[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mariellek93

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 13:05

Bedankt allemaal! Hij word deze maand 6 jaar, dus hij is lekker uitgegroeid nu. 2Lazy7ranch is inderdaad op basis van NH, heerlijk de rust en geduld hoe hij daar beleerd word hihi.
Dinsdag komt hij eindelijk naar mij toe!
Hier nog wat prachtige foto's van hem
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:15

Leuk beestje heb je daar Marielle! Wat zijn je plannen met m als ie is ingereden/doorgereden?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:52

Wat heerlijk Mariëlle!

Vabdaag ook weer echt genoten! Heb echt zalig getraind met m'n Endurance buuf op Tie en ik op Nour.

Afbeelding

Geoefend met vetgate erin, eerste keer.
Na eerste ronde lekker rusten en kanen!
M'n knappe Barbie hengst! <3

Afbeelding

Had eigenlijk verwacht dat ze, vooral Tie, zoiets zouden hebben van "Ja, daaaaaag!!!" :evaw: Maar nee hoor, oortjes erop en gaaaaan! Hadden voor de tweede ronde ander stuk bos gekozen wat veel droger bleek en waar we ook meer tempo konden rijden. Het ging zelfs zo lekker dat we de afstand even vergaten en 5 km verder hebben gereden dan gepland. Aandachtspuntje dus voor volgende keer maar horsies deden t top met beide een prima hartslag! Nour gemiddeld 74 B/m. Netjes!
Tie ging laatste stuk hartslagmeter op tilt maar was vantevoren en eind maar steeds fractie hoger dan die van Nour.
Goede tips gekregen en weer mega gemotiveerd verder te trainen!

Afbeelding

Wat wel minder was is dat ik van een stalgenootje bij thuiskomst te horen kreeg dat n andere stalgenoot (beetje rare kerel) tegen m'n trailer aan had staan piesen!!! :oo
Die mag m dus mooi heeeeeeel goed schoon gaan boenen! Mafketel! _-:(

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:18

Nou, ik heb ook het druk-smoesje, maar vind het wel terecht hoor :D
We hebben het huis en zijn weer hevig aan het wedding plannen! Intrek in het huis en de trouw gaan ongeveer gelijktijdig plaatsvinden, dus er staat ons heel wat te doen!

Maar zo is het nu wel genoeg geweest :+

Geen paarden nieuws hier trouwens. De meesten hier probeer ik zo goed mogelijk op FB te volgen, en hier lees ik ook wel mee sowieso ;-)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:09

Hier ook druk, maar dan ook echt druk :P Wel leuke drukte, daar niet van! Maar mijn dagen zijn momenteel gevuld vanaf 5:30 tot 0:00 (of later) in de vorm van werk, paarden, vriendinnen, hobby's, vakantieplannen etc. :D Kom amper aan slapen toe _O-

Mariellek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:10

Ik weet het nog niet zo goed, crossen en endurance lijkt me heel gaaf! Maar ik ben ook een fan van western en NH haha. Eerst focusen op het doorrijden en dan kijken we nog wel,ik hou jullie op de hoogte! Wat een leuke groep zeg, en super leuk om jullie knappe arabiertjes te zien <3 n

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:53

:r vieze kerel die tegen je trailer pist Yil.. Bah!
Wel lekker gereden dus!

Mariëlle, veel kan je wel combineren. En wisselen in sporttak vinden paarden vaak wel leuk.
Mooi paard heb je hoor!

Bondjoy, lange dagen dus..! Klinkt alsof de dagen te weinig uren hebben!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 10:55

Dagen hebben sowieso te weinig uren :o kom nu echt maar 1x in de week er aan toe om wat met de paardjes te doen ofzo. Ben zo blij met vriendin en bijrijdster die meehelpen <3 ik mis m'n kleine Mish-gupje.

Meer mensen hier met hetzelfde probleem dus. Maar verder vooral positieve blije verhalen, fijn!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:40

Ik lees nog veel meer mensen hier met te kort uren in een dag :D Heb ik ook zeer regelmatig last van!

