien ik het grootste deel van de tijd op stal heb doorgebracht vanaf zondagavond. En daarnaast heb ik buiten de nachten waken ook een aantal nachten amper geslapen, dus ik ben kapot :z

Bedankt allemaal voor de felicitaties en de gave complimenten over Malik!

YildizArabs schreef:
Jaaaaa zie dat weer eens een kanjer zijn zeg Roma! Vind t jammer voor je dat t geen merrie is maar jee kijk es goed! :wow: Wat n stelten, body en type heeft die baby! <3 Missschien nog wel beter dan Amir?! We zullen t zien?

Ja, ik heb hem goed bekeken! :D Het is jammer dat hij een stukje teveel heeft ( :') ), maar als het dan een hengst moet zijn, teken ik per direct voor een hengst zoals Amir of Malik! _/-\o_ Ik twijfel ook wie van de twee beter is, ik vind ze tot nu toe eigenlijk wel heel verschillend, dus we zullen het zien.

Hier een video van Amir van vorige week:

En voor nu even een beetje Malik-spam, en van de week zal ik echt bij gaan lezen, I promise! :o

Net geboren.

Afbeelding

Dinsdagmiddag.

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag.

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:09

Wauw wat droogt hij mooi op Roma! Vind m erg gaaf! <3

Haha, ja Zwelgje ken ik nog wel, van die tekenfilm van Olivier B Bommel toch? Ja die naam Draak had ze al, Joyce noemt d'r standaard monster. _O-
En jaaa, Miran dan had ik die wel laten zien, achteraf, ver achteraf... >;) _-:(

Dus Annika leeft ook nog?! Was t leuk?

Gisteren na m'n werk geholpen Nyhla uit de klucht te halen en eerste keer alleen poetsplaats. We kregen d'r alleen niet schoon... Hele takken uit d'r staart en onderkant was d'r vacht gewoon met de klei vervilt. Dus niet te lang, braaf is braaf, en de rest verhaart wel binnen een maand of wat.
Toen even los gelaten in de bak. Zooooooooo dan! Wat n beweger! Super showy! Dat zelfs de eigenaar twijfelde haar niet te showen dit jaar. Maar ja dan moet ze in showtraining en dat wil ze niet op deze leeftijd (mee eens).
Maar dorie wat n showgirl. Helaas net zo weinig fotogeniek als Zahra maar toch wat van puppy pluis:

Afbeelding

Afbeelding

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:46

YildizArabs schreef:
Haha, ja Zwelgje ken ik nog wel, van die tekenfilm van Olivier B Bommel toch? Ja die naam Draak had ze al, Joyce noemt d'r standaard monster. _O-

Ha ha idd is en blijft een monster. had wel foto's willen zien :j }>

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:41

raven schreef:
YildizArabs schreef:

Ha ha idd is en blijft een monster. had wel foto's willen zien :j }>

Afbeelding

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:48

Set_Elkol schreef:
Ik leef nog! :wave: Miranda schrikt mij niet af hoor :P

Ik hebvandaag even doorgebracht met annika en haar knappe zoon <3

Was zo gezellig!!

Ik leef dus ook nog :D

Weinig te melden op paardengebied. Hopelijk morgen even langs m'n kleine zwartje, mis hem zo!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:02

Leuk Annika, wel foto's laten zien hoor van zwartje! :))

Gelukkig is niemand bang voor me..hier dan! :P

Yil, ik vind het wel een poppetje hoor! <3

Roma's jongen is ook echt een leukie, zo'n grappig smoeltje, wordt je spontaan verliefd op! :))

Gelske, goed dat je de dekjes hebt, veel succes met de shoot!!
En wat lekker zeg dat Sjaak zo schoon is, Fu mest ik altijd pas aan het einde van de dag maar hij heeft elke dag minstens één drol aan zijn lichaam geplakt zitten.. :roll:

Fu's hoeven vandaag weer even recht gevijld, de hoefsmid is pas geleden nog geweest maar ze groeien snel en hij slijt ze scheef af dus hou ik het maar een beetje recht tussendoor.
En eerder had hij telkens rotte hoeven maar sinds hij meer op straat loopt gaan ze heel goed! +:)+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 20:28

Ik ben anders doodsbenauwd voor je hoor Miran!!! Met al die rare sprookjesdieren enzo, weet nooit zo goed of je nu een goede of een kwaaie fee bent?! _O-

Ja we willen wel foto's he Annika van je zwarte parel!!!
En van de nieuwe stuff van Gelske natuurlijk! :j

Wij hebben morgen Eetclub (stress, want wij zijn aan de beurt) maar gelukkig traint Irene Nour.
Verder weinig nieuws. Vandaag geeneens in de moddermeuk geduwd door monster. :')
Thx Miran, ja tis echt zo een gaaf meidje die Nyhla. Spijt, spijt, spijt... Dus hopelijk zo een zelfde (please!) voor 2016. :o

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 21:48

Ja, misschien kloonen dan. :D
Weet je al wat je gaat maken voor de eetclub?

En ik ben een echte heks, op Nikita's verjaardagsfeestje toen ze klein was had ik de kinderen uit school gehaald als heks! :D
Hebben ze het nu nog over. :))