Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geshahquille schreef:Echt balen Ditta maar ja dat zul je altijd zien dat ze net op dat moment iets hebben. Nog langer geduld dus voor dat je mooie meid jouw kant op komt.
Ja Ilya is weer op de cover van bokt leuk. En het gaat zo te zien goed met je dames
.
Tie gaat goed lekker dat je je paardjes zo fijn op schema hebt nu op naar het wedstrijd seizoen.
Dat is fijn te lezen dat je niet door omstandigheden hoeft te verkopen. Dat klinkt super dicht bij het bos heerlijk ook veel kijk plezier.
Het is een fotoschoot via bokt met acht fotografen eerst portret nou ben ik en Sjaak daar niet zo dol op maar op zich wel mooi. En dan los op het strand in een paddock gemaakt op het strand waar later de paaltjes en draad worden weg geschopt dat is echt gaaf om foto,s van te hebben. En dan onder het zadel ook tof natuurlijk. Ben een aantal jaren terug ook met Sjaak geweest (geef altijd al onze paarden op maar hij word altijd gekozen) en daar heb ik ook echt mooie foto,s van.
Verharen jullie paarden ook zo erg vooral Dibah heeft geen zin meer in der winter jas. Ben wel blij dat ze zo vroeg verharen want ik heb altijd in het voorjaar erg last van hooi koorts en dan met het verharen van de paarden erbij is het geen pretje. En dan krijg ik weer een stal vol knappe paardjes![]()
Er zijn wat onderlingen wedstrijden op een stal hier in de buurt ik denk dat ik me daar weer eens aan ga wagen. Even kijken met wie ik ga maar het is wel weer leuk om in de ring te verschijnen ook al is het niet voor het eggie.
Fotoschoot aantal jaartjes terug.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
raven schreef:Yil beterschap, en wat zie je monster er ondanks de fluffy vacht top uit. Super dat Tie de rit netjes heeft uitgereden
Gelske mooie foto's van Sjaak.
Marlijk gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis, moet je er al snel uit of heb je nog tijd om naar een ander passend huis te zoeken? En blijf je in de zelfde omgeving als waar je nu woont?
Ditta balen van de hoefzweer zeg, en dat je nog 3 weekjes moet wachten op je meisje.
Katja leuke filmpjes.
Vic Cos heeft het naar zijn zin zo te zien. Wanneer verwacht je het veulen?
Mariëlle (als ik het goed heb)Wat een leuk bekkie heeft Nadeem veel plezier met hem
Hier alles rustig, paarden zijn mega in de rui maar gister avond toch maar weer de onderdekens erop gedaan wat is het koud zeg bah. Ons kleine spook was gister een jaar. Verder druk met alles inpakken want over een week of 7 gaan we verhuizen.