[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:43

YildizArabs schreef:
Hier flink gereden vandaag. 30 km. En ik vond t voor t eerst echt best wel tegen vallen. Ik merk gewoon dat het echt niet zo Tie d'r ding is boven de 25 km in ieder geval. Heel blij met de support die ik vanuit verschillende hoeken krijg om tòch die K2 hopelijk in maart goed en gezond door te komen. Vanaf volgende week gaan we ook vetgate erbij oefenen.

Komt helemaal goed Yildiz! Misschien is 2x 22,5 (tijdens de wedstrijd) wel beter te doen als 1x 30 :) Jullie kunnen het!!

Sorry dat ik niet zo vaak post mensen, druk druk, lees wel altijd stiekempjes mee! :')

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:11

Aaah leuk te horen Vic! :D

Met jouw tips gaan we in ieder geval n heel eind komen Mies! Nogmaals bedankt! _/-\o_
Ja eerst maar eens wennen aan het vetgate gebeuren en daarna weer opstarten. Ben heel benieuwd hihi!

Miran, is Anika weer beter?
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 31-01-16 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:12

Ik ook! Dit jaar ook al van plan om dan met Nour te starten??

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:14

Ja zeker als we mógen starten dan gaaaaan!!! {:} Is echt zo z'n ding! Flying without wings!!!! :):)

Michelle_S

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:16

Super joh! Vind het echt heel gaaf dat je dat met 'm gaat doen! Als je eens hulp nodig hebt of een groom hoor ik het graag! :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 09:54

Dat aanbod sla ik niet af! :D

Miranda wat schrijf ik nou toch? NIKITA bedoel ik!!! Alweer beter?
En ja Anika ook benieuwd naar Ely?
Katja hoe gaat t met jou inmiddels? Al opfok gevonden?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:46

Ely staat echt op een superplek, Yildiz. Deze mensen zijn zo enorm betrokken en halen echt alles uit de kast om het haar zo goed mogelijk naar haar zin te maken. Zo erg dat ik me daar soms wel eens bezwaard over voel :o Ze staat overdag zoveel mogelijk samen met haar vriendjes, en anders staan ze naast elkaar met een hekje ertussen. Gelukkig kreeg ik die middag een berichtje dat ze alweer wat beter in haar vel leek te zitten. Misschien ook wel een hengstigheidje wat dwars zit ofzo...
Geweldig topic, ik hoop dat Enzo ook ooit zo van paarden gaat houden als jouw kleine man <3
Hoe lang rijd je nou over 30 km ongeveer? Ik had ook ooit de ambitie om endurance te gaan rijden, maar mis de motivatie en de tijd....

Ik snap dat je Sierou nog steeds mist, Gelske, maar wat heb je mooie nakomelingen van haar!

Ik snap dat bij Aziza de prioriteit even ligt op het op gewicht blijven voor de dracht, bevalling en veulen aan de voet dalijk. Balen dat ze zo slecht wil eten. Ely die bleef wel gewoon eten, ontsteking of niet :x Al is zij nu ook wel wat kilo's kwijt. Ik hoop zo dat Aziza snel weer wat opknapt, want in dit stadium van de dracht kan dit echt niet gebruiken, sterkte!!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 22:03

Blijven toch merrie,s Annika die hebben regelmatig dat je denkt wat is er aan de hand maar zo nu met de zorgen erbij denk je meteen het ergste.

Jammer dat het niet echt Tie haar ding waar merk je dat dan aan op zich is 30 KM niet heel ver. Super dat Nour zo de trailer op liep dat is altijd het halve werk. Heb je hem vast niet verteld dat ie straks op boot kamp moet :P .

Wat naar is het toch allemaal Roma ik leef echt met je mee het is zo spanend zulke laatste maanden van de dracht zonder dat ze ziek zijn. Ik weet echt hoe dat voelt ik blijf ook voor je mooie dame duimen het is echt zo sneu.

