Ja hallo maar daar werken jullie zelf ook aan mee! 9 van de 10 keer dat jullie iets posten is dat direct achter elkaar en dan staat er praktisch hetzelfde
Sieltjuh
Geplaatst: 08-12-13 20:04
Tammy_ schreef:
Ja hallo maar daar werken jullie zelf ook aan mee! 9 van de 10 keer dat jullie iets posten is dat direct achter elkaar en dan staat er praktisch hetzelfde
Whaha, dan zal ik maar niet vertellen dat mijn moeder en ik vanavond Penny-tattoos tegen kwamen en deze hebben opgeplakt Ik loop nu rond met een Arabier in een roze kadertje op mn enkel Mn moeder heeft een palomino met een lila kader op dr borst
Ik heb er maar twee uitgeknipt, Joyce, kan het overige velletje wel naar je toesturen Er staat nog een "I love Horses" plaatje bij
Set_Elkol
Geplaatst: 08-12-13 20:28
Sieltjuh schreef:
Whaha, dan zal ik maar niet vertellen dat mijn moeder en ik vanavond Penny-tattoos tegen kwamen en deze hebben opgeplakt Ik loop nu rond met een Arabier in een roze kadertje op mn enkel Mn moeder heeft een palomino met een lila kader op dr borst
Set_Elkol
Geplaatst: 08-12-13 20:28
Sieltjuh schreef:
Ik zit vriendjesloos thuis. Heb bereikbare dienst en m'n vriend zijn huis is dan te ver van het werkgebied af. Dusss.... straks alleen in bed Vampire Diaries kijken