Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iloontjeehh schreef:Op de foto's zie ik meer dan de eerste drie ribjesIk ben het met je eens dat te dik ook niet goed is, toch zie ik ze zelf liever niet schraler dan licht wat ribbetjes in beweging. Dus wat vet van de andere veulens naar Mish en het probleem is opgelost
Was het maar zo makkelijk, haha. Ik begrijp jouw punt over de lijnen, maar blijf me verbazen over het verschil tussen het ene of het andere veulen. Zijn de jongsten ook al afgespeend?
Je zult nog veel meer verbazing doorstaan dan ook
set_elkol schreef:Wat mij opvalt bij Mish is ribjes maar wel een bolling eronder, zijn het geen wormen?
maar nee, ze zijn goed en regelmatig ontwormt, specifiek op spoelwormen en ook met ivermectine. De mest wordt regelmatig gecheckt.

Het gaat hier in dit topic over van alles, over namen, over wedstrijden, over dekens, over wat niet eigenlijk en ook over voer. Ik vind dat interessant, ik heb zelf ook twee jonge dieren staan en hoor graag verhalen en vergelijkingsmateriaal van anderen. Jij doet het anders en dat is prima, maar als je in een ander topic zegt dat 10 kg ruwvoer echt te weinig is, kun je daar een reactie op verwachten toch?

(grapje natuurlijk
)