Gisteren met Dibah en Sjaak gereden en toen begon het te regenen. Ik had weer behoorlijk mijn handen vol aan Dibah Sjaak was wel weer heel braaf. Daarna had ik echt even geen puf meer om er nog eentje te rijden en aangezien de bak op zondag middag bijna altijd bezet is werd het los gooien ook niks. Vandaag werken dus morgen maar weer. Ik had vorige week een hoofdstel gekocht voor Noor via bokt en die kwam vandaag binnen. Ben normaal nooit zo van het internet kopen maar ach een klein prijsje dus mocht het niks wezen helaas pindakaas. Maar het is echt een mooi hoofdstel echt nog zo goed als nieuw dus morgen even passen.

Mariellek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:31

Hoi!
Sinds vorige maand eigenaresse van een prachtige AV, genaamd: Nadeem.
Ik heb hem in de eerste topics van jullie al voorbij zien komen toen hij pas geboren was. Zijn vader is Kenz Noor.
Ik zelf ben 22 jaar, en ik werk in de zorg. Altijd paarden verzorgd van andere, tot ik op een dag echt toe was aan mijn eigen paard. Ik had helemaal geen ras op het oog, en ik heb eigenlijk altijd koud bloeden gereden. 2 jaar een tinker geleased, en daarna een haflinger verzorgd. Mijn eerste intentie was dus ook dat ik voor een koudbloed zou gaan. Maar ik vond geen match! Tot ik Nadeem tegen kwam, de klik was er en hij is een plaatje om te zien. Ik heb hem opgezocht op internet en kwam dus uit bij de eerste forums van het arabisch sprookjes paard.
Afbeelding

Nadeem word op dit moment beleerd op de 2lazy7ranch in belgie *\o/*

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:07

Bij Fu is 1 meter al niet zijn ding, dan valt 25 alweer mee! :D
Nikita gaat stukken beter, nog wel moe maar ze gaat nu weer een paar uurtjes naar school, ik breng haar dan even met de auto.
Nu heeft de man longontsteking dus ik heb het nu helemaal megadruk, normaal helpt hij met de mestkar legen en zware balen maar nu moet ik zelf mijn rug erop breken. :')
Maar ik ga dapper door. :Y)

Solly meiden ik ben eigenlijk een beetje meelezer geworden..

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:32

Dames, na al nachten slecht slapen toch van de stress, heb ik nu even niet de energie om bij te lezen, maar ik wou jullie deze update toch niet onthouden!
Nu eens kijken of ik dan vannacht misschien iets beter slaap. :D

Al_Zawraa schreef:
*\o/* *\o/* Ik ben zo blij! *\o/* *\o/*

Aziza leek vandaag weer bijna zichzelf, ze heeft bijna de hele dag door staan eten, ook heeft ze vanmiddag een uur of 4 buiten gestaan. De antibiotica lijkt nu toch eindelijk goed aan te slaan. Morgen nog de laatste antibiotica geven en dan de DA bellen voor overleg, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze dan voor sowieso nog 4 dagen antibiotica zal krijgen.

En haar uier veranderd momenteel wel zo goed als niet, en is bijna leeg, maar haar buik veranderd wel degelijk. De baby gaat steeds lager en meer naar achter liggen, als je van voren kijkt is ze ook een stuk smaller geworden.

[ [url=m/2pO8Ym.jpg]Afbeelding[/url] ]

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:46

Super dat is heel fijn om te lezen. Even een tip waar je wellicht nu niet aan denk maar ik zou voor het veulen komt alvast zoon veulen kit (biest) aan schaffen en melk want de kans is best groot dat ze straks niet genoeg melk (biest geeft). En ik blijf natuurlijk duimen dat het goed met haar en de kleine blijft gaan *\o/* .

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:33

Er is hier iemand op het eiland die dat altijd heeft staan, dus in geval van nood kan ik dat altijd ophalen gelukkig. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat niet direct een probleem zal zijn, Aziza geeft altijd meer dan genoeg melk, ze teert liever zelf weg dan dat haar veulen te weinig krijgt.
Maar iig bedankt voor de tip!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:08

Fijn Roma!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:30

Fijn om te lezen Roma dat het nu weer de goede kant op gaat met Aziza! Laat het veulen maar komen, ben erg benieuwd!!