Yildiz, ben echt benieuwd hoe Nour het gaat doen zodra je mag starten in de endurance! Hij zal het vast super gaan doen!
Wat top dat hij het zo goed deed met lessen en op de trailer, Nour lijkt me echt een toppaard!
Wat fijn dat je training + vetgate ook goed ging, gaat helemaal goed komen met de K2 van jullie!
Wat een verschrikkelijk smerige vent zeg! Dan zou ik toch ook zeker not amused zijn!

Gelske, paste het hoofdstel bij Noor? We willen wel foto's zien hè?

Mariëlle, ik ken Nadeem nog wel van toen hij veulen was (van foto's en video's van Sabrina). Hij ziet er goed uit!

Miranda, fijn dat Nikita weer wat beter is! Maar nu je man met longontsteking, dat schiet ook niet op, sterkte ermee :(:)

Ditta, kan me voorstellen dat je niet kunt wachten totdat ze thuis is! Donderdag de keuring zie ik, maar dat gaat vast helemaal goed komen. En dan kan ze daarna lekker mee naar huis!
Ik zou ook geen supplementen geven aan zo'n jong paard, ik houd sowieso niet erg van supplementen moet ik zeggen. Gewoon genoeg ruwvoer + het juiste krachtvoer erbij als het nodig is, daar hebben ze (meestal) zat aan.

Kat, wat een heerlijke filmpjes van je dames! Ze zijn duidelijk dolgelukkig met het betere weer!

Marlijn, flinke veranderingen komen eraan bij jullie. Kan me voorstellen dat dat vooral voor de kinderen erg lastig is. En jij zo druk met werk en andere dingen, sterkte ermee. En de hond nog steeds niet goed? Is hij wel al iets opgeknapt?

Annika, Ely ziet er goed uit, ik ben heel benieuwd wat de tandarts te zeggen heeft volgende week. Fijn dat je er nu zelf even langs kon, dat geeft toch wat meer geruststelling.

Tiene, ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie huis!

Joyce, ook al zulke lange dagen aan het maken, maar wel vooral leuke dingen lees ik zo!

Eline, ook al zo druk, fijn dat je vriendin en bijrijdster in ieder geval de paardjes gewoon doen!

Met Aziza gaat het gelukkig beter, ze eet in ieder geval weer genoeg :+ Ze zit inmiddels op 3,5 schep merriemuesli, 2 scheppen slobber, een schep Senior Priores, 3 scheppen Grasmix, wat wortels en zoveel hooi als ze wil eten (dat is niet zo heel veel, al eet ze wel bijna constant), en dan overdag nog de hele dag op het gras :D
Ik vroeg me al een tijdje af, aangezien er weinig/geen uierontwikkeling was de laatste 7-10 dagen, of ze langer zou gaan dragen door de periode ziek zijn, of dat ze een eindsprint in zou gaan zetten. Daar lijkt ze antwoord op gegeven te hebben, want vanochtend was haar uier echt FLINK voller dan gisteren, dus ben heel benieuwd wat ze hierna zal gaan doen, maar het lijkt toch op een eindsprint. :)

Foto van mijn varkentje gisteren :+
Afbeelding

En ik zat nog even terug te lezen, even reactie op een reactie van Gelske.
Ik zou inderdaad Amir aan kunnen houden om nog een beetje Aziza in mijn kudde te houden (als ze nu weer een hengst krijgt), maar qua lijn heb ik daar niks aan, aangezien ik daarmee nooit de moederlijn voort zal kunnen zetten. Daarnaast zal ik nooit met een niet SE hengst dekken, aangezien ik alleen maar SE merries heb.
Wel zou ik heel graag zien dat Amir naar een huis zou gaan waar hij hengst mag blijven, want ik ben heel benieuwd wat hij uiteindelijk gaat fokken, ik denk dat hij zeker iets toe te voegen heeft aan het ras, en een mooie outcross zou zijn voor Nederland.

En ja, stoppen met fokken :+ Voor dit jaar in ieder geval had ik gezegd hè? :D En ik ga inderdaad Aziza sowieso niet dekken, en als ik met Mausi in co-eigenschap een veulen zou fokken, voelt dat toch anders dan als het echt een veulen voor jezelf is.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 15:37

<3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:48

Kat :wave: .

