Ik vroeg al of ze een kater had gisteren
De muts
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vroeg al of ze een kater had gisteren
De muts

) en dan gewoon lekkere hapjes, drankjes en beppen. Ik vind uitgaan hier met O&N altijd zo waardeloos. Ruk duur, overal van tevoren kaartjes voor nodig en het is dan altijd zo laat pas dat het leuk wordt, dat ik al niet meer kan
Moet de ochtend van oud ook gewoon om 8 uur op mn werk staan, dus dan wordt de dag wel erg lang
de rest lekker met vriendje en de paarden doorbrengen
Wassie braaf?
één van onze honden is ook heel erg bang dus dan blijven we samen binnen. Vroeger was ik nooit bang, maar het is denk ik gekomen toen mijn buurjongetje van die babypijltjes had die alle kanten opschoten, kreeg er ééntje rakelings langs m'n oog
) Gelukkig hoor je bij de paarden nauwelijks iets, dat is wel fijn
ShamalArabs schreef:Bonjoy schreef:Maar waarom zou je je moeten verdedigen als er (naar eigen zeggen) niets aan de hand is?Dan is het toch niet nodig?
Nodig is het niet, dat niet. Ik onderdruk al jaren mijn relnicht van binnen en soms komt die net even te veel bovendrijven
Heerlijk gevoel is dat toch ook...
Super ook dat hij het zo relaxt oppakt!
blij dat hier even aangehaald wordt dat hij al 3,5 is, ik was steeds in de veronderstelling dat hij net zo oud was als Umoyax (2,5) en vond je al zo snel gaan steeds met bijzet etc.
Valt weer mee dus hahaha
) en op 2e kerstdag is mn vader jarig, dan gaan we meestal in de avond even in het dorp een borreltje doen.
) maar dit jaar zitten die weer ergens anders. Paar vrienden gaan naar Londen, dus even kijken waar het op uitdraait.