Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BfmvFreakx3 schreef:Ik ga is kijken. Ik moet nog nylonband halen.. Hmm bestel wel via internet denk ik
..
Bonjoy; Jij had toch die tut gemaakt? Weet jij ook waar je die schelpjes vandaan hebt (die kaurischelpjes die je op 't vilt plakt).
Bonjoy schreef:BfmvFreakx3 schreef:Ik ga is kijken. Ik moet nog nylonband halen.. Hmm bestel wel via internet denk ik
..
Bonjoy; Jij had toch die tut gemaakt? Weet jij ook waar je die schelpjes vandaan hebt (die kaurischelpjes die je op 't vilt plakt).
Ik heb inderdaad die tutorial geschrevenDie schelpjes heb ik bij Sayila.nl gekocht. Ik plak te trouwens niet hoor, ik naai ze met de hand vast op het vilt.
Jalenka_Kiya schreef:Ik ga een bestelling plaatsen en kan ook haltersquares meebestellen. Mochten jullie hier interesse in hebben laat het dan even weten. Het gaat om zilver- en goudkleurige squares, 19 mm (1,80 euro) of 25 mm (2,00) sleuf.
Ik wil graag uiterlijk morgen bestellen, heb namelijk snel andere spullen ook nodig die met die bestelling mee gaan!
Malenka schreef:Wat leuk om te zien dat zo veel mensen er enthausiast mee bezig zijn. Bij mij hangt nu al weer weken een onafgemaakt halster in de woonkamer. Ik kom er maar niet aan toe om hem even af te maken.
Jalenka_Kiya schreef:Hippologic ik ga op de volgende site bestellen:
Bij beschlage kun je alle soorten ringen, klips en squares bekijken!
Heb net een post boven je gezet met verzendkosten!
2,20 hier in NL is tot 500 gram, ik denk dat je daar niet snel bovenkomt. Mocht dat wel zo zijn dan wordt het ook pakketpost, of 2 enveloppen