Lekker voor Noah even vakantie. Was best een intensief weekend!
Dayem gaat lekker. Nog steeds bijna elke dag bezig met kunstjes. Lijstje wordt steeds langer wat ie al allemaal kent! Vandaag ook het liggen geoefend. 2x op commando gerold
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.png)
miriam1 schreef:set_elkol schreef:Set doet nog niksuiers lopen nog steeds te vaak terug, dus duurt wel even denk ik
En dan wordt je 's ochtends wakker .... verrassing![]()
,ik dacht dat ik het had geplaatst
:
.
.

.

die durfde nooit te rollen als er iemand in de buurt stond
[ITP] Adrahil showing off!
Het weer is ook soms echt te belachelijk voor woorden, ofwel veel te lang veel te droog, ofwel zo veel water in eens...
, Falco had daar ook altijd echt moeite mee. Als je dan ineens zo'n verschil voor elkaar krijgt, is dat wel een trots-momentje denk ik

Heb je daar foto's van? 
Heb hier nog ergens dat boek over vrijheidsdressuur liggen... 

Wie weet toch ooit eens een lesje nemen en kijken of ze dan te enthousiasmeren is.
Maar zwemmen in de zee is dan weer geen enkel probleem
Liep overal even relaxed langs. Op de terugweg ging ook nog ineens de showknop om en liep ze echt dansend en snuivend naast me
) en dan is het een uitgekookte hoor... Ze wilde niet rechtsom dus draaide gewoon tot ze met haar hoofd tegen het hek stond. Dus ik linksom klein rondje draaien om haar weer rechtsom te krijgen, ging ze achteruit onder mn arm vandaan draaien. Klein tikje gegeven en was ze helemaal boos en kwam half omhoog. Nog een tik gegeven en toen snoof ze een keer.......en daarna hartstikke braaf
Tut. Daar moet ik dan toch wel weer vreselijk om lachen
)
Ik zou eerst dingen zeker willen weten en dan pas online gooien..
Ben benieuwd naar je plan Amy en fijn dat het zo lekker gaat met Nassie!
verder zet ik bewust neer dat het een voorzichtige theorie is..