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 11:16

Hallo allemaal!

Welkom Marielle! Ik hoop dat je veel plezier gaat beleven met Nadeem :) Had je nog meer foto's van hem? Ik ben wel benieuwd!

Ik hoop dat het helemaal goed komt met Aziza! Wel eng hoor. Zo vlak voor de geboorte. Hoop dat ze er goed doorheen komt. Hoe is het nu met haar? Nogsteeds iets beter?

Dat is wel lastig Yildiz.. Als ze het gewoon niet leuk vindt om zover te lopen.. Ik weet zelf nog niet zo goed hoe de endurance wedstrijden werken maar als meerdere korte afstanden kunnen is dat misschien een mogelijkheid..? Had ik het goed begrepen dat je eerst ook al startte met Nour?

Hij heeft blonde highlights Joyce!

Ik vind het ook een knap paardje Gelske! Ook zo heerlijk in berenvachtje :) En wat was Sierou prachtig! Echt een heel knap paardje om te zien. Kan me voorstellen dat je haar mist!

Hier even niet veel nieuws. De keuring wordt gehouden op 11 februari. Ik ben toch van stal gewisseld. Nu kan ze 24/7 naar buiten met schuilstal en ze staat dan met zijn zessen. Staat ze samen met een ijslander die hetzelfde kleurtje als zij heeft. Gaat ze vast prachtig vinden. :P Hoop ik tenmninste..

Ik wil haar zo graag al thuis hebben! Wordt hier ontzettend onrustig van. Nu al een halster en een dekentje zitten haken. (Wat niet erg nuttig is, want ik kan niet haken. Ongelijke steekjes en zo..) Weet iemand trouwens nog goede voedingssupplementen voor een jong paardje, die misschien ook zorgt voor een snellere manengroei? Mevrouw heeft een fjordenkapsel op dit moment. :Y)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 16:16

Ik ben er weer :+

Wauuw wat heeft Nailah knappe ouders en zij spreekt mij zelf ook erg aan!

Joyce je kleine meidje wordt prachtig grijs al, ik houd daar wel van :j

Welkom Sophie

Gelske bij jouw paardjes zie je duidelijk de familietrekjes, erg knappe goed gebouwde paarden en je maakt er altijd erg mooie foto's van!

Roma ik ben echt blij dat het intussen weer iets beter gaat met Aziza, nooit leuk al helemaal niet zo ver in de dracht.

Annika je weet dat ik aan Ely denk en voor haar en jou duim!

Welkom Marielle!

Rozequartz wat was je naam ook alweer? Ik snap dat je haar heel graag thuis wilt hebben nu! Wat spannend :D En klinkt als een goede stal.

Hier gaat het zijn gangetje, Set is duidelijk blij met de zon! *\o/*

Nog een filmpje van gisteren van karate kid Blue

En mijn allerliefste merrie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 17:37

Ze komt donderdag al! Na de klinische keuring.. *\%/*

Mijn naam is Ditta :) Wat was jou naam ook alweer? Mooie paardjes ook!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 18:09

ik ben Katja :D ik heb een Arabische merrie, schimmel. Welsh kruising merrie, cremello. En de halfbloed zoon van mijn arabier, hij staat in de opfok. Ohja van hem heb ik nog twee onduidelijke foto's gekregen, hij staat rechts. Vies maar ach, wel gelukkig? Zijn manen worden prachtig lang.

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 18:44

Kei drukke week gehad maar dan toch een bijleespost!

