[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:34

leuke plaatjes!

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 14:59

Hoi Allemaal!

Nailah laat nog even op zich wachten.. Ze vond haar entree niet spannend genoeg, of ze vond de dierenarts te lang naar haar kont zat te kijken. Ik heb geen idee, maar ze liep niet goed. :( Heb haar in de afgelopen maanden nog nooit een stap verkeerd zien zetten, dus ik neem aan dat het goed komt. Spulletjes weer op de pensionstal opgehaald en voor de andere paardjes een mand appels neergezet. Mijn boef moet over iets meer dan drie weken terug komen. Nog even spannend dus..

Voor iedereen die ziek is.. Beterschap! :(:) Het is een nare griep.. Mijn vriend had hem ook en die was echt even heel ziek.

Marielle, hij is echt prachtig. Heerlijk om te zien zo. :) Kan niet wachten op de rest van jullie avonturen.

Wat fijn dat Tie het ook zo goed deed Yildiz! En ik vind de manen wel leuk hoor zo bij Zahra. Ze blijft zo ontzettend leuk!

Inderdaad een erg leuke foto Gelske. Heerlijk zo die twee bij elkaar!

En inderdaad wat een regen!! Jeetje zeg. Zo af en toe spiekt het zonnetje er tussen door dus ik hoop dat het beter wordt..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 18:23

wat een heerlijk leuke foto Gelske van Sjaak en Erwin!

Wat naar dat je ziek was, Yildiz. En ondanks het niet opstellen is Zahra wel echt zo mooi <3

Marlijn gefeliciteerd met de verkoop!

Nadeem heeft een knap koppie zeg! En dat touwhalster staat hem prachtig.

He wat oliebol van Nailah!

qua Ilya heb ik geen antwoorden behalve dat ik hem voor de winter terug wil hebben, uiterlijk oktober omgeveer. Maar of het voorjaar of zomer wordt weet ik nog niet. En waar hij komt ook niet maar jullie horen het vanzelf!

Ik liet Set en Blue vandaag even op de weide met meer gras, Set dacht aan eten en Blue was door het dolle! Mafkees. Wat kan die sjouwen hee :oo eindelijk eens vastgelegd! En Setje weer een deken om omdat ze een beetje hoestte, dus iets te koud gehad :(:)

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 21:33

Edit: De hoefsmid is vandaag meteen gekomen en het blijkt een hoefzweer te zijn. Haar voetje moet in de soda en nu is het dus hopen dat we geluk hebben en de hoefzweer er snel uitkomt..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 21:34

Dat is tenminste iets wat te genezen valt, heel veel beterschap!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 23:00

He wat balen Ditta. Maar een hoefzweertje is te overzien en verklaart d'r niet rad zijn. Kan ze niet eerder opnieuw gekeurd worden? Drie weken duurt zo langgggggggg.... -O-

Leuke pics. Hij heeft n uberlieve uitstraling Mariëlle. Ga je vast n fijn paard aan krijgen. En hier ook Endurance én western én NH! Weet niet waar je zit maar heb een Heule fijne juf voor de western, NH maar niet zijig. +:)+

Ooooh kijk die Blue es wannabier zijn hihi! <3 Wat heerlijk! Idd echt lentegevoel krijg je ervan!
Aaah dus Il blijft nog ff in dat fantastische gebied? Er zat ergens in m'n hoofd dat ie déze lente al terug zou komen. Tijd zat een geschikte plek te vinden. Komt goed! :j

Heerlijke drukke dag gehad vandaag! Tie heeft de 2 x 15 km super gelopen op mooi tempo. :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 04:44

Wat fijn van Tie!

Ja ik wilde hen ook dit voorjaar ophalen maar heb nog niks concreets. Dus nu wordt het uiterlijk einde zomer begin herfst van dit jaar maar hoe en wat weet ik niet.maar de zomer is toch prachtig daar dus dat scheelt.

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 09:08

Ilya staat in Uitgelicht!! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 09:15

Jaaaa :D ik vind zijn manen zo mooi op die foto

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:13

Ik weet het niet Yildiz. Eerst de zweer er maar uit. Ik wil ook niets overhaasten.. De DA vermoedde een zweer, maar de hoefsmid bevestigde het. De DA had alleen aangegeven dat we minstens 3 weken moesten wachten. Dus we wachten geduldig. (Ahum.)

