Dinsdag komt hij eindelijk naar mij toe!
Hier nog wat prachtige foto's van hem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar nee hoor, oortjes erop en gaaaaan! Hadden voor de tweede ronde ander stuk bos gekozen wat veel droger bleek en waar we ook meer tempo konden rijden. Het ging zelfs zo lekker dat we de afstand even vergaten en 5 km verder hebben gereden dan gepland. Aandachtspuntje dus voor volgende keer maar horsies deden t top met beide een prima hartslag! Nour gemiddeld 74 B/m. Netjes! 

n
vieze kerel die tegen je trailer pist Yil.. Bah!
kom nu echt maar 1x in de week er aan toe om wat met de paardjes te doen ofzo. Ben zo blij met vriendin en bijrijdster die meehelpen
ik mis m'n kleine Mish-gupje.
Heb ik ook zeer regelmatig last van!
Ze zit inmiddels op 3,5 schep merriemuesli, 2 scheppen slobber, een schep Senior Priores, 3 scheppen Grasmix, wat wortels en zoveel hooi als ze wil eten (dat is niet zo heel veel, al eet ze wel bijna constant), en dan overdag nog de hele dag op het gras 

Voor dit jaar in ieder geval had ik gezegd hè?
En ik ga inderdaad Aziza sowieso niet dekken, en als ik met Mausi in co-eigenschap een veulen zou fokken, voelt dat toch anders dan als het echt een veulen voor jezelf is.
.
. Voor onze Dibah zou hij denk ik wel heel gaaf kunnen zijn maar dan ook het zelfde verhaal. En ja ik ben ook heel benieuwt naar de nieuwe spruit...Echt leuk dat ik met jullie nog een soort van kan mee beleven dus wel heel veel foto,s plaatsen dat is verplicht
.
) ben geworden wel geleerd dat niet alles kan op een dag en ik kan nu wel veel meer bepaalde dingen los laten. En ik moet zeggen dat geeft veel meer rust maar ook hou je dan veel meer plezier in de dingen die je doet.
. Toen ik terug kwam zag ik dat Sil der dek onder der buik hing ja Qaseem had voor de derde keer en haar fleece gesloopt en ook nog een deel van het anderen dek. Ik was uiteraard niet blij want buiten het feit dat mijn dekens weer stuk zijn was die arme sil ook nog een beetje in paniek geraakt door alle lossen banden aan de modder aan haar maar ook de rest van de benen te zien. Alles weer een beetje op zijn plek gelegd en terwijl ik dat deed dacht Qaseem ohh ik zal even helpen. Hem uiteraard wel even duidelijk gemaakt dat dat niet weer de bedoeling was
. Toen wilden ik Noor en sjaak pakken om even los te laten in de bak. Noor was denk ik nog onder de indruk van wat er gebeurt was dus die liet zich niet vangen. Uiteindelijk had ik haar toch dus Sjaak erbij gepakt en op naar de bak. Sjaak had heel maar dan ook heel veel zin ohh die sprongen die hij dan maakt niet normaal ben echt zo blij dat hij onder het zadel heel braaf is
. Noor had niet meteen zin om mee te doen die had natuurlijk der beweging al gehad in de padock. Maar na wat aanmoediging van mij had ze toch ook wel even zin om mee te doen prachtig om te zien die twee prachtige parels van paarden
die manen!
Leuk die hengstenstreken! Bij de meisjes blijft alles maar dan ook alles heel. Kan jaaaaren met n deken doen. En toen kreeg Nour dezelfde maat en heeft al m'n mooie horseware dekens gesloopt! Nog meer
En we moeten nog zooooo lang wachten! Zal ik Tie toch niet eerder gaan dekken dan april? Geduld geduld, ik heb t niet!
Vriendlief dus toch kunnen overtuigen?
)

. Ik ben het weer ook zo zat gisteren weer die wind en vandaag weer regen alles is zo nat het is echt niet leuk meer. Of het echt hengstjes zijn die slopen Qaseem is echt de eerste bij ons nou ja en Sadrim (niet door ons gefokt) deed het ook. Maar ook Farah Dibah heeft al een aantal dekens gesloopt. Ik ben der ook echt niet blij mee Dibah en Sjaak laten het gelukkig niet toe nou ja moet ie maar op stal als Sil of Noor er een op hebben.
.
.
.

Daar word je spontaan weer blij en fit van!

hij zwaait wel lief naar je paardje
niet handig als je in de zorg werkt maar goed!
ik weet alleen nog niet of ik er heel blij mee ben
zal wel de tijd van maand zijn denk ik
Iets anders vinden blijkt ook een bijzondere uitdaging ..
. Was hier weer prut weer ik door de regen dapper tussen de middag naar mijn hondjes om ze uit te laten stonden ze hier echt buiten zo van ben jij wel goed bij je hoofd ik loop echt niet mee
. De paarden stonden me ook echt aan te kijken van mogen we niet naar binnen. Ik ben echt toe aan mooi weer gewoon even geen wind zonnetje maar het zit er niet in deze week geloof ik
Misschien nog even wennen aan t idee maar kijkt wellicht toch wat rustiger naar andere huizen?
mietje!
Mariellek93 schreef:Bedankt allemaal! Hij word deze maand 6 jaar, dus hij is lekker uitgegroeid nu. 2Lazy7ranch is inderdaad op basis van NH, heerlijk de rust en geduld hoe hij daar beleerd word hihi.
Dinsdag komt hij eindelijk naar mij toe!
Hier nog wat prachtige foto's van hem
[ [url=m/mWlKYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SrN7lt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q6Twvm.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Heb hem gefokt. Hij was als veulen al geweldig

Alleen onze hond is niet dol op enthousiaste paarden
jazz-fan schreef:![]()
![]()
![]()
. Mooie stallen ook trouwens!!
Heb hier nog wat foto's voor je![]()
Een dag oud