[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:13

Letizia schreef:
Oud mensen gaan misschien niet vechtend over de gang, maar kunnen weldegelijk valse loeders zijn :=
Ja, haha, daar weet ik alles van, ik heb 11 jaar in een bejaardenhuis gewerkt en daar heb ik heel wat meegemaakt!
Maar behalve elkaar aanrijden met de rollator of een mep met een wandelstok zo op z'n tijd was het echte vechten toch wel afgelopen.

Owh, jullie zadel gaat dus eindelijk weer gebruikt worden! *\o/*
Want dat zogenaamde zonder zadel rijden terwijl je stiekem gewoon dat westernzadeltje eronder had verstopt dat kan natuurlijk niet.. :P

Ja, Katja, de nieuwe dag is begonnen en het cadeautje staat bij je naam, dus alvast gefeliciteerd!! :D *\o/*

YMJArabians

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:15

Heb op mn stages ook regelmatig bemiddeld in wandelstok, rollator en looprek akkefietjes _O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:16

Gefeliciteerd Katja *\%/*

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:21

Fysiek gaat het meestal wel bij die ouwetjes, op wat ruzie bij de lift na :P
Maar pesten... Ik pak dat ook altijd genadeloos aan! Laatst hadden we een optreden over pesten voor de bewoners van mn werk, snapte ze geen hout van, dus kwam niet erg aan, terwijl we van de andere lokaties hadden begrepen dat het behoorlijk heftig was ontvangen :Y)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:26

Pesten komt mij ook heeeel bekend voor! Hoor het regelmatig van mijn zusje die met dementerende ouderen werkt. Ze zijn soms aardsgemeen tegen elkaar :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:27

Is aardsgemeen een bestaand woord? :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:29

Geen idee Joyce :')

Katja, GEFELICITEERD!!! :D *\o/*

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 08:50

dit topic is raar :D ik ben wel iemand met een enorm emotionele inslag, moodswings, depressieve dagen, chagrijnigheid, down zijn maar ik probeer dat op goede manieren in banen te leiden :+ soms lijdt vriendje eronder maar dat probeer ik te beperken, en paard lijdt er niet onder.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 08:59

Nogmaals gefeliciteerd Kat :D

Ik ben even beetje afwezig komende tijd :+ 7 tentamens, jeeejj

-O-

Aju mensen :evaw:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 09:04

arme shannnnn, succes! <3

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:54

succes shanna en gefeliciteerd katja *\%/*
als winter is daarbij vroeg donker koud wind brr sneeuw en alles en me kerel die weer periode 12uur p.d werk waardoor ik hier hele dagen alleen ben ja dan word ik ook.wel beetje down heb ik elke winter

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:12

Goedemorgen!

Letizia, ik hoop dat je dan weer lekker aan de slag kunt! :j
Ik kan ook redelijk opvliegend zijn maar heb er bij de paarden eigenlijk nooit last van. Richting een dier dan, mensen is soms lastig maar goed daar werk ik aan.
Shanna Succes met je tentamens!
Katja, gefeliciteerd *\o/*

Ik heb eerlijk gezegd vrij weinig te melden, ja weer een week ziek thuis en hopen dat het beter gaat..
Gisteren wel even naar Ludo geweest, hem weer ene dikke knuffel gegeven, vanavond komt een vriendin me halen en gaat dan naar stal zie ik hem weer. Dinsdag avond rijd mijn broer mee naar stal :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:40

Gefeliciteerd! *\o/* al een knappe vent uit de taart gesprongen? :D

Hmm tsja moodswings etc heeft iedereen wel eens toch. Zeker na cursus probeer ik mn emoties altijd de ruimte te geven en er iets mee te doen voordat ze extreem worden, maar soms gaat dat ook niet. Als ik op exploderen sta ga ik altijd iets met Umoyax doen, meestal de bak in. Hij weet als geen ander wat ik nodig heb en soms laat ie me schelden door in elke hoek van de bak te stoppen of door me te negeten, hij heeft me ook wel opgevrolijkt met werkelijk de meest idiote bokkensprongen (en steeds naar me toe komen van zagjedat zagjedat hihi) en soms laat ie me in tranen uitbarsten door juist vreselijk lief te zijn..
als thuis ofzo de bom barst heb ik er nog uuuuren last van, maar een half uurtje in de bak met Umoyax en ik voel me kiplekker :D

ohh ja twilight was gisteren! Ik ga maar een halster afmaken en knal de dvd er lekker in hihi.

Vet koewle tattoes hebben jullie! :oo :') ennuh...een man die een roze my little pony op zn hoofd kan hebben..das een echte vent! :P

ik ben ook altijd wel van de plakplaatjes als ik ze tegen kom :')

Zit overigens te denken om zo'n silhouet van een showarab in standup te laten tatoeëren, ik weet alleen niet wat nou een mooie plek is voor zoiets... of verwerken in een stuk wat ik in gedachte heb voor mn bovenarm. Alleen duurt nog wel even voor die er komt ivk het financiële aspect :')

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:47

Even niet lezen en het topic is weer tien bladzijdes verder. Een roze zadel, ok.. Ehm :x . Het is wel erg eh.... roze!