Wat goed van Tie! Ze is goed op weg!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:59

Echt balen Ditta maar ja dat zul je altijd zien dat ze net op dat moment iets hebben. Nog langer geduld dus voor dat je mooie meid jouw kant op komt.

Ja Ilya is weer op de cover van bokt leuk :D . En het gaat zo te zien goed met je dames ;) .

Tie gaat goed lekker dat je je paardjes zo fijn op schema hebt nu op naar het wedstrijd seizoen.

Dat is fijn te lezen dat je niet door omstandigheden hoeft te verkopen. Dat klinkt super dicht bij het bos heerlijk ook veel kijk plezier.

Het is een fotoschoot via bokt met acht fotografen eerst portret nou ben ik en Sjaak daar niet zo dol op maar op zich wel mooi. En dan los op het strand in een paddock gemaakt op het strand waar later de paaltjes en draad worden weg geschopt dat is echt gaaf om foto,s van te hebben. En dan onder het zadel ook tof natuurlijk. Ben een aantal jaren terug ook met Sjaak geweest (geef altijd al onze paarden op maar hij word altijd gekozen) en daar heb ik ook echt mooie foto,s van.

Verharen jullie paarden ook zo erg vooral Dibah heeft geen zin meer in der winter jas. Ben wel blij dat ze zo vroeg verharen want ik heb altijd in het voorjaar erg last van hooi koorts en dan met het verharen van de paarden erbij is het geen pretje. En dan krijg ik weer een stal vol knappe paardjes :D

Er zijn wat onderlingen wedstrijden op een stal hier in de buurt ik denk dat ik me daar weer eens aan ga wagen. Even kijken met wie ik ga maar het is wel weer leuk om in de ring te verschijnen ook al is het niet voor het eggie.

Fotoschoot aantal jaartjes terug.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BratzArabian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:32

geshahquille schreef:
Echt balen Ditta maar ja dat zul je altijd zien dat ze net op dat moment iets hebben. Nog langer geduld dus voor dat je mooie meid jouw kant op komt.

Ja Ilya is weer op de cover van bokt leuk :D . En het gaat zo te zien goed met je dames ;) .

Tie gaat goed lekker dat je je paardjes zo fijn op schema hebt nu op naar het wedstrijd seizoen.

Dat is fijn te lezen dat je niet door omstandigheden hoeft te verkopen. Dat klinkt super dicht bij het bos heerlijk ook veel kijk plezier.

Het is een fotoschoot via bokt met acht fotografen eerst portret nou ben ik en Sjaak daar niet zo dol op maar op zich wel mooi. En dan los op het strand in een paddock gemaakt op het strand waar later de paaltjes en draad worden weg geschopt dat is echt gaaf om foto,s van te hebben. En dan onder het zadel ook tof natuurlijk. Ben een aantal jaren terug ook met Sjaak geweest (geef altijd al onze paarden op maar hij word altijd gekozen) en daar heb ik ook echt mooie foto,s van.

Verharen jullie paarden ook zo erg vooral Dibah heeft geen zin meer in der winter jas. Ben wel blij dat ze zo vroeg verharen want ik heb altijd in het voorjaar erg last van hooi koorts en dan met het verharen van de paarden erbij is het geen pretje. En dan krijg ik weer een stal vol knappe paardjes :D

Er zijn wat onderlingen wedstrijden op een stal hier in de buurt ik denk dat ik me daar weer eens aan ga wagen. Even kijken met wie ik ga maar het is wel weer leuk om in de ring te verschijnen ook al is het niet voor het eggie.

Fotoschoot aantal jaartjes terug.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw wat een mooie foto's van Sjaak <3
Ik vind de foto van Erwin met Sjaak geweldig.

Leuke filmpjes van blue :D

Hey wat leuk Mariellek93, Nadeem ken ik ook nog.
Hij ziet er super uit!

Yildz prachtige foto's van Zahra. She looks amazing <3

Cos heeft een nieuwe hobby, hij doet aan ballet <3
Zijn slicker heeft wat afgegeven. Hoop echt dat het veulen niet wit word :')

Afbeelding

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:30

Yil beterschap, en wat zie je monster er ondanks de fluffy vacht top uit. Super dat Tie de rit netjes heeft uitgereden

Gelske mooie foto's van Sjaak.

