Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Bij welke juf ga je ga je daar dan staan of krijg je les?/
.

. Het zag er gewoon echt niet uit door het schuren en het is iets korter geworden doordat ie niet echt mee werkte Sjaak haat echt het geluid van de schaar
. Of je je kleine dame moet knippen durf ik niet te zeggen zij heeft zoon mooie bos. ik had donderdag echt spijt maar nu een paar dagen later terug kijkend naar de voor foto,s is het toch beter. wat had je weer een fijne rit weer viel tegen he met gisteren en Nour zo gezellig vind het echt leuk voor hem dat hij een speel vriendje heeft dat heeft elk paard gewoon nodig. Ik weet verder niet wie Irene is wel leuk in training en dan weer op wedstrijd mis het ook nog steeds.
.
. 
wat kun jij toch heerlijk rijden daar.
zou ik niet durven hoor!
is niet gek hoor dat je dat spannend vindt, snap ik wel. Tof dat ze zo braaf is dan

Hij vererft wel heel duidelijk! En weer een stapje verder in haar opleiding, leuk!!!
Sha Lazio heet in de wandelgangen Laas(je), haha! Tenzij hij even 'toegesproken' moet worden, dan krijgt hij zijn volledige naam om de oren 
Hoe gaat het met El?
Hoe gaat het met beide heren?
Beterschap voor Nikita! Dan is ze behoorlijk ziek geweest zeg, jeetje!
Maar wel midden op het bakstuk, daarom keek ik er nogal vreemd tegenaan toen ik hem ging verstellen. Het klopt dat hij op de foto vrij hoog zit. De ring waar je de bithangers aanklikt zit halverwege het bakstuk, dus als je de neusriem lager zet, zakt het bit ook naar beneden, en aangezien Lazio zo'n ontzettend kort hoofd heeft, is dat een behoorlijk gedoe geweest om het passend te maken. De bithangers korter maken heeft heel veel knipwerk, gebroken nagels, zere vingers en gevloek gekost (Hé Marion?
). Maar goed, inmiddels hangt het zoals het hoort, haha!
Heerlijk paard om mee te werken. Azi verkleurd nu erg snel. Rond haar oren, neusbrug en plekjes waar ze wat had geschuurd komt er wit haar terug
En inderdaad zijn hals komt er erg mooi van uit! En wat netjes dat je paardjes al overal heen mee lopen. Dat scheelt straks vast ontzettend met de buitenritten. 

Vanaf de ene kant had ze wat meer moeite haar evenwicht te houden, dat wel, dus deed ze af en toe een stappie opzij, maar verder superbraaf
In de loop van de komende maanden dus af en toe maar een keertje oefenen, dan is dat ook weer heel normaal tegen de tijd dat we serieus er een keertje op willen klimmen
Dus af en toe moet hij wel een beetje rennen omdat vooral Salvadore het dan zat is.
Ja soms weet je t gewoon he, die klik! Ze heeft n mooie pedigree hoor. Ben wel benieuwd wat de moeilijk fok start was? Hopelijk is ze wel clear op Scid, CA en LFS?
, met alles te regelen voor het nieuwe dekseizoen. Nour krijgt t weer druk en nu ook wat merries voor m die intern gaan komen en gelukt goede en heldere afspraken te maken. Ook de resultaten EVA en CEM binnen en is weer allemaal ok gescreend. Ook dekstation weer in kannen en kruiken dus ja, klaar voor t seizoen! Lets make some awesome babies!
Je verveelde je echt hè, tijdens zo'n stapritje? Moet zeggen dat ik het ook niet kan, echt een heel rondje stappen, dan ben ik ook altijd snel weer thuis.

Fijn dat de EVA en CEM resultaten weer goed waren.
Nu maar hopen dat ze goedgekeurd wordt, maar dat zal vast wel.
Wat heb je nu met Sjaak gedaan

Ik hoop dat het aankomend weekend goed weer is, dan gaan mijn vriend en ik ook eens een rondje met Aleeyah en Amir, nu kan dat mooi, aangezien er niet meer 1 alleen achterblijft nu.

Fardani die één van de andere gaat pesten en het dan keihard op een lopen zet

Waarschijnlijk wel doordat ze teveel op het zadel lette, en het longeren er (na het maar 1x eerder gedaan te hebben) natuurlijk nog niet echt inzit. Maar ze was wel heel braaf, 1x ineens even paniek, maar ze ontplofte nu niet zoals ze ooit eerder eens gedaan heeft, ze was netjes weer stil te zetten en toen ik haar toen kalmeerde was het ook zo weer goed.
Ze is echt Huge! En toch zo knap!

De hengst die ik nu aangeboden heb gekregen vind ik ook erg gaaf, en het weinige risico komt dit jaar wel even goed uit, met al dat gedoe met het huis. Eerst maar eens zien hoe ik daar precies uit ga komen.