Wat super dat het goed gaat allemaal Roma en dat ze nu toch weer veulen voer begint aan te maken. Pfff het is al zo spanend aan het eind maar zo zit je helemaal met je tenen krom. Nu op naar een gezond veulen en dan kan Aziza aan haar tanden worden geholpen en dan is alles weer +:)+ . Ik vind Amir super maar buiten dat ik er meer dan genoeg heb zou ik echt geen hengst meer willen ;) . Voor onze Dibah zou hij denk ik wel heel gaaf kunnen zijn maar dan ook het zelfde verhaal. En ja ik ben ook heel benieuwt naar de nieuwe spruit...Echt leuk dat ik met jullie nog een soort van kan mee beleven dus wel heel veel foto,s plaatsen dat is verplicht :D .

Tja wat is druk ik denk altijd maar ik heb het zo druk als dat ik me voel. Heb nu ik wat ouder en (wijzer :x ) ben geworden wel geleerd dat niet alles kan op een dag en ik kan nu wel veel meer bepaalde dingen los laten. En ik moet zeggen dat geeft veel meer rust maar ook hou je dan veel meer plezier in de dingen die je doet.

Gefeliciteerd Tieneke met jullie nieuwe woning.

Weer zoon super rit wel fijn dat je bijrijders hebt zodat je samen met je kanjers op stap kunt. En wat super dat Tie lekker der oortjes er op had wat kunnen ze daar toch veel mee zeggen eigenlijk. Leuk hoor moeder en zoon straks in de endurance ben benieuwt hoe ze het gaan doen. Nour heeft echt een mooie manen bos. Wat een enge vent wie doet nou zoiets bah weet je wie het was of is dat niet bekent gadver.

Fijn dat het weer beter lijkt te gaan met je mooie dame Annika ze ziet er echt goed uit nu hoor das dan weer het voordeel als ze daarvoor iets te zwaar zijn.

Gisteren zijn we heerlijk wezen wandelen met de honden drie uur lang met de honden in het bos duinen en strand. Daarna de paarden een beetje vroeger op stal gezet om ze een heerlijke poets beurt te geven. Vandaag lekker uitgewaaid eerst Sil gereden in de bak het was erg druk met paarden wat we eigenlijk niet zo gewent zijn maar toch lekker gereden. Haar lekker ingepakt fleece deken met een regen deken er over heen. En toen met Dibah op stap gegaan ik dacht weer het zelfde te probeeren als donderdag met het stappen maar dat pakte vandaag iets anders uit nou ja laten we het er maar op houden dat het door het onstuimige weer komt >;) . Toen ik terug kwam zag ik dat Sil der dek onder der buik hing ja Qaseem had voor de derde keer en haar fleece gesloopt en ook nog een deel van het anderen dek. Ik was uiteraard niet blij want buiten het feit dat mijn dekens weer stuk zijn was die arme sil ook nog een beetje in paniek geraakt door alle lossen banden aan de modder aan haar maar ook de rest van de benen te zien. Alles weer een beetje op zijn plek gelegd en terwijl ik dat deed dacht Qaseem ohh ik zal even helpen. Hem uiteraard wel even duidelijk gemaakt dat dat niet weer de bedoeling was -:(- . Toen wilden ik Noor en sjaak pakken om even los te laten in de bak. Noor was denk ik nog onder de indruk van wat er gebeurt was dus die liet zich niet vangen. Uiteindelijk had ik haar toch dus Sjaak erbij gepakt en op naar de bak. Sjaak had heel maar dan ook heel veel zin ohh die sprongen die hij dan maakt niet normaal ben echt zo blij dat hij onder het zadel heel braaf is :D . Noor had niet meteen zin om mee te doen die had natuurlijk der beweging al gehad in de padock. Maar na wat aanmoediging van mij had ze toch ook wel even zin om mee te doen prachtig om te zien die twee prachtige parels van paarden <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:02

Was het bij jullie ook zo mooi weer Gelske? Heerlijk hoor wandelen
wat een boef die Quaseem, dekens slopen is zo'n leuk spelletje natuurlijk ~~}>

Heel knap paard heb je Marielle!

