[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:29

Seti had harsjes vandaag maar volgens mij nog geen alarm-harsjes!

Afbeelding

Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:40

spannends!! Pony hield het bij Tara een week vol vanaf zulke harsjes en bij Arie 2 dagen...Zou dus wel alvast gaan instellen op waken ;)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:42

Bij de pony van vriendin werd het binnen 48 uur geboren :o
Maar heb ook weleens een merrie week lang zien kegelen....

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:43

ja ik verwacht eigenlijk vannacht niks.. wel de komende dagen? ik vind het moeilijk in de schatten. ze stond heerlijk achter in de wei te grazen eerder op de avond.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:44

bleven ze zitten of kwamen er snel nieuwe? Dan is het echt binnen een paar dagen.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:51

toen ik 1 weghaalde kwam er geen druppel(tje) maar speen werd weel lichtjes vochtig bij het gaatje.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:55

in de gaten houden de komende dagen :) hoe vlugger er nieuwe komen, hoe dichterbij haar je moet blijven :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 23:05

doe ik

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 23:13

Even tussen de verhuizing door, Kat wat spannend, nu komt het echt dichtbij! :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 23:23

:wave:

Mag ik ook nog een keertje komen zwaaien :o

Ik lees elke dag braaf bij, maar heb gewoonweg de puf opt moment niet om op iedereen te reageren. Heeft misschien ook te maken met dat ik vorige week ein-de-lijk officieel eigenaar ben geworden van mijn eerste huisje *\o/*

Een aantal van jullie heeft ongetwijfeld al wat sloopwerkzaamheden voorbij zien komen op FB. Nou, dat is nog maar het begin _O- Mag blij zijn als ik over 6 maanden in mn huisje zit dnek ik :=
Zit gelukkig niet op een schopstoel en mijn vader werkt zich echt rot in mn huis, dus :* voor hem!

Voor de rest wil ik even melden dat ik meeleef met Kat en erg uitkijk naar de Settel-beeb :D

Tam, niet hier gezegd, maar wat een onwijs toffe acties van jou en Nooh op de Arabissimo :D
En ook al aan het verhuizen en een nieuwe vriend zag ik O:)

Jes, een .nl site is niet zo duur hoor (volgens mij kost die van 7,- per jaar ofzo). Weet alleen niet meer precies hoe ik het nou had gedaan :+

Amy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En welcome to the real world :)) mijn collega's snappen ook niets van paarden :')

Alle nieuwelingen, welkom!

Zo, en nu probeer ik weer wat vaker te reageren :o

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 23:45

Jij ook al lekker druk Siel! Ik typ dit met de laatste restjes verf aan mn hand, ben nu klaar met klussen :D
En dankjewel! Ik voelde me ook de koning te rijk met mijn stoere sportknol, gaaf beest is het toch ook!
En ja, nieuwe vriend :+: :o als het me lukt een keer een foto van hem met Noah te maken dan zal ik m hier plaatsen! :Y)

Wel jammer dat het nog een tijdje gaat duren voordat je in je huisje kan Siel! Maar wat lief van je papa dat hij zo veel helpt! Ik had de buurman gestrikt, voor een vriendenprijsje :Y)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 07:16

Jee wat gaan jullie weer hard hihi! ;)

Een hoop lekker aan t klussen, verhuizen! Voor- en na pics altijd leuk?!! :)

Wat sh*t zeg Joyce met je gezondheid...
Ja ik heb boel pics van Nour onder de vrouw zal zo wat posten.
Heb nu 4 Arabs lopen: Yentl (AKA Tie), Yanour, Yazahra en ASE Jazzeree (AKA Jazzy). Jazzeree is drachtig van Nour en lease ik van Arabian Stud Europe voor enkele jaren.

Super Lisa, dus nu lekker gaan opbouwen! Hopelijk kan ie zichzelf een beetje rustig houden?

Oh Katja nu komt t echt dichtbij hoor! :):)
Idd wat Lisa zegt als het steeds terugkomt en witte druppeltjes dan zou ik blijven snurken dan gaat het snel komen.
Bij Tie was met zulke pics beide keren binnen 48 uur! Zo spannend! Ik hoop dat alles vlotjes verloopt! Fingers crossed! +:)+

Jessica: waar is Mo dan nu? Site is idd niet zo duur, hosting betaal ik iets van 47 € per jaar ofzo. Ligt ook aantal pagina's etc. Zit bij Sohosted. Websysteem is can mijn hubby, die kan ik dus mooi zelf aanpassen.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 07:22

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:55

ja daar wacht ik ook nog op, snel terugkerende druppels, de juiste kleur, melk.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:06

Yildiz, wat een plaatje heb jij onder je kont zeg. Ik vind het tuig in westernstijl toch wel zoveel mooier dan de gewone dressuur optoming. Echt. Wauw!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:08

Pony had bij Arie slechts de laatste paar uur echt melk druppels...bij Tara ruim een dag dus hou jezelf goed scherp ;)

Zaraar is geweldig, staat dagelijks lekker buiten en is super zoet. Weleens een spatje, maar blijkbaar vertraagd dat de genezing niet.

Vorige week is mijn Gary ergens op gerend/gesprongen/gevallen in het bos en heeft een joekel van een gat in z'n borst. De ingang van de wond is zo'n 4 x 2 cm en uiteindelijk bleek hij nog ruin 8 cm onder z'n huidje door te lopen. Baal er zo van dat we in eerste instantie niet doorhadden hoe ernstig het was. Inmiddels is het al enorm aan het genezen maar baal zo dat hij zich even te groot houdt. Hij toont namelijk geen pijn, enkel met trillen en wat minder willen...Rot hondje :(

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:17

Komt goed Lisa, ik weet dat het erg kan verschillen. Maiden merries bevallen ook wel zonder melk namelijk.

