Leuk van de nieuwe plannen, je maakt ons wel nieuwsgierig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 

Heul gaaf!
Echt een superdag gehad, helemaal zoals we wilden! Daarna een weekje op vakantie geweest in Nederland. Eerst een paar dagen aan de kust en daarna wat dagen Veluwe. Helemaal tot rust gekomen
Maar de Egyptenaren hebben bij mij toch een gevoelige snaar geraakt al moet ik zeggen dat ik wel heel veel zag in de combinatie van Russisch en Egyptisch bloed. Maar heb mezelf nu ten doel gesteld om een SE dekhengst te fokken, juist omdat ik merk dat ik heel moeilijk kan vinden wat ik zoek in Europa. Dus interessante uitdaging en een leuk doel om naartoe te werken. Heb alle tijd in elk geval en vooral lekker genieten met Nasje
) maar hoop binnen nu en 2 weken toch te kunnen melden 
Was al een jaar aan het solliciteren en ineens was ik binnen een dag aangenomen, echt bizar!
Ga klachtenmails beantwoorden voor AH
Morgen begint de training, zal wel effe wennen zijn want dat is 4 dagen van 9 tot 5
Daarna ga ik ongeveer 20 uur per week werken. Helemaal blij

Gefeliciteerd met je baan!
) vandaar dat ik hier even onder mijn steentje weg kruip en toch aan jullie wil vragen, hoe is het om eentje te hebben? waar hebben jullie soms nog wel eens moeite mee hebben met rijden of de dagelijkse omgang, en hoe natuurlijk het karakter is? Ik lees wel hele mooie eigenschappen op internet maar, het leek mij wel handig om het van mensen zelf te horen!
Dit jaar is daar nog eentje bij gekomen! Yusraa en Munir zijn heel verschillend qua karakter en type. De ene Arabier is zéker de andere niet. Als het klikt en je bewijst elkaar wederzijds respect heb je aan een Arabier een vriendje voor het leven.

.
Ze is voor mij niet de eerste arabier waarmee ik in aanmerking ben gekomen, de drie anderen hadden ook al zo'n geweldig karakter! Ik zou niet meer anders willen
Knappe Noah en wat hebben jullie het goed gedaan!!
(hoewel ik dat wel als 'lekker' ervaar haha niet zo gefixeerd op internet te zijn!)
Heb 1 foto bij Jan Kan besteld, die foto vind ik zo mooi! Spreekt boekdelen
Als ik die binnen heb waag ik er wel een topic/fotoverslagje van
Die van mij kan soms wel een bui hebben (zo eentje:
), maar als die mij ff teveel wordt hoef ik maar te wijzen of iets te zeggen en ze weet dat ze zich weer iets normaler mag gedragen
. Zoals ik het ras ervaar is dat ze het geweldig vinden om te showen en zo nu en dan eens lekker gek te doen maar ze weten goed de grens wanneer het wel of niet mag

Ik vind dat we een aardig eind zijn gekomen met Shief beleren, inrijden, doorrijden zonder hulp en merk dat we wel klaar zijn voor het wat serieuzere werk
Maar daar ga ik wel echt les bij nodig hebben! Hebben jullie aanraders omgeving Noord-Holland?
.png)
.Sinds gister kent ze de jambette .
.Lief knuffel dier.
.
(ik heb ook groter formaat) 

Gevolg, eerst 15 minuten is ze bezig baasje er van te overtuigen dat er vandaag wel tijgers in de bosjes zitten, baasje houdt daar niet zo van, dus moest even goed streng wezen...
) en hoo was hoo, volledig op mij gefocussed, ik met een big smile er op
Heerlijk beest