Tamara, toch lekker gereden met je lama paard Noah. Wel netjes winstpunten binnengehaald, super paard (lama).
Welkom Marijke.
Joyce, heel mooi die betekenis. Yusraa, welvarend, voorspoedig. Dat belooft wat voor het toekomstig veulentje.
Paarden in Zeeland die de camping op lopen. Ach, de toeristische route voor paarden is ook wel leuk voor een keertje. Ze zullen wel gedacht hebben, we gaan vast naar de wei, dan wordt het vanzelf zomer. := Gelukkig is het goed afgelopen.
Plannen met kerst, meestal bij de houtkachel met een goed boek, of een film. Gewoon een lekker hapje eten met zijn allen. We hebben wel eens gewoon boerenkool met worst gedaan, daar hadden we zin in (eigenlijk best wel erg fout, haha).

Nicky, wat fijn om lekker op Dayem te zitten. Tien minuutjes is lang genoeg hoor, ik heb dat ook moeten doen in het begin. Geen stap verkeerd gezet, super hoor.
Katja, gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker met vriendje en de 'witte kerst paarden' kerst vieren.
Joyce, lekker druk dan met de kerst, ook nog concours rijden. Succes, het gaat vast goed.
Commentaar is er overal, het schijnt op het kippenforum nog erger te zijn dan hier op bokt.

Die namen zijn soms best verwarrend (heb hier een spiekbrief gemaakt naast de laptop).
Joyce Asal/Joyce Yusraa
Ilona Asiyah etcetera/Ylona Shanaya etcetera
Nicky Dayem/Nicky Ludo
Katja Set/Katja veel paarden
Zo hou ik het nog een beetje bij.
Paarden met mojo: Montoyo, Umoyax, Remoyo.
Ersilia Letizia, Zeeland. Mooie vossedame.

My little pony, dat is ook best wel fout, haha. Sinterklaas heeft Verschrikkelijke Ikke kado gegeven, daar komen ook eenhoorns in voor. Heerlijk grappige film.

Dostawa komt weer wat aan. Super Annika. Komt goed met al die goed zorgen van jou.
Scorpio is zo gaaf. Die heb ik in het echt gezien in Raalte, om bij weg te dromen. het was zo genieten van al die mooie paarden daar. Asiyah liep daar ook, dat was zoooo gaaf om te zien *droomt even weg*.

Leuke films komen er voorbij, heerlijk met de kerst een filmpje meepakken. Eerst wandelen, met paard op stap, en dan 's avonds thuis.

O, Miranda, die foto van die taart :') .

Joyce, chocola hebben ze in Zeeland genoeg, een hele winkel vol.
Gevaarlijk hoor, werken in een bejaardenhuis (dat heet tegenwoordig anders). Al die rollators en wandelstokken die in het rond vliegen.
Shanna, succes met je zeven tentamens! Dat wordt nog even flink doorwerken dus.
Amy, dat is altijd lekker, werken met paarden kan zo heerlijk zijn.

_/-\o_ Respect voor iedereen die deze bijlees post helemaal heeft gelezen.
Laatst bijgewerkt door zoutenootjes op 09-12-13 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:47

Jaa ik heb een knappe vent maar helaas niet uit een taart gekomen :? haha.

Ik zou zelf niet gauw een tattoo van een paard nemen, maar een mooie plek vind ik dan zijkant kuit of binnenkant arm.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:57

Ik heb er zelfs al een, das t ergste :')

Ik bedoel zo'n silhouetje, heb een hele mooie op mn sleutelhanger maar kan dat natuurlijk zo gauw weer niet vinden :+ maar goed, voor het idee :P
http://www.whitearabianhorse.com/Quicks ... ette-2.jpg

Hmm binnenkant arm is idd miss wel een mooie plek!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 12:14

Sterkte met de tentamens!!

Een silhouet tattoo is wel gaaf!! :)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:06

Goed bijgelezen zeg!!

Ik heb op de binnenkant van mijn linkeronderarm ludo staan met zijn geboortedatum. Zal zo op de laptop even een foto plaatsen.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:08

Oh gaaf, ben benieuwd!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:10

Heb hem even van mijn facebook geplukt:
Afbeelding

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:11

Het idee erachter is dat het een soort opengescheurde wond is waar Ludo inzit.
Dat hij in mijn leven zit en daar nooit meer uitgaat, ook als hij niet meer bij mij is dat hij altijd een deel van mij zal blijven :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:12

leuk idee en mooi uitgevoerd maar het is niks voor mij :)

Ik zou denk ik te bang zijn spijt te krijgen van een tattoo voor mijn paard.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:13

Mooi gedaan idd :j ''wonden/scheuren'' zijn ook niet mijn stijl maar vind het wel een gave tattoo en een heel mooie gedachte erachter :)

Ik wil sowieso op mn bovenarm nog een soort bloemenranken, met meerdere bloemen. In eerste instantie 2 bewerkt/met lichte kleur, eentje voor Nas en eentje voor Umoyax. En dan diverse ''basis'' bloemen voor de paarden die zonder twijfel nog komen gaan. In de ranken dan ook weer dingen verwerkt.. :)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:15

Dit moet inderdaad iets zijn wat je gaaf vindt en bij je past.

Heb er wel lang over nagedacht hoor, afgelopen augustus is ie gezet dus heb de tattoo nog niet zolang.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:15

Amy, ook al een idee wat voor bloemen je wilt?