Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Al_Zawraa schreef:Aziza heeft vandaag tot nu toe erg goed gegeten.
Vannacht toch wat hooi gegeten, en ik schat dat ze ruim 2 scheppen grasmix heeft opgegeten vannacht (ik had een bak opgehangen met 4 scheppen erin). Daarnaast heeft ze vanmorgen 1,5 schep merrie muesli gegeten. Ik ga ze zo buiten doen als het droog wordt, dan krijgt ze nog een schep merrie muesli en dan kan ze weer even een uur of 1,5 of het gras.
Als het zo doorgaat met haar, gaan we die 2-2,5 week wel volhouden.Gelukkig oogt ze ook weer wat fitter.
Al kan ik wel al zien dat ze van die 2 dagen dat ze echt bijna niks gegeten heeft af is gevallen.
YildizArabs schreef:He verdorie Annika...Snap heel goed dat je je zorgen maakt, bah ik zou er ook echt erg mee zitten. En ze staat natuurlijk niet om de hoek dus je kunt er ook niet 1,2, 3 efkes naartoe. Maar ze is in goede handen toch? Kan ze wel steeds bij haar paardenvrienden zijn? Of is ze nu van hen afgesneden? Ik hoop echt met heel mn hart dat het heel gauw wat beter gaat met haar.
Mijn topic is klaar (hopelijk vrolijkt het je wat op)? Verhaaltje voor het slapen gaan...[ITP] The King, an untamable Mare and some serious horse cutting..
YildizArabs schreef:Dank je Vic!![]()
Hoe gaat het met jou en met jouw kanjers? Gaan jullie op show dit jaar?