Marlijk gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis, moet je er al snel uit of heb je nog tijd om naar een ander passend huis te zoeken? En blijf je in de zelfde omgeving als waar je nu woont?

Ditta balen van de hoefzweer zeg, en dat je nog 3 weekjes moet wachten op je meisje.

Katja leuke filmpjes.

Vic Cos heeft het naar zijn zin zo te zien. Wanneer verwacht je het veulen?

Mariëlle (als ik het goed heb)Wat een leuk bekkie heeft Nadeem veel plezier met hem

Hier alles rustig, paarden zijn mega in de rui maar gister avond toch maar weer de onderdekens erop gedaan wat is het koud zeg bah. Ons kleine spook was gister een jaar. Verder druk met alles inpakken want over een week of 7 gaan we verhuizen.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 21:07

*\%/*

Afbeelding

Afbeelding

*\%/*

Rosequartz: Wat balen van Nailah! Gelukkig is het maar een hoefzweer, dat valt mee. Wel vervelend dat ze dat net nu heeft zeg.

Katja: Blue heeft de lente in de kop! Leuk dat Ilya in uitgelicht stond. Vandaag ben ik aan de beurt :D Hoe gaat het nu met jou?

Yildiz: Wat ga je toch fijn met Tie. Je hebt zulke heerlijke paardjes :)

Gelske: Wat leuk dat je weer eens wedstrijdjes gaat doen, ben benieuwd hoe dat gaat! Altijd leuk om protocolletjes te krijgen vind ik, is leerzaam!

Joyce: Het is naar koud inderdaad op het moment -O- Gefeliciteerd met spookje!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 21:09

Omgomgomgomgomg!! Wat leuk Eline!!!!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 22:22

Ik denk dat ik de grijns voorlopig nog niet van mijn smoel af krijg :D Ze was zo lief en braaf en deed het zo goed <3

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 22:31

Wat ziet dat er keurig uit! Wat is Mish toch een knap paardje! Wordt straks gewoon het grote voorbeeld van Nailah :D

MirandaMalikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:28

Haha leuk Eline, ze ziet er wild uit ook. _O-

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:37

Ze viel bijna in slaap man _O- zonnetje was te lekker denk ik. Ging op een gegeven moment toen ik ging hangen zo voor m'n neus op rust staan... dat ik echt dacht: wat doe je, beest _O-

Ging eigenlijk alleen maar hangen... Maar ze was zo relaxt en rustig... zo op haar gemak. Dus been er maar eens overheen gelegd :) en tsja... dan zit je ineens :D

BratzArabian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:11

Veulen word rond 6 juni verwacht. Duurt nog even super spannend *D

raven schreef:
Yil beterschap, en wat zie je monster er ondanks de fluffy vacht top uit. Super dat Tie de rit netjes heeft uitgereden

Gelske mooie foto's van Sjaak.

Marlijk gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis, moet je er al snel uit of heb je nog tijd om naar een ander passend huis te zoeken? En blijf je in de zelfde omgeving als waar je nu woont?

Ditta balen van de hoefzweer zeg, en dat je nog 3 weekjes moet wachten op je meisje.

Katja leuke filmpjes.

Vic Cos heeft het naar zijn zin zo te zien. Wanneer verwacht je het veulen?

Mariëlle (als ik het goed heb)Wat een leuk bekkie heeft Nadeem veel plezier met hem

Hier alles rustig, paarden zijn mega in de rui maar gister avond toch maar weer de onderdekens erop gedaan wat is het koud zeg bah. Ons kleine spook was gister een jaar. Verder druk met alles inpakken want over een week of 7 gaan we verhuizen.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:06

:wave: Hallo dames, ik kom ook weer eens binnen waaien.

Ditta, wat ontzettend balen van Nailah zeg. Gelukkig 'maar' een hoefzweer, maar wel heel vervelend net op het verkeerde moment.

