Het wordt gewoon een hele mietjesfamilie joh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mel wilde het graag, mij is het ook te roze

.

In die tijd veel afgevallen, eigen paard, nieuwe vriend, opleiding gehaald. Best bijzonder! Enneh, ik ben stiekem ook al aan het namen verzinnen
Het is wel echt roze hè? 
ShamalArabs schreef:Iloontjeehh schreef:Op de foto's zie ik meer dan de eerste drie ribjesIk ben het met je eens dat te dik ook niet goed is, toch zie ik ze zelf liever niet schraler dan licht wat ribbetjes in beweging. Dus wat vet van de andere veulens naar Mish en het probleem is opgelost
Was het maar zo makkelijk, haha. Ik begrijp jouw punt over de lijnen, maar blijf me verbazen over het verschil tussen het ene of het andere veulen. Zijn de jongsten ook al afgespeend?
De jongste is bijna 6 maanden, hij gaat er binnenkort af. Ze is minder ribbig dan op de foto. Tja, eigenlijk moet je gewoon een paar jaar hier iedere dag zijn, je bent van harte welkom om dat te doen ookJe zult nog veel meer verbazing doorstaan dan ook
![]()
Ik heb er serieus over zitten denken om een constante live-cam of een tv-serie oid te doen, maar eigenlijk is het ook gewoon belachelijk dat ik mezelf moet verdedigen na al die jaren.set_elkol schreef:Wat mij opvalt bij Mish is ribjes maar wel een bolling eronder, zijn het geen wormen?
Dan zouden ze het allemaal moeten hebben, aangezien ze altijd samen zijnmaar nee, ze zijn goed en regelmatig ontwormt, specifiek op spoelwormen en ook met ivermectine. De mest wordt regelmatig gecheckt.
Dan is het toch niet nodig?
werd er bijna bang van
Hij kwam heel stoer de bak binnen, maar toen we in de achterste hoek kwamen was dat stoere er wel af
daarna werd het wel steeds een beetje beter. De tweede proef ging een stuk beter, Noo was rustiger en bleef redelijk ontspannen. Kwam een SUPER middendraf uit, echt richting uitgestrekt al. Mega stappen, zweefmoment, voorbeen uitslaan... maar mn moeder zei dat de jury niet aan het kijken was. Daar hadden we uiteindelijk een stom 6je voor
toch trots op mn lieve arabierenlama

Tis maar goed dat ze geen ruin meer heeft 
Gevolg, 3 paarden los op het erf. In eerste instantie gingen ze vreten voor de ingang van de bak, maar toen kreeg er één het op zn heupen en zijn ze met zn drieën richting de wei gevlogen
De camping hadden ze voor de gein ook nog ff omgeploegd, want de weides zaten dicht

gelukkig viel de schade mee, en zijn ze allemaal weer gevangen
Arme dochter van de staleigenaresse, gelukkig geen schade!