Annika, wat super om te horen dat het zoveel beter gaat met Ely. Een hele geruststelling ook dat ze zo goed staat. En ja ken t, dat bezwaard voelen als anderen zo veel voor je doen, maar weet je, wie goed doet goed ontmoet dus geniet er gewoon lekker van! ;)
Hoe lang je over 30 km is natuurlijk afhankelijk van je gemiddelde snelheid. Ik deed er bijna 3,5 uur over met een gem snelheid van 8,7 km wat voor een wedstrijd te langzaam zou zijn. Maar dat maakt natuurlijk nu nog even niet uit. Drunense duinen is ook echt een van de zwaarste terreinen in NL dus ja, dan is 30 km toch best een eind Gelske.
Benieuwd naar je hoofdstel Gelske! Kom je m hier nog showen?

Welkom Mariëlle! :wave: Leuk paardje! Hoe oud is hij? 2lazy7ranch heb ik wel eens van gehoord. Dat is toch ook op basis van NH?

Miran!!! *\o/* Fijn dat het met Nikita beter gaat maar dorie nu je kerel weer ziek, grrrr! Hoe gaat het met je rug?
En neeeeeheeee, geen meelezer worden hoor! :oo ;( Ik moet altijd zo lachen om jouw en vooral jullie belevenissen! Pleaseeeee, ik heb het ook druk en alles O:)

Oooooooh wat heerlijk Roma! Wat een goed nieuws!!!! *\o/* Ik probeer tussen alles door nu wel elke dag je topic even te volgen hoor, zo weer even bijlezen. ;)

Nog maar een weekje wachten dus Ditte, wat spannend! Fingers crossed dat de keuring goed verloopt! Maar dat zal best wel. En dan lekker genieten van je nieuwe meisje!
Ik zou overigens absoluut niet met voedingssupplementen gaan werken bij een jong gezond paard als dat niet nodig is (bv bij ziekte). Die manen groeien vanzelf wel... ;)

Kijk Setje eens blij zijn! :D Heel verschil met dat regengebeuren! Tis een echte zonnebier!
Hoe gaat het met jou Katja? Alweer een beetje je draai aan het terug vinden?

Vandaag heeeeeerlijk in de zeikende regen (ik wil ooooook zon!) getraind met Tie. Even kms terug gepakt maar wel tempo en voornamelijk gedraafd met af en toe galopje. Ze liep echt als een zonnetje nu en had er boel zin an. Zondag was echt dipje, maar heb haar goed verzorgd en rust gegeven met daarna veel loswerken en spiertjes losmaken (want ze was toch wel wat stijf de dag erna). Morgen weer dagje weiderust en zondag gaan we (jaja Nour mag ook mee) 2 x 10 km met vetgate oefenen.
Zin an.
Ow ja Ditta, jij valt natuurlijk midden in het verhaal maar even heel kort: Yentl is mijn westernpaardje, echt haar ding, en natuurlijk mijn fokmerrie. Ik zou graag met Nour willen starten maar gezien zijn status als hengst en mijn afgewezen dispensatie aanvraag, moet ik met een merrie of ruin klasse 2 1 maal goed uitgereden hebben (40 t/m 79 km) . Hiervoor moet ik nog 1 K1 en dus 1 K2 goed uitrijden. Hiervoor trainen we nu.

Gisteren scheen de zon trouwens wel als enige moment tot dusver in de week. Ik had toen met Nour les in een binnenbak bij mijn trainster.... -O-
Maar jee dat ging lekker! Eerste keer weer met de trailer sinds half jaar ofzo en vreemde locatie. Toen ie daar zo stond vond ik m ineens zo groot en hengst en onwijs veel op zn vader lijken! Heb het nog op FB gepost. Maar jee, hij was toch zo braaf en ook netjes en vlot de trailer op en af en door de stalgangen met allemaal paarden die door bovenluik naar buiten hingen, geen kik!
En trouwens vet moeilijke oefeningen mee gekregen die vooral voor MIJ moeilijk zijn haha.
Ik heb toch zon zin in dit seizoen!

