hebben jullie nog gouden tips over stallen, afstamming, eigenschappenen van hengsten? Ik heb zelf al geprobeerd te zoeken maar het is natuurlijk fijn als jullie kunnen helpen! Moet er wel bij zeggen dat ik rustig opzoek wil gaan haha!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is een hele kleine wereld.
)
vind het al moeilijk om het spaarvarkentje niet te legen met al het moois wat ik heb gezien!
.
, ik hoop echt dat het veulen er vlug is
.
! Arabieren zijn echt fantastische paarden. Over het algemeen heel betrouwbaar, persoonsgericht, aanhankelijk en énorm slim
.
. Dus hopelijk blijft het ook zo!
, ik wou echt zekerheid aangezien ze toch nog lief reageerde tegen Shatan als hij haar riep. Maar ze is nog drachtig ;D, gaat heel goed met baby
. Op de echo heeft de DA me getoond waar de navelstreng was en ook heb ik het hartje zien kloppen
. Ik was helemaal happy, nu nog eigenlijk
. Ik was echt zo bang dat ze niet meer drachtig zou zijn, dat zou echt een heel grote teleurstelling geweest zijn.
.
. Willen jullie het even bekijken en zeggen wat jullie er van vinden
?
. Ze staat hier vandaag 3 weken dus ze zou al hengstig moeten geweest zijn. Ze is dus ook gescand en heeft een kleine follikel klaar zitten. Ze zou binnen de 7 dagen eisprong moeten hebben. Aangezien follikel wel heel klein was, kon het zijn dat ze het niet goed liet zien zei DA
mijn mooie meid, mijn trotse mama paard.
, daarom dat ik om meningen vroeg, ik kan er maar uit leren he
. Nu ik het zelf bekijk, is het inderdaad wel een beetje TE, had niet elk filmpje moeten slowmotionen
.
, zal er rekening mee houden als ik nog eens een filmpje maak

En dat voor een Egyptenaar!
. Degene die de loopfilmpjes zonder slowmotion willen zien mogen me altijd Pb'n of mailen (dan kijk ik of ik ze zo ook kan uploaden)
of Shatan in real life komen bekijken natuurlijk
.
: