Ze was zo relaxt en braaf, zo heeft ze er gewoon meteen een fijne ervaring mee te pakken, en wij ook!
Dit jaar willen we rustig inrijden, als in, rustig laten wennen aan gewicht en hulpen enzo, en volgend jaar meer doorrijden
En wat/hoeveel we dit jaar gaan doen hangt echt af van in hoeverre zij nog fijn uitgroeit en in hoeverre zij er lichamelijk nog wat meer klaar voor wordt. Maar nou hebben we de eerste keer maar mooi achter de rug, toch? 
Wat een schatje om te zien, die Nadeem. Hele lieve uitstraling
Roma, prachtige foto's heb je toch gemaakt weer van je kleintjes. Ik ben echt weg van Aleeyah.
Yildiz, het is toch zeker geen straf om met Tie van die prachtige ritten te maken?
Ik zie telkens zulke gave uitzichten voorbij komen!
Heb je gemist hoor! Super leuk filmpje van n beginnende Fu, wat was ie donker daar zeg! Leuk leuk! En komt goed! Lekker van de zomer weer met m ritjes doen. Nu niet echt aan te raden haha! Nu zijn ze hier echt allemaal fris en gek, zelfs Tie hihi! Lente kondigt zich aan!
.
Het vliegt er hier vanaf! Die vacht van Zahra kun je gewoon van die grote dikke plukken uit trekken, goed voor zon IJslandse trui!
Dus berichtjes lezen is erg lastig, maar had deze al getypt en hoefde alleen nog de filmpjes toe te voegen. (Ik verveel me een beetje.
Op bed liggen is erg saai.) 
.
Het wordt nu wel erg spannend. Fingers crossed voor een voorspoedige bevalling en gezonde mama en baby!❤️