Heerlijk gereden Yildiz, en Nour <3 die manen!

Ik heb ook nog even een topicje gemaakt
[ITP] Niet vies maar GOOR! Ilya

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:35

Ooooh die Qaseem!!! Wat n boef! _-:( Leuk die hengstenstreken! Bij de meisjes blijft alles maar dan ook alles heel. Kan jaaaaren met n deken doen. En toen kreeg Nour dezelfde maat en heeft al m'n mooie horseware dekens gesloopt! Nog meer _-:(

Ik volg je topic Roma! Wat krijgt Aziza in ene dikke tietjes he! Mooie inhaalslag gemaakt zeg. Ik krijg van jou helemaal t veuleritus! :):) En we moeten nog zooooo lang wachten! Zal ik Tie toch niet eerder gaan dekken dan april? Geduld geduld, ik heb t niet! :x

Proficiat met het huis Tiene!!! *\o/* Vriendlief dus toch kunnen overtuigen? :P

Joyce, dat klinkt gezellig! Maar ja, wij willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van je horsies he?! :P ~~}>

Katja, ik ga zo je topic bekijken. Wat n smeerpoets zeg! Heb je zo een mooi kleurtje verstopt ie t onder de moddermeuk! |o

Hier weinig te melden. Ik ben die regen meer dan zat. Paarden worden er sjacho van! En ik dus ook! Staan te dringen bij het hek om naar binnen te mogen.
Oh en ik heb Zahra weer beetje onder handen genomen: manen weer klein beetje bij geknipt (ik was er mentaal aan toe Gelske :P )

Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn nu helft korter maar ja, het zit nu wel beter en groeit wel weer aan. Ze is teouwens super braaf nu in de hand en op poetsplaats ook heel geduldig. Alleen op stal als ik met Tie beZig ben... ADHD Draakje *\%/*

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:01

Weer aan het knippen geweest Yildiz het is wel even slikken maar inderdaad het groeit vanzelf weer. Ze heeft wel echt een enorme bos echt mooi. En wat super dat ze zo braaf op de poetsplaats staat lekker klooien met de touwtjes :D . Ik ben het weer ook zo zat gisteren weer die wind en vandaag weer regen alles is zo nat het is echt niet leuk meer. Of het echt hengstjes zijn die slopen Qaseem is echt de eerste bij ons nou ja en Sadrim (niet door ons gefokt) deed het ook. Maar ook Farah Dibah heeft al een aantal dekens gesloopt. Ik ben der ook echt niet blij mee Dibah en Sjaak laten het gelukkig niet toe nou ja moet ie maar op stal als Sil of Noor er een op hebben.

Ja Roma wat gaat het hard nu ben zo benieuwt *\o/* .

Ik heb je topic gezien kat hij ziet er vies maar heel gelukkig en tevreden uit. weet je al wat je gaat doen met hem straks???

Miranda waar ben je gewoon even een teken van leven is genoeg ;) .

Yvonne hoe gaat het met de mannen???

Vandaag niks met de paarden gedaan wel vanmorgen het erf weer netjes gemaakt was weer een puinhoop door de storm phoe wat kost dat altijd toch weer een hooi. Zou daarna gaan rijden maar het begon te regenen en ik had toen echt geen zin. Kreeg vandaag mijn nieuwe rijlaarzen ze pasten goed en ze zijn echt gaaf maar helaas bij het uit doen ging een druk knopje stuk dus die gaan weer retour. En mijn nieuwe touw halster voor Sjaak was lag ook nog in de brievenbus die is echt mooi moet het nog passen want hij was nu te nat en vies.

Hij blijft zo leuk Erwin met Sjaak 9 jaar terug :D .

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:06

Aaah wat n lieve foto!!! Wat n mooie band hebben die twee! <3
Je hebt lekker geshopt Gelske! Fotooooos! Moet hoor, hier ook m tackaddict hihi! :P
Wel balen dat t drukkertje eraf ging... Hopelijk snel nieuwe. Ze zaten verder wel goed toch?