En ik ben verliefd op mn nieuwe baby to come! <3 Komt nu echt tegen je hand aan kruipen als ik die op Jazzy dr buik leg, zo schattig! Naam is alweer definitief gekozen, kan me niet voorstellen dat het een andere naam/geslacht gaat worden... :o

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 18:52

Ik moest ff kijken Katja! Maar gevonden! Ja zijn idd wel stukkie gegroeid weer! Mooi!

Oh en ook nog phonepics van Nour:

Afbeelding

Hier vond ik m zo op Catje lijken in ene, maar z'n hals is wat slanker hoor dan op de foto lijkt. Maar hij is wel degelijk aan t uitzwaren. I like! <3

En nog wazige phonepics van vanochtend van Zahra die nooit fatsoenlijk op de kiek komt, zelfs niet bij Reindert... |(

Afbeelding

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:10

In ene worden ze dan heel volwassen he Yildiz al blijven ze voor je gevoel nog steeds dat kleine guppie :D . Super dat hij zo braaf op de trailer ging en dat de lessen goed gaan en das inderdaad balen dat juist het zonnetje schijnt als je kunt binnen rijden. Fijn dat trainen nu beter ging met je mooie dame het weer is ook zo koud en nat en soms zijn ze gewoon wat stijver hebben we zelf toch ook wel eens :D. En ehh niet zo miepen over je jonge dame op de foto het is toch een heerlijk wijffie ;) .

En daar hebben we Kat weer terug van weg geweest gelukkig maar want we kunnen natuurlijk niet zonder jouw heerlijke plaatjes van je prachtige paardjes. Het is daar ook nat he bij Ilya je zou denken in zoon heuvelachtige bosrijke omgeving dat het wat droger blijft.

Dat is nog even gedult hebben dus Ditta ik kan me heel goed voorstellen dat je er zin in hebt. En ik ben het met Yildiz eens geen suplementen de manen komen van zelf weer. Goed hooi (gras) en wat krachtvoer en bewegen is het aller beste voor opgroeiende paarden.

Dat is super Roma dat je melk in de buurt kan halen. Ik lees ook trouw mee met je topic en ben echt blij dat het goed lijkt te gaan met je mooie dame.

Vind ik ook geen smoesjes meer want druk hebben we het allemaal gewoon weer gezellig mee kletsen Miranda :P . Beterschap voor je man.

Welkom Mariel gezellig dat je mee komt kletsen met je kanjer Nadeem.

Vanmorgen dacht ik nog ik ga weer naar bed wat een prutweer maar gelukkig kwam daar S,midags de zon. Dus mijn kleine bruine Dibah gezadeld om te gaan rijden in de bak. Vandaag eens iets anders gereden omdat Dibah graag hard wil ben ik eerst lang gaan stappen en toen ik begon met draven ging ik telkens als ze weer onder me uit probeerden te lopen weer terug in stap. Ik zag al telkens die oren heen en weer gaan dat ik dacht ik weet nu wel wat voor kop jij nu trekt :D . Uiteindelijk leek het kwartje wel te vallen en konden we aan het werk en dan kan ze echt zo super lopen <3 . Toen Sjaak gezadeld die was behoorlijk fris hij was zelfs een beetje stout onder het rijden dat hoort eigenlijk niet he bij mijn altijd brave Sjaak ;) .

De anderen dames en de pukkies waren dinsdag al mee geweest dus ik vond wel weer welletjes voor vandaag. De pukkies mochten nog wel even op het erf lopen. En ze hebben zins kort een soort van loopstal. Omdat ze toch telkens de deur tussen hun in open maakte wat we ook probeerden hebben we de deur er maar uit gehaald ze vinden het zo leuk om van de ene stal naar de anderen te lopen en samen de hooi netjes leeg te eten dat we het maar zo hebben gedaan.