Western outfit is inderdaad gaaf :j

Wat sneu van je hond Lisa. Onze hond heeft het gehad toen ze had gevochten met de hond van de buren, je kon gezellig een heel stuk onder de huid doorkijken als je het flapje optilde. Honden hebben zo'n lose huid.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:40

Klinkt alsof je telefoon langzaam aan het doodgaan is, Nicky :(:)

Kom Euforio eens bewonderen anders, Lisa!

Gewoon meenemen naar show hoor, Joyce, ik vind hem gaaf!

Leuke filmpjes van je knappe kinders, Yildiz!

Fijn dat je zadel weer is aangepast en je weer op Dayem bent gestapt, Nicky!

Super dat de scan goed was, Lisa, nu maar verder opbouwen!

Nette site, Jessica!

Set mag nou die baby er wel eens uitgooien, Katja, ben zo benieuwd!

Leuk, al die verbouwingen en verhuizingen, succes meiden!

Sommige mensen zullen het al op Facebook gelezen hebben, maar Doortje heeft gisteren een nieuwe eigenaresse gevonden. Heel dubbel gevoel... Aan de ene kant ben ik heel blij, want de nieuwe eigenaresse is hartstikke leuk en enthousiast en wil Doortje gaan uitbrengen in de endurance, waar ze volgens mij heel geschikt voor is. Aan de andere kant is ze toch m'n eerste veulentje en ben ik heel erg aan haar gehecht... Gelukkig kan ik nog 2 weken van haar genieten voordat ze wordt opgehaald.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:00

Hé Tam, leuk joh een nieuw huisje en een nieuwe vent :D

Ersiel ook lekker druk met verhuizen.

Fijn Lisa dat je weer mag opbouwen!

Doortje verkocht Annika? Dat is snel gegaan! Wel super dat ze een fijn plekje heeft gevonden :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:02

Snap het dubbele gevoel Annika! Maar zo te zien op FB krijgt Doortje een fijn thuis!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:36

Anika dat is snel gegaan zeg begrijp dat het heel dubbel is, maar nog lekker 2 weken genieten van je meisje.

Tamara en Ersiel succes met klussen.

Yil ik wordt jaloers op jou gave foto's en die omgeving.

haha ik wordt helemaal verlegen van jullie over me paardje, is ook nog steeds echt me rots in de branding en hoop dat die nog heel lang bij mij mag blijven. Ooit wel eens gezegd dat ik hem op laat zetten tegen de tijd dat die het niet meer doet.

Joyce meer foto's? Ik ben niet zo foto geniek me paard daar in tegen wel, maar ik zal eens kijken wat ik nog op de computer heb staan van die aap

Lisa wat een rot hondje heb jij zeg, hoop dat die snel opknapt

Katja het gaat nu opschieten leuk leuk leuk de set beeb is on the way

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 12:00

AppleDumplin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:21

Wat gaan jullie hard :oo !Geen dee van jullie namen allemaal zeg :o Who is Who?
Spannend,set_elkol!Wel foto's maken hé O:)
Sieltjuh,gefeliciteerd met je huis!
Prachtige foto's,YildrizArabs...wat een uitstraling...
Beterschap voor je hondje Woogy :(:)
Annikab,nog lekker genieten die twee weken!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:27

:(:) Annika!! Ik ken dat gevoel. Dat had ik met Arie ook. Helaas kunnen we ze niet allemaal houden. Euffie moet ik gauw eens komen bekijken, wanneer gaat hij ook al weer op vakantie??

Joyce...opzetten op wieltjes? Of twee boogjes? ;)

Het gat wat mijn Gary heeft lijkt meer alsof hij gespiest is op iets, alleen de vraag is wat in vredesnaam. Niet scherp want de ingang wond is daar te rommelig voor. Ook niet iets heel bots, de wond is niet rafelig genoeg. Iets wat strak 2 cm breed is gezien de onderhuidse wond behoorlijk egaal 2 cm breed was. Dus een tak of wortel wordt ook onwaarschijnlijk...Ach gelukkig houdt hij zich wel heel mak en is de perfecte hond om verband te wisselen en te verzorgen. Bij Timo had dat een ander verhaal geweest...Die heeft een klein kaal plekje op z'n poot, likt dat tot het een wond is zo groot als een 2 euro munt en oh wee als je er alleen al naar wijst...retard hond 8)7

Heb sinds gisteren de paint dekhengst van een vriendin te logeren voor 10 dagen. Uiteraard zijn Zaraar en Gon wat onder de indruk van een nieuwe kerel in hun appartement en is meneer zelf ook ineens een echte hengst...Al dat testosteron vliegt om m'n oren op stal haha := Is wel even andere koek zeg zo'n kolos. Hoe hij beweegt en doet. Komt uit Canada en is net 2 jaar(geloof ik) in Nederland, dus alle commando's in het Engels...heb 10 minuten staan 'ho'-en naar hem zonder reactie...tot ik bedacht dat het wellicht 'easy' moest zijn ;)

Morgen ochtend heel vroeg de smid bij de merries op het land. Staan nu overal koeien op de weides er omheen dus alle hekken zijn extra dicht gebonden. Losknopen zou uren werk zijn ;) Ben benieuwd hoe Tara het dit keer gaat doen, alle vertrouwen in de spin :)

Appledumplin(ook ik ben slecht in namen haha) Ik ben dus Lisa :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:49

leuk een quarter hengst!

Mijn schatjes vandaag :D

Afbeelding

Afbeelding