RhealLover schreef:Volgende keer prop ik ze allemaal in mn koekblik en neem ze mee hoor![]()
hahaha SUCCES !

Thanks voor de leuke reacties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Al_Zawraa schreef:Ons veulenseizoen zit er op voor dit jaar, we zijn erg blij met onze veulens!
De papa en mama's hebben goed hun best gedaan![]()
AZ Rahnanah Bint Aziza
Geboren: 14 februari, 14.15 uur
en
AZ Shoukran
Geboren: 24 april, 23.55 uur
[KS-ITP] I'm 1 week old, can I get a name please?!
Nyckle schreef:Ik kom even binnenvallen, maar weet één van jullie misschien wie de fotograaf van de onderstaande foto is?! Deze fotograaf maakt echt prachtige foto's van Arabische paarden! Ik kan echt helemaal niks uit het copyright afleiden, helaas. Alvast bedankt
http://www.shadaarabians.com/photos/sta ... r-Shot.jpg
KimH schreef:Hallo allemaal,
Na zo'n 100 jaar afwezigheid in dit topic (heb wel altijd meegelezen hoor) kom ik me weer eens melden.
Mijn paardekind (AR Raheem) heeft sinds begin Januari stil gestaan met een pees blessure. Inmiddels zijn we weer met veel stapwerk begonnen. Omdat hij veel op de weg en de stapmolen in gaat moest hij ook op de ijzers. Superschattige ijzertjes zijn het geworden.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan met zijn been zodat ik hm deze zomer weer in conditie kan gaan brengen ( oef hij is dik...) en hopen dat ik ergens in de herfst of vanaf 1 Januari met hem kan gaan starten..