Zal eerdaags even een foto van mijn hoofdstel posten maar moet even Erwin er bij hebben om het paard vast te houden.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 11:19

Ik heb ook het "druk smoesje" :o

Leuke plaatjes komen er weer voorbij!
Ik lees wel vluchtig mee maar heb niet zo veel te melden.
Ik heb even een paardendipje.. Geen zin/tijd/moe, slecht weer, niet echt alleen iets kunnen doen dus afhankelijk van anderen. Voorjaar komt er aan maar de kans is reëel aanwezig dat ons huis binnenkort verkocht is dus moeten we voor de zomervakantie verhuizen. Ander huis zoeken/bekijken. Van onze 3 kinderen moet de middelste van school omdat hij overvraagd wordt en de school hem niet kan begeleiden, de jongste gaat straks naar groep 7 wat het belangrijkste jaar is voor de basisschool en zal dan waarschijnlijk van school moeten gaan wisselen door de verhuizing, hond steeds noet helemaal goed, meer uren gaan werken, reorganisatie op het werk, verplichte cursussen voor het werk etc etc.
Beetje veel dus.. Vandaar even weinig reactie van mijn kant

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:55

Welkom Marielle!

Heftig, Miranda, beterschap voor je man!

ZO fijn dat Aziza zich weer beter voelt, Roma!

Spannend, Ditta, de keuring op 11 februari. Klinkt als een fijne stal die je voor haar geregeld hebt. Ik zou bij een opgroeiend paard niet aan de supplementen beginnen. Maar ik heb ooit de tip gekregen om biotine te voeren voor manengroei.

Lekkere dames heb je toch, Katja!

Top dat je les zo lekker ging, Yildiz! Ga je nog wedstrijden starten met hem dit jaar?

Heerlijk, je kleintjes zo samen, Gelske!

Gisteren langs Ely geweest. Het viel me gelukkig heel erg mee, blijkbaar had ze een goede dag :) Ze is wel wat kilo's kwijt, maar dat misstaat haar niet, mager is ze zeker nog niet. Ze was duidelijk blij om me te zien, heel de tijd met haar lip over m'n jas en de andere paarden mochten niet bij me in de buurt komen. Nog een weekje en dan komt de dierenarts/tandarts van de Lingehoeve, ben zo benieuwd hoe het nu gaat in haar mond...
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 20:34

Oooo wat ziet ze er goed uit Annika! Ik vind haar nu mooi in conditie hoor. Fijn dat je zelf even langs hebt kunnen gaan, geeft vast goed gevoel?
En ja bedoeling is absoluut accent op sport dit jaar voor Nour. Zowiezo alle DAWRA wedstrijden (eind april eerste met mij) en de Tulip western ridden met Irene en ik met Tie (als ze dan tenminste niet op KI station staat).
EK ga ik ook meedoen, hopelijk met Nour maar als hij daar nog niet klaar voor is met Tie. Endurance K1 hoop ik ook, áls alles volgens plan goed gaat, eerste wedstrijd Utrechtse heuvelrug met t menneke.

Haha die Dibah!!! Heeeeeel herkenbaar hier! En ja dan mag de betreffende heer ook eerst iets doen wat ie minder vindt (inbuigen tot stilstand en aandacht bij mij) totdat we verder gaan. Vind die truc top werken! +:)+
Jullie dus nog wel droog weer gehad, vond t hier echt tegenvallen. Ik ken die regen nu wel... >;)
En ja ik baal er toch van hoor dat ik Zahra niet zoals ze is op de foto krijg. Eigenlijk zelfde met m'n zoon Khan! Die wil oftewel niet op de foto óf debiel óf bloed sjacho. En hij is zon mooi kind (ja echt, ook zonder moederlijk vooroordeel :P ). Vind ik zó jammer! Want Yul wil constant op de plaat (en heb ik dus ook veel van hihi).

Ja miste je al Marlijn! Hoop veranderingen op komst voor je. Rot voor je middelste... Khan heeft ook van school moeten veranderen omdat ze m daar niet konden begeleiden, erg heftige tijd, maar nu zó blij dat we t hebben gedaan (hadden we t maar eerder gedaan)! En dan natuurlijk een aanstaande verhuizing op komst... Spannende tijden! Sterkte en je kunt hier of via PB altijd alles kwijt hoor. Soms wel lekker ff je hart te luchten ❤️