Jaaaa Roma! Tietjes foto's!!! Hoe gaat t?

Ook benieuwd Kat? Al iets geschikts gevonden? Hoe lang blijft Il in de Eiffel?

Miraaaaaaan!!!! >;)

Hier echt dikke vette baaldag! Had klote nacht met buikpijn en spugen en daarom m'n 10 km rit vanochtend moeten laten schieten. Moet ik nu ergens anders maken deze week baal er van...
Wel ff goed geslapen en s middags met Yul naar les. Ze gingen alleen buitenrijden dus daarom maar ff de meiden gecheckt. En boer Jan lachwekkende pogingen zien doen Zahra op te stellen :D
Die nooit showtraining heeft gehad en er dus geen drol van snapte! _O-

Afbeelding

Afbeelding

Ze is natuurlijk niet in showconditie maar langzaam aan wordt ze steeds beter! Binnenkort maar eens kijken of Stijn wat met d'r kan.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:07

Aaah wat n lieve foto!!! Wat n mooie band hebben die twee! <3
Je hebt lekker geshopt Gelske! Fotooooos! Moet hoor, hier ook m tackaddict hihi! :P
Wel balen dat t drukkertje eraf ging... Hopelijk snel nieuwe. Ze zaten verder wel goed toch?

Jaaaa Roma! Tietjes foto's!!! Hoe gaat t?

Ook benieuwd Kat? Al iets geschikts gevonden? Hoe lang blijft Il in de Eiffel?

Miraaaaaaan!!!! >;)

Hier echt dikke vette baaldag! Had klote nacht met buikpijn en spugen en daarom m'n 10 km rit vanochtend moeten laten schieten. Moet ik nu ergens anders maken deze week baal er van...
Wel ff goed geslapen en s middags met Yul naar les. Ze gingen alleen buitenrijden dus daarom maar ff de meiden gecheckt. En boer Jan lachwekkende pogingen zien doen Zahra op te stellen :D
Die nooit showtraining heeft gehad en er dus geen drol van snapte! _O- Daar word je spontaan weer blij en fit van! :')

Afbeelding

Afbeelding

Ze is natuurlijk niet in showconditie, mogen wat kilo's bij en boel grooming (modderbier) maar langzaam aan wordt t nog wat? Binnenkort maar eens kijken of Stijn wat met d'r kan.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:16

:D hij zwaait wel lief naar je paardje :o
Beterschap, ik hoor die misselijke ellende meer.. hopelijk blijft het uit mijn buurt, ik ben echt allergisch voor braaksel :x niet handig als je in de zorg werkt maar goed!

leuke foto van Erwin en Sjaak! Zijn ze nog steeds zo lief samen?
Fotos van je nieuwe spulletjes :Y)
En wat lekker dat je zo heerlijk kan wandelen bij jullie!

Ilya.. wat een lekkere viezerik!!
Hij wil vast bij de rest van de paarden kleuren O:)
Die foto met zin hoofd in het hooi!! Super leuk!

volgens mij is Shara een heel knap kind! Ben benieuwd hoe ze er in haar zomervacht uit ziet.

Wij hebben ons huis verkocht :oo ik weet alleen nog niet of ik er heel blij mee ben 8)7 zal wel de tijd van maand zijn denk ik :') Iets anders vinden blijkt ook een bijzondere uitdaging ..

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:14

Super toch jullie huis verkocht ja inderdaad nu weer een hoop gedoe met zoeken maar dat is ook wel weer leuk. Of moesten jullie echt je huis verkopen door omstandigheden dan is het natuurlijk wat minder.

Balen dat je ziek was Yildiz en spugen bah dat is zo naar gaat het nu weer wat beter. Ging de les goed met Yul echt leuk he dat hij ook paarden leuk vind. Hihihi dat koppie van je kleiner meid nog even en dan komen ze weer onder die lelijke vachten vandaan en dan staat er in ene weer heel wat anders. Al vind ik dat wollige altijd wel leuk nu dan lijken ze toch nog een beetje veulen.

