Jaaaa, benieuwd naar pics hoor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luominen schreef:Hello dames, en heer (of heren)!
Ik doe ook even een update. Ik lees regelmatig mee, en heb ooit (in een ver verleden) eens enkele berichtjes geplaatst. Jullie hebben steeds mijn volledige support, ben een stiekeme fan![]()
Na maanden training heb ik Gladdys ingeschreven in een wedstrijdje bij de PRAB om haar bekend te maken met de showdrukte. Hoewel we reining trainen, schrijf ik haar ook in voor de Pleasure en de Horsemanship. Hopelijk kunnen we nog een wedstrijd bij de DAWRA meepikken, en anders zien jullie ons daar volgend showseizoen. Wel nog erg veel werk aan de winkel: de cue voor de wissels moet nog op punt worden gezet maar mijn dame ontbrak nog aan kracht en zelfvertrouwen in galop. Verder heel veel werk aan de spin, ze draait op het verkeerde been maar laat dit wel netjes staan... Heel krom, want vooraan kruist ze voorlangs, om vervolgens toch een soort achterwaartse beweging te maken achteraan... Hebben jullie Arabs het hier ook moeilijk mee?
[ Afbeelding ]
Bimmetje, volgens mij heb ik jouw showblouse gekocht... Wat een knap ding, zeg! Wat je merrie betreft, het klinkt als een hormonaal probleem. Het gebeurt wel eens vaker dat ze hun fysieke pijn durven uiten via onvoorspelbaar gedrag, zeker van de éne op de andere dag. Komt zeker goed, geef de moed niet op
Wetsernfriek schreef:Welkom, en leuk, nog iemand van België met western Arabiertjes!!
Gave merrie zo te zien en met verder trainen krijgt ze een hele gave stijl!
Wetsernfriek schreef:heb jij die merrie al lang? haar dochter van TAMEEN staat te koop zag ik op engelse verkoopsite en bij wie train jij, als je eens showt in belgië let me know dan kom ik is kijken