ArabianRanch schreef:haha lieve Sjaakie.en Rheal
![]()
Je maakt die halsters zelf toch ? ziet er goed uit !!
Hey Isabel ja ik maak zelf halsters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zahlina schreef:en daarna eens kijken of er leuke dingen te bezoeken zijn in Amerika (Las Vegas staat op mijn lijstje en nog een aantal andere evenementen).
ArabianRanch schreef:Veel succes Kyliam 26 juni (St.Oedenrode toch ?). Is altijd een hele leuke wedstrijddag.
Vaak mooi weer, het kan ook HEEEEL erg slecht zijn (vaak ondervonden pfff) Een keer moesten Siv en Loon starten in MEGA REGENBUIEN, na de proef racen naar de trailer en hup met zadel en al de trailer weer in. Als er één een hekel heeft aan regen/water is Siv het welMaar dan wordt het ook altijd érg glad in de ring. Eén keer heeft Siv op zijn knieën gelegen voor de jury, bij afgroeten, was wel een komisch gezicht, maar niet echt de bedoeling
![]()
Vandaag weer een paar fotokes gemaakt van onze trotsjes![]()
Aicha SVA, zit weer érg goed in haar vel gelukkig, hopelijk pakt ze nu snel op na inseminatie !!
Haar twee zonen AR Fayyim en AR Sahar ibn Valerio (2 full brothers)![]()
Niet mis die kinders van haar!
Ja ik ben erg benieuwd naar Sint-Oederode. Had al gehoord dat het een gezellige wedstrijd was. Ik kijk er heel erg naar uit maar vermoed dat mijn ventje stuiterend door de ring gaat. Want alles is nog nieuw voor hem... Maar ja, je moet ergens beginnen!
ArabianRanch schreef:sanneb schreef:Prachtige foto's weer AR! Ik geniet enorm van de foto's van je paarden. Vooral Majidah vind ik erg gaaf!
thanxx![]()
Speciaal voor jou een fotoke van Majidah weer lekker op de wei (mammie in spé)![]()
Iedereen bedankt voor de leuke reacties trouwens
Jaimyliefje schreef:Ze heeft een tijdje te koop gestaan iig (hou altijd sowieso de site in de gaten), maar nu is ze drachtig dus lijkt me dat ze niet meer te koop staat
ArabianRanch schreef:
Deze dame heeft begin dec. haar merrieveulen verloren van TF Afrikhan Shah (Botswana)Sinds de 'zware' horrorbevalling heeft ze wat moeite met bewegen (dierenarts vreesde hier al voor), ze ziet er top uit, zou zo naar show kunnen, maar eens kijken wat we hier aan kunnen doen
Dát is belangrijker dan 'n showtje lopen !
* sorry weer voor de foto's [© AR] *