Aangezien nada na een periode van niks doen, zeer vervelend word in haar gedrag vind ik dat geen optie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) in combinatie met een uiterst intelligent en hyper gevoelig paard.

.
Ook is ze gewoon onzeker en laat dat dan zien door heel stoer te doen en te bluffen. Ze heeft alleen pech, dat ik daar inmiddels doorheen prik.
YES ze was onder de indruk...."zal het niet meer doen". Dus weer probleem opgezocht net zo lang tot ze de correctie accepteerde. Cyann onder de indruk......en neemt haar weer over. En ja daar was de vervelende Scar weer....Cyann pakt haar aan op mijn manier en je ziet Scar denken...."oliebol hey" en weer braaf.
. Maar als je haar extra aan het werk zet en er dan ff flink achteraan zit, kiest ze toch uiteindelijk voor de leukere keuze door braaf te zijn. Bimmetje schreef:Dat hier even word aangekaart word dat er getwijfeld word aan mijn leiderschap of het houden van mijn paarden, vind ik toch wel heel erg, als ik eerlijk ben.
En ik ken Nada verder ook helemaal niet, dus het enige wat ik schreef waren oprecht bedoelde dingen die ik mij afvroeg. Ik begrijp wel dat het makkelijk praten is als je niet in jouw situatie zit, maar heb wel dergelijke problemen meegemaakt dus heb mijn ervaring daarmee hierneer gezet. Dat was alles.
Ik heb nergens gesuggereerd dat er iets mis zou zijn met wat dan ook.
Niemand anders kan voor je bepalen of beslissen wat jij moet doen, wij zitten hier in dat zelfde schuitje, maar dan vanuit een andere rede.

. Moet zeggen dat ie heerlijk rustig is geworden opeens....zal wel tijdelijk zijn.
.
Nancy, je was laat gister, inderdaad een avondmens
Gwen, moet een erg moeilijke beslissing zijn geweest met Shameless. Maar wel een hele eerlijke naar hem toe, respect.
) dan doe ik dat gewoon.
Gister is mijn nieuwe medium oil, rondgenaaide leren hoofdstel binnen gekomen. Vanavond even passen