Wat n ongelofelijk klote nieuws Glenn! Maar kan je eerlijkheid tegenover Shameless absoluut waarderen. Moeilijke beslissing maar als hij het hengst zijn niet kan handelen, de enige juiste. Ik zal je zo PBen wat betreft KI station.
Die tabel van Shameless heb ik nog!!! Ook die zal ik je even sturen!
Fijn dat het zo goed met haar gaat, ga je nog op show met haar dit jaar?
Hier alles super! We hebben weer een knoerte gezellig DAWRA weekend achter de rug, was weer echt genieten!
Ik dacht zo op Nour te stappen en de Veluwe in te rijden. Beetje voorbarig geweest...
Hij was toch wel wat meer mans en nogal bumpy dus eerst maar buitenbak. En ach...daarna ging het top! Ook nog met z'n ome Jack op rit geweest. Geen centje pijn. En ook al hebben we geen clinics meegepakt (vond ik nog too much voor m), het was zeker heel leerzaam. Ben mega trots op m, hij was super braaf en heeft ook nog lekker met Suum buiten kunnen staan.
Ook weer leuk alle bekenden en onbekenden te ontmoeten, blijft n leuke club!
Ja Glenn, je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste die me dat zegt. Maar ik heb m'n besluit genomen, Zaar gaat in de verkoop. Niet mega actief en we hebben ook geen haast, maar duidelijk is dat ik haar niet ga aanhouden. Ik wil op termijn een passende merrie voor Nour aankopen en daarvoor moet ik keuzes maken.