Ja dat was niet leuk maar ja morgen ze maar weer terug sturen. Foto,s komen zeker ik heb de 27ste een fotoschoot met Sjaak op het strand dus dan komen alle nieuwe spulletjes aan bod :D . Was hier weer prut weer ik door de regen dapper tussen de middag naar mijn hondjes om ze uit te laten stonden ze hier echt buiten zo van ben jij wel goed bij je hoofd ik loop echt niet mee -:(- . De paarden stonden me ook echt aan te kijken van mogen we niet naar binnen. Ik ben echt toe aan mooi weer gewoon even geen wind zonnetje maar het zit er niet in deze week geloof ik :(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:23

Jeeee, proficiat met de verkoop vsn jullie huis Marlijn!!! *\o/* Misschien nog even wennen aan t idee maar kijkt wellicht toch wat rustiger naar andere huizen?

Oh wat leuk Gelske! Komt Reindert platen maken? Benieuwd naar alle stuff?

Roma, hoe gaat t met Aziza?

Weinig te melden, hard aan t werk en ook met de horsies strak op schema. {:}

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 10:04

Hahaha!! Zo'n hond heb ik ook! Zodra hij ziet dat de tegels nat zijn vertikt hij het naar buiten te gaan :Y) mietje!
Fotoshoot, leuk!

We verkopen omdat we zelf willen dus gelukkig niet "moeten" door omstandigheden.
We zijn bij de bank geweest, kleine tegenvaller van wat we daar kunnen lenen maar goed. We gaan nog even naar een adviseur om te bekijken wat de andere mogelijkheden zullen zijn.
Wel is nu het bestedingsruimte ongeveer duidelijk dus kunnen we gerichter gaan rond kijken.
Paardjes aan huis gaat het helaas niet worden! Maar dat was ook geen must, was wel leuk geweest.
Zaterdag gaan we bij een jaren 30 woning kijken, 450m grond en dicht bij een groooooot bos met grote bult/berg en heide :D

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:25

Mariellek93 schreef:
Bedankt allemaal! Hij word deze maand 6 jaar, dus hij is lekker uitgegroeid nu. 2Lazy7ranch is inderdaad op basis van NH, heerlijk de rust en geduld hoe hij daar beleerd word hihi.
Dinsdag komt hij eindelijk naar mij toe!
Hier nog wat prachtige foto's van hem
[ [url=m/mWlKYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SrN7lt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q6Twvm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super daar is mn Nadeem weer :). Heb hem gefokt. Hij was als veulen al geweldig :)

Mariellek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:21

Dinsdag middag is Nadeem eindelijk naar mij gekomen na een maand in training te staan op de 2lazy7ranch. Na een rit van 3 kwartier, stapte hij de trailer heel rustig uit en in zijn stal begon hij meteen aan zijn hooi te knabbelen alsof er niks gebeurd was. Woensdag en donderdag was ik vrij van mijn werk en heb ik 2 hele dagen met hem doorgebracht. Mijn eerste eigen paardje, en dan gelijk zo'n ontzettend knappe, maar ook vooral lieve arabier. Ik had nooit gedacht dat ik voor dit ras zou kiezen, maar sinds ik Nadeem gekocht heb, ben ik helemaal verliefd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:26

Wat een knapperd!! Heel veel plezier en geluk met hem!

Shympie blijkt dol op honden te zijn :D Alleen onze hond is niet dol op enthousiaste paarden _O-

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:28

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* . Mooie stallen ook trouwens!!

Heb hier nog wat foto's voor je :)
Een dag oud :)

Afbeelding

3 wkn:

Afbeelding

en als jaarling :) :

Afbeelding

Mariellek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 13:33

jazz-fan schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* . Mooie stallen ook trouwens!!

Heb hier nog wat foto's voor je :)
Een dag oud :)

[ Afbeelding ]

3 wkn:

[ Afbeelding ]

en als jaarling :) :

[ Afbeelding ]

Wauw!! Toen ook al een show paardje hihi. Nu ook als hij los staat in de paddock, dan kan hij toch prachtig showen! Echt heel gaaf. En dan erna naar me toe komen en met zijn neusje duwen zo van " en? Goed gedaan?"
<3 <3