En Eline, wat gááááf zeg! :):) Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent, brave Mish :)

Afgelopen weekend na een lange tijd weer eens lekker een lang weekend vrij gehad met vriendlief, en vandaag en morgen onverwachts toch aan het werk, omdat Aziza mijn vakantieplanning om zeep aan het helpen is :+
Ik ga dit weekend ff bijlezen, voor nu ff ego een paar plaatjes delen, maar ben zo trots op hoe mijn jonge spul aan het opgroeien is. <3

[ITP] Een prachtige winterdag met mijn jonge toppers!

Aleeyah

Afbeelding

Almaz

Afbeelding

En mijn speciale vriendje Amir <3

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:45

Aziza houd het nog even spanend geloof ik plannen kun je het nooit ik nam uiteindelijk niet eens meer vrij rond de beval datum. pas als het spanend werd maar dan ook vaak maar een dag. Mooie foto,s van je anderen kinders heb je daar toch weer eens lekker de tijd voor :D .

Dat duurt nog even voor jouw veulentje komt Vic spanend he word een neefje of nichtje van Farah Dibah toch een beetje familie.

Hee Mish onder het zadel wat staat ze er rustig bij echt tof zeg *\o/* .

Waar gaan jullie heen verhuizen Raven (sorry ben FF naam kwijt :o ) het is inderdaad erg koud weer in ene maar niet voor heel lang.

Het wedstrijdtje rijden word toch niks heb al twee keer een mail verstuurd maar ik hoor niks terug dus helaas. Wat was het vreselijk weer van het weekend en vooral zondag. Maar gelukkig maakte gisteren alles weer goed. Meteen smorgens onze dames Dibah en Sil geladen en heerlijk in het bos gereden het was wel nat maar toch fijn gereden Sil vind het zo leuk een bos ritje en Dibah was ook heel braaf. Smidags de rest even laten rennen in de bak. Nog een poging tot filmen gedaan ik denk dat ik het maar bij fotograferen hou dat valt toch niet mee ;) .

Sjaak and his littele shadow.

https://www.facebook.com/ge.paarden/vid ... _processed

Mariellek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:15

Nooit gedaan dat een arabier zo'n rustig karakter kon hebben. Mijn gedachte was altijd: arabieren, dat zijn echt heethoofden en ik zal er nooit voor kiezen.
Maar ik ben helemaal om, het ras is geweldig! Nadeem is de rust zelf, hij is ontzettend nieuwsgierig en leergierig en met rijden is hij helemaal op mij gericht. Zelfs met plotseling harde geluiden. En dat alles ondanks dat hij nog maar een maand onder het zadel is! Ik ben verliefd... <3

Afbeelding

Afbeelding

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 15:36

<3 <3 <3 Nadeem :).. Hij is nooit een stresskonijn geweest. Hem krijg je niet snel gek hoor :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 18:51

Ooooh zooooooo gaaf Eline! Die zag ik ff niet aankomen! Dacht die wachten nog een jaartje. Hoe tof zeg! Ja soms weet je wanneer t kan he, en aan de snoet van Mishekind te zien klopte dat! Heerlijk En dat zo samen met je vriendin, toch bijzonder moment. Team Purple hihi! :D

Ohoh Amir!!!! <3 Wat n prachtige plaat Roma! Heel mooie uitstraling, dat oog!!!
En natuurlijk ook Almaz en Aliyaah... Ach ze zijn toch allemaal zo knap bij jou! Spannend nu met Aziza.... Dinsdag he?! Ik wil echt voor die koelvriescombinatie gaan... _O-

Joyce, spannende en drukke tijden. Ben echt weg vsn jullie nieuwe huis. Zo mooi! Enige is....zo verrrrrrrr!!! Nou ja boeien of Yil vaak langs gaat komen hihi, je hebt he kanjers lekker aan huis en Living your dream! _/-\o_

He wat jammer Gelske... Misschien bellen als laatste poging? Toch jammer als het niet lukt? Of is dat geen optie?
Ik vind t filmpje leuk! :)

Thx Vic! :) We zitten dus rond dezelfde tijd in spanning, hier 25 mei verwacht! En heb nu al t veuleritus! :):)
Zat wat plaatjes van vorig jaar heel nostalgisch terug te kijken. Hoop echt echt op weer zo eentje <3

Afbeelding

Verder weinig nieuws. Hard asn t trainen met Tie. Rest schiet er nu